Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arieli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Auttaako jotain jos pitää L1 pohjassa? Ite en oo tommosta ajatellu. Eikös toi L1 hidasta tota veskan liikettä? Ite koitin tota tyylii ja läpi meni enemmän ku mun omalla tyylil.. :3 Sori ku jäin tohon L1 juttuu. :)

Siis L1:llä ei vaikuteta torjuntoihin vaan siihen ettei mokke poukkuroi ja säntää kulmasta kulmaan.. Mutta nää on näitä makuasioita. :)
Mulle tuosta L1:stä on ollu suuri apu, ja ilman sitä en ois +160 matsin jälkeen 82,6 torjuntaprossilla. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

L1:stä käytän ainoastaan sijoittumiseen kun peli lagaa. Moket varmasti tietää kun lagi/viive on kova, niin sivuttain liikkuminen, sekä sijoittuminen ei oo helppoo hommaa. Torjumiseen en ole huomannu mitään auttavaa tekijää jos pohjassa pitää. Henkimaailman asioita sanon minä.

Vepe, kippis! =)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oliko jossain muussa ketjussa tai täällä, mutta onko muille käynyt ladatessa peliä pelin totaalinen jäätyminen / kaatuminen? Mulla on nyt tänään kaatunut peli kolme kertaa ja aina sinä kohtaa kun matsin pitäisi alkaa ja EA SPORT -logon tärähtää ruutuun. Kuva jää siihen eikä tapahdu yhtään mitään.

Onko jollain tietoa tai joku tiedottanut tästä pelin valmistajaa?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oliko jossain muussa ketjussa tai täällä, mutta onko muille käynyt ladatessa peliä pelin totaalinen jäätyminen / kaatuminen? Mulla on nyt tänään kaatunut peli kolme kertaa ja aina sinä kohtaa kun matsin pitäisi alkaa ja EA SPORT -logon tärähtää ruutuun. Kuva jää siihen eikä tapahdu yhtään mitään.

Onko jollain tietoa tai joku tiedottanut tästä pelin valmistajaa?
Eipä itselleni tuollaista kovin usein ole tapahtunut tässä versiossa, mutta tuttuahan tuokin jo on tässä pelisarjassa. Eilen oli tosin hiukan lagisia pelejä ja easportsworld sivutkin sekaisin. Kuulin myös huhuja, että oli PSN huoltokatkoskin. Vaikea kuvitella, että EA moisia "ominaisuuksia" alkaisi korjaamaan, kun noita samoja ongelmia on vuodesta toiseen :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oliko jossain muussa ketjussa tai täällä, mutta onko muille käynyt ladatessa peliä pelin totaalinen jäätyminen / kaatuminen? Mulla on nyt tänään kaatunut peli kolme kertaa ja aina sinä kohtaa kun matsin pitäisi alkaa ja EA SPORT -logon tärähtää ruutuun. Kuva jää siihen eikä tapahdu yhtään mitään.

Onko jollain tietoa tai joku tiedottanut tästä pelin valmistajaa?
Huomasin itsekkin samanlaisen bugin viime viikolla. Menin rankkareita läiskmään ja heti ku pistin vedon pohjaan niin seurasi totaallinen jäätyminen, jopa kolmeen otteeseen. Fifa12:ssa oli sama homma, menin tiettyyn kohtaan ja siihen sitten jäätiikin. Onko vika levyssä vai missä, hyvä kysymys..
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Aika syvältä kun koko ajan perustetaan uusia tiimejä joiden voitosta saa 20 pojoo ja tappiosta -70.
Myös hoppailu seurasta toiseen ihmetyttää.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Voi teitä vekkuleita. Puukäsissä lähes kenenkään voittamisesta saa edes tuota 20 pojoa ja uudet seurat ovat 0p voitosta, tappiosta -110.

Juu, tuo on kyllä hieman harmillista kun joutuu pelaamaan hyväntekeväisyydestä. Poislähtö aulasta = -10pts, tappio = -75pts tai enemmän ja voitto = 0pts. Siihen vielä EA:n tasapainotukset päälle jos sattuu olemaan botteja kentällä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Siis mitä pelleilyä tää nyt on?

Sain legenda 3sen ja nyt lähin huonosta sparrista menemään ni se tiputti mut takas legenda 2 takasin?

Pitääkö se legenda 3sen taso muka säilyttää eikä voi tehdä kaukalossa mitä tahansa?
 
Siis mitä pelleilyä tää nyt on?

Sain legenda 3sen ja nyt lähin huonosta sparrista menemään ni se tiputti mut takas legenda 2 takasin?

Pitääkö se legenda 3sen taso muka säilyttää eikä voi tehdä kaukalossa mitä tahansa?

Voi kun niin asiat olisikin, vähentäisi tuota kaukalossa perseilyä huomattavasti :)

Kyllä se sieltä takaisin tulee se kortti, pelaat vain kunnolla vaikka muut eivät niin tekisikään...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Morjens !
osaisko joku kertoa että miks miun toisella käyttäjä tunnuksella ei aukee miun ykkös
tunnuksella ostamat +5 tehosteet.. vaikka jollain kavereistani ne tuli saman tien käyttöön? voiskohan se mahollisesti johtuu siitä että ykkös käyttäjälläni on aktiivinen Ea season ticket, kun taas toisella ei?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jos oikein muistelen niin johtuu Season Ticketistä mutta en ole täysin varma..
joo kannatti taas ostaa tuo season ticket paska... sai änärin huimat 12h muita aijemmi ja sit viel tämmöstä paskaa.. ens vuonna en osta season ticketii vaik luvattas julkasu 6kk muita aijemmi... eikä kannata muittekaa!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: Kiitos EA!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko puolustus- ja hyökkäyspääntietoisuuden parantaminen turhaa? Ovr nousee, mutta onko niillä loppujen lopuksi mitään merkitystä? Auttaako maagisesti löytämään kiekon lapaansa? Olen koittanut asiaa selvittää eri teitse, mutta asiasta on pelkästään arvailuja. Itse en ole pelillisesti huomannut mitään eroa 70-90 välillä... Löytyykö asiaan ylipäätänsä vastausta? :D
 
Onko puolustus- ja hyökkäyspääntietoisuuden parantaminen turhaa? Ovr nousee, mutta onko niillä loppujen lopuksi mitään merkitystä? Auttaako maagisesti löytämään kiekon lapaansa? Olen koittanut asiaa selvittää eri teitse, mutta asiasta on pelkästään arvailuja. Itse en ole pelillisesti huomannut mitään eroa 70-90 välillä... Löytyykö asiaan ylipäätänsä vastausta? :D

Oma kokemus on että auttaahan ne. Ei aina eikä joka kerta mutta tiukoissa peleissä ei ole varaa pitää arvoja matalana :)

Etenkin syötönkatkot puolustuksessa ja irtokiekot maalin edessä hyökkäyspäässä on ne missä jeesaa paljonkin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

En löytänyt parempaa ketjua, Store ketju ei ehkä olisi auttanut eli kysytään täällä jos joku osaisi neuvoa syyn. Kaveri on reg. visa electroninsa ja ei pysty ostamaan boosteja. Kolmiota painaa ja jää vain lataus kohtaan. Itsellä toimii moitteetta store ja ostot. Onko muilla samaa ongelmaa ollut?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

joo kannatti taas ostaa tuo season ticket paska... sai änärin huimat 12h muita aijemmi ja sit viel tämmöstä paskaa.. ens vuonna en osta season ticketii vaik luvattas julkasu 6kk muita aijemmi... eikä kannata muittekaa!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: Kiitos EA!
Kannattaa toki huomioida se, että ne Season Ticketillä ostetut boostit olivat myös halvempia. Eli ilman tickettiä olisit joutunut makselemaan niistä enemmän, mutta ne olisivat olleet käytössä useammilla profiileilla...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

En löytänyt parempaa ketjua, Store ketju ei ehkä olisi auttanut eli kysytään täällä jos joku osaisi neuvoa syyn. Kaveri on reg. visa electroninsa ja ei pysty ostamaan boosteja. Kolmiota painaa ja jää vain lataus kohtaan. Itsellä toimii moitteetta store ja ostot. Onko muilla samaa ongelmaa ollut?


Mä en pysty edes Visa Electronilla ostamaan. Ei vaan hyväksy.
Ja mitä tarkoittaa reg. Visa electroninsa?
 
Ylös Bottom