Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu
Tuo on kyllä tosi yleistä noissa sparripeleissä, ihme arpomista..
No itsehän en ota tätä pelaamista niin vakavasti. Pelasin eilen sparripelin, jossa minulla oli ihmispelaaja maalissa ja itse pelasin vasemmassa laidassa. Vastassa oli sitten 5 ihmispelaajaa + bottimokke. No elähän mittään, pyristelin kolmanteen erään saakka maalin takaa-ajoasemassa (ennen ku repes) ja tuli turpaan 8-4. Mut omat tehot 3+1 ja kaikki tilastot kiitettävällä tasolla..
Ei se voitto, vaan vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen
Enää about 50 peliä joista mielellään se 24 voittoa niin on legenda 1 taskussa, hyvin menee mutta menkööt!
"Heitetäänpä hieman omiakin ajatuksia edellä mainittuun aiheeseen. Itseäni ketuttavat taas kaikki ne, jotka lähtevät karkuun, kun joku valitsee maalivahdin paikan sparripelissä. Parhaimmillaan tuli eräänä iltana haettua neljä kertaa uusi sparripeli, kun samat tyypit hyppivät pois serveriltä jo ennen latausruutua - ja sama tosiaan toistui ainakin kerran pelien välissä, kun lopultakin päästiin
Tuo on kyllä tosi yleistä noissa sparripeleissä, ihme arpomista..
No itsehän en ota tätä pelaamista niin vakavasti. Pelasin eilen sparripelin, jossa minulla oli ihmispelaaja maalissa ja itse pelasin vasemmassa laidassa. Vastassa oli sitten 5 ihmispelaajaa + bottimokke. No elähän mittään, pyristelin kolmanteen erään saakka maalin takaa-ajoasemassa (ennen ku repes) ja tuli turpaan 8-4. Mut omat tehot 3+1 ja kaikki tilastot kiitettävällä tasolla..
Ei se voitto, vaan vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen
Enää about 50 peliä joista mielellään se 24 voittoa niin on legenda 1 taskussa, hyvin menee mutta menkööt!