Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

"Heitetäänpä hieman omiakin ajatuksia edellä mainittuun aiheeseen. Itseäni ketuttavat taas kaikki ne, jotka lähtevät karkuun, kun joku valitsee maalivahdin paikan sparripelissä. Parhaimmillaan tuli eräänä iltana haettua neljä kertaa uusi sparripeli, kun samat tyypit hyppivät pois serveriltä jo ennen latausruutua - ja sama tosiaan toistui ainakin kerran pelien välissä, kun lopultakin päästiin


Tuo on kyllä tosi yleistä noissa sparripeleissä, ihme arpomista..
No itsehän en ota tätä pelaamista niin vakavasti. Pelasin eilen sparripelin, jossa minulla oli ihmispelaaja maalissa ja itse pelasin vasemmassa laidassa. Vastassa oli sitten 5 ihmispelaajaa + bottimokke. No elähän mittään, pyristelin kolmanteen erään saakka maalin takaa-ajoasemassa (ennen ku repes) ja tuli turpaan 8-4. Mut omat tehot 3+1 ja kaikki tilastot kiitettävällä tasolla..
Ei se voitto, vaan vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen ;)

Enää about 50 peliä joista mielellään se 24 voittoa niin on legenda 1 taskussa, hyvin menee mutta menkööt! :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tulipa eilen kokeiltua maalissa pelaamista sparrissa. Eipä siellä yksin tosiaan ole oikeastaan mitään tehtävissä kun omat pakitkin hakkaa keskiympyrässä lapaa jäähän ja ensimmäisen erän puolessa välissä hypätään pois kun ollaankin jostain kumman syystä 3-0 tappiolla.

Ei siinä, täysin muokkaamaton kassarikin oli alla kun en kotona pelaillut :) Suosituksena hyökkäjille jotka menette pakin tontille: yrittäisitte edes niin pystyy sitten kerhopeleissäkin pakitella jos tarve vaatii :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

onkohan EASHL juokkueilla omia nettisivuja millään? Aikani googlettelin enkä löytäny suomalaisia tai ulkkareita...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Toivottavasti porukka alkaa tottumaan NHL13, eikä pelaa NHL12 tyyliin eli Syötä -> Maali. nykyään se on vähän enemmän lauo -> jatko tilanne -> maali. maalivahtina suurin osa päästämistäni "ei roska maaleista" on tullut reboundin seurauksena tai vetämällä vaan maalille ja se menee jotenkin sisään. Läpi ajoissa ihmis mokkea vastaan kannattaa vain vetää tattia ees takas ja vetää sillä sillä saa helpoiten maalin. Ainoa keino jolla itse saan estettyä läpi ajot maalivahtina on tekemällä flying pokecheckilla (eli painat R1 ja Oikeata tattia ylös). One timerit toimii vain jos on ihmis mokke ja nekin on enemmän puolustuksen syy jos sellainen tulee (riippuu mistä laukaus tulee tosin)
Itse olen A kokonaisarvo mokke ja tiedän miten torjutaan kaikki tilanteet, mutta VOIS porukka lopettaa sen liiallisen syöttelyn ja heikon puolustuksen niin, että ei tulisi niitä tilanteita meidän päätyyn ennen pitkää se kiekko menee sisään. Ottais joskus edes mallia vastustajasta jos niillä menee hyvin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Toivottavasti porukka alkaa tottumaan NHL13, eikä pelaa NHL12 tyyliin eli Syötä -> Maali. nykyään se on vähän enemmän lauo -> jatko tilanne -> maali. maalivahtina suurin osa päästämistäni "ei roska maaleista" on tullut reboundin seurauksena tai vetämällä vaan maalille ja se menee jotenkin sisään. Läpi ajoissa ihmis mokkea vastaan kannattaa vain vetää tattia ees takas ja vetää sillä sillä saa helpoiten maalin. Ainoa keino jolla itse saan estettyä läpi ajot maalivahtina on tekemällä flying pokecheckilla (eli painat R1 ja Oikeata tattia ylös). One timerit toimii vain jos on ihmis mokke ja nekin on enemmän puolustuksen syy jos sellainen tulee (riippuu mistä laukaus tulee tosin)
Itse olen A kokonaisarvo mokke ja tiedän miten torjutaan kaikki tilanteet, mutta VOIS porukka lopettaa sen liiallisen syöttelyn ja heikon puolustuksen niin, että ei tulisi niitä tilanteita meidän päätyyn ennen pitkää se kiekko menee sisään. Ottais joskus edes mallia vastustajasta jos niillä menee hyvin.

kiitos tästä, ehkä nyt opin pelaamaan tätäkin versiota :D myös äidinkielen osaamisesi on A-luokkaa!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

kiitos tästä, ehkä nyt opin pelaamaan tätäkin versiota :D myös äidinkielen osaamisesi on A-luokkaa!
Kiitos sinulle ja toivottavasti opit paremmaksi :). Sen verran puolustuksesta unohdin sanoa puolustamisesta, että Puolustus ei oikeassa jääkiekossa ole pelkkää taklaamista vaan se on enemmän kiekon riistoa ja blokkaamista. Kiekon riisto pakottaa yleensä hyökkääjän huonompiin veto paikkoihin, kun taas jatkuva taklaaminen saattaa avata juuri sen mahtavan veto paikan. Ja päätyyn vedoista sen verran, että se kannattaa enemmän entä suoraan puolustajan taklaukseen, nään todella paljon ihmisiä vain luistelemassa suoraan vastustajan syliin ja PAM kiekon menetys. NHL13 kannattaa pelata sitä aitoa jääkiekkoa. Ja vaikka sanoin edelisessä postissani, että "suoraan syötöstä laukaukset" eivät toimi muuhun kuin ihmis mokkeen, kyllä ne siihen Bottiinki onnistuu, mutta harvemmin. Ja jos haluat oppia lisää niin katso vaikka 2BCproductionssia (http://www.youtube.com/user/2BCProductions2BC) youtubesta, hän on erittäin hyvä pelaaja ja hän on se joka jauhaa samoja asioita, mitä jauhan tässä monen lauseen verran.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kiitos sinulle ja toivottavasti opit paremmaksi :). Sen verran puolustuksesta unohdin sanoa puolustamisesta, että Puolustus ei oikeassa jääkiekossa ole pelkkää taklaamista vaan se on enemmän kiekon riistoa ja blokkaamista. Kiekon riisto pakottaa yleensä hyökkääjän huonompiin veto paikkoihin, kun taas jatkuva taklaaminen saattaa avata juuri sen mahtavan veto paikan. Ja päätyyn vedoista sen verran, että se kannattaa enemmän entä suoraan puolustajan taklaukseen, nään todella paljon ihmisiä vain luistelemassa suoraan vastustajan syliin ja PAM kiekon menetys. NHL13 kannattaa pelata sitä aitoa jääkiekkoa. Ja vaikka sanoin edelisessä postissani, että "suoraan syötöstä laukaukset" eivät toimi muuhun kuin ihmis mokkeen, kyllä ne siihen Bottiinki onnistuu, mutta harvemmin. Ja jos haluat oppia lisää niin katso vaikka 2BCproductionssia (2BCProductions2BC's channel - YouTube) youtubesta, hän on erittäin hyvä pelaaja ja hän on se joka jauhaa samoja asioita, mitä jauhan tässä monen lauseen verran.
Joku ei taida ymmärtää sarkasmia... :rolleyes: Ei siinä, ihan hyviä vinkkejä alottelijoille. :p
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Joku ei taida ymmärtää sarkasmia... :rolleyes: Ei siinä, ihan hyviä vinkkejä alottelijoille. :p
Kiitokset meni enemmän, että hän piti neuvoista joten, Vähän siinä mietin, että onko tämä nyt sarkasmia. Ja äidinkieleni on ollut 6 paikkeilla yläasteella. Osaan paremmin Englantia, entä äidinkieltäni, joka on aika noloa:D noh nyt mennään offtopicciin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Nii mikä tää nykiminen alotuksissa on olevinaan? Äsken vastustajan sentteri vaan nyki jotain ihme liikettä ja jäädytti siten minut alotuksessa. Haluaisin tietää tästä, tiedän että jos alotusstatin välillä on huima ero niin se voi vaikuttaa että oma pelaaja vaan jäätyy. Itselläni kuitenkin 95 alotukset, ihan maksimi minkä työmyyrällä saa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Nii mikä tää nykiminen alotuksissa on olevinaan? Äsken vastustajan sentteri vaan nyki jotain ihme liikettä ja jäädytti siten minut alotuksessa. Haluaisin tietää tästä, tiedän että jos alotusstatin välillä on huima ero niin se voi vaikuttaa että oma pelaaja vaan jäätyy. Itselläni kuitenkin 95 alotukset, ihan maksimi minkä työmyyrällä saa.

"Nykiminen" tapahtuu painamalla vasenta tattia vastustajan aloittajaa kohti. Tavallisesti vasemmalla tatilla sidotaan (ohjataan kroppaa vastustajaa päin), mutta viime kädessä vasemmasta tatista päästetään irti ja aloitus tehdäänkin mailalla (oikealla tatilla) sitomisen sijaan. En tiedä, miten EA on ratkaissut aloittamisen, voittaako parempi ajoitus jos on samat aloitusarvot? Itse pelaan enää harvoin sentteriä ja en osaa sanoa, miten tuosta heilumisesta saa etua, mutta arvataan: saat aloitukseen ajallisesti parin kymmenyksen edun, kun pelaajasi liikkuu jo etukäteen.

Maksimialoitusarvo on muuten 96 (työmyyrä tai rouhija), jos laittaa myös sen +1:n mukaan, mutta siinä ei ole juurikaan järkeä - vie käytännössä vain yhden paremman boostin paikan. Se lienee kaikkien tiedossa, että eri aloitustyylit ovat toistensa vastakohtia, eli vähän kuin kivi, paperi ja sakset - jokaiselle aloitustavalle löytyy oma vasta-aloitus.

Joku muu osaa varmaankin sanoa jotain siihen, että millaisen rakenteen omaava pelaaja olisi ihannealoittaja, tarkoitan siis pituutta ja painoa. Vahvalla ja isolla pelaajalla sitominen onnistunee paremmin ja reaktiotaidot vaikuttavat eniten arvoissa, kenties myös hyökkäys- ja puolustustietoisuudet?

Syntyykö keskustelua, vai syyttelevätkö kaikki näitä heilujia, kun eivät itse osaa tehdä samoin?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

"Nykiminen" tapahtuu painamalla vasenta tattia vastustajan aloittajaa kohti. Tavallisesti vasemmalla tatilla sidotaan (ohjataan kroppaa vastustajaa päin), mutta viime kädessä vasemmasta tatista päästetään irti ja aloitus tehdäänkin mailalla (oikealla tatilla) sitomisen sijaan. En tiedä, miten EA on ratkaissut aloittamisen, voittaako parempi ajoitus jos on samat aloitusarvot? Itse pelaan enää harvoin sentteriä ja en osaa sanoa, miten tuosta heilumisesta saa etua, mutta arvataan: saat aloitukseen ajallisesti parin kymmenyksen edun, kun pelaajasi liikkuu jo etukäteen.

Maksimialoitusarvo on muuten 96 (työmyyrä tai rouhija), jos laittaa myös sen +1:n mukaan, mutta siinä ei ole juurikaan järkeä - vie käytännössä vain yhden paremman boostin paikan. Se lienee kaikkien tiedossa, että eri aloitustyylit ovat toistensa vastakohtia, eli vähän kuin kivi, paperi ja sakset - jokaiselle aloitustavalle löytyy oma vasta-aloitus.

Joku muu osaa varmaankin sanoa jotain siihen, että millaisen rakenteen omaava pelaaja olisi ihannealoittaja, tarkoitan siis pituutta ja painoa. Vahvalla ja isolla pelaajalla sitominen onnistunee paremmin ja reaktiotaidot vaikuttavat eniten arvoissa, kenties myös hyökkäys- ja puolustustietoisuudet?

Syntyykö keskustelua, vai syyttelevätkö kaikki näitä heilujia, kun eivät itse osaa tehdä samoin?

Kyllä mä tiedän että tollein voi nykiä, mutta se näytti jotenkin ihan erilaiselta. Lyhyeltä liikkeeltä, joka jäädytti minut alotuksessa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moro ! Olen legenda 1 ja haluaisin saada taklaamiseni 95:een. Tällä hetkellä se on 87. Kiekkokaupassa minulla on taklaamisen boostit +3 ja +5 mutta en saa sitä siltikään 95:een, kuten kaverini saa, joka on myös legenda 1 ja samat boostit kuin minulla. En tiedä mikä on vikana, joten voisiko joku auttaa? (Pelipaikka OL)
Oletteko kumpikin samalla pelaajatyypillä liikkeellä?

Ja itse olen sen verran muuttanut sentterinä pelitapaani, että jos vastustaja aloituksissa alkaa pilkkimään niin alan minäkin. Opetelkaa pelaamaan rehdisti, on todella paljon mukavempaa kun väännöt on tasaisia :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja itse olen sen verran muuttanut sentterinä pelitapaani, että jos vastustaja aloituksissa alkaa pilkkimään niin alan minäkin. Opetelkaa pelaamaan rehdisti, on todella paljon mukavempaa kun väännöt on tasaisia :)

Nonni juuri tätä tarkotin, "pilkkimistä" kai siitäkin pitää ottaa selvää että pärjää alotuksissa näille "pro pelaajille". Voi herranjestas, valitetaan että peli on paska, mutta nehän on nää itse pelaajat jotka pilaa sen.

Pistäkää joku YV:llä mulle että miten tämä toimii, en tule käyttämään sitä jollei vastustaja käytä sitä, pitää vaan nyt jotain vastatoimea saada tälläsii pilkkijöitä vastaan, kuitenkin "Huippu" tason jengissä pelaan niin ei ole mukavaa kun alotukset menee 20-5 vastustajalle jonkun pilkkimisen takii..
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Miten jengi muuten käyttää tota "uutta" pelisilmää ? Kun kaveri pyörii ihan miten sattuu! Välillä tuntuu, että parempi olis kun ei hyökätessä käyttäis ollenkaan..
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Miten jengi muuten käyttää tota "uutta" pelisilmää ? Kun kaveri pyörii ihan miten sattuu! Välillä tuntuu, että parempi olis kun ei hyökätessä käyttäis ollenkaan..

Pyöriihän se jos luistellessa käyttää. Jos päästät liukuun ja käytät vasta kun kiekko on tulossa sulle niin toimii ihan normaalisti.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oisko tolla ennakkotilaus koodilla pitänyt saada tonne Kiekkokauppaan jonkin sortin boosti? Nuo kamat tuli kyllä ja ymmärsin että jonkin sortin boostikin olis pitäny tulla.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Näytä liitetiedosto 10190

Vaikuttaa hyvältä tää uusi asetussarja!

Ihan samalla tavalla niitä maaleja tehdään kun ennenkin, me ei ainakaan huomattu minkäänlaista eroa.
Eihän ne vedot maaliin mene jos vaan roiskitte kiekkoa ja vetelette jokapaikasta kun siltä tuntuu.
Tosin peliä en ole nähnyt mutta aika uskomattomalta tuntuu jos olette rakentaneet yli 20 varmaa maalipaikkaa eikä uppoa.
Statsit näyttää ainakin just siltä että siellä on vedelty ties mistä kulmista kiekkoa maalille.
 
Ylös Bottom