Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Seuraavat joukkueita koskevat henkilökohtaiset kritiikit laitetaan yksityisviesteillä. Jokaisesta turhasta aukomisesta/turhasta viestistä varoitus tai huomautus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Samaa sakkia koko Party Shakers. 13 sekkaa ennen loppua pitää vielä koko joukkueen quitata 0-3 tilanteessa, ettei meidän maalivahti vaan saa nollapeliä.

Lyökää varoituksella, jos on pakko, mutta kyllä tollasesta toiminnasta pitää saada tulla huomauttamaan, koska aina tuntuu olevan samat tyypit kyseessä, jos on jotain perseilyä käynnissä. Menkää suosiolla North Americaan tms pelaamaan älkääkä jaksako pilata tätä skeneä yhtään enempää, kiitos.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ootte te kyllä aikamoista sakkia, ymmärrän kyllä ettei kivekset ole vielä laskeutuneet, mutta luulisi edes sen verran munaa löytyvän että pelit pelattaisiin loppuun asti.

Pahoittelut seuran puolesta. Killellä katkes ja mulla jumitti Highlight. Muu joukkue luuli että lähdettiin niin hekin lähti.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tai tehdään kokonaan uusi ketju tätä varten?

Alla lainaus ketjun aloituspostauksesta (joka sattuu olemaan omani)

Uusi ketju yleiseen NHL 13 EASHL keskusteluun. Unohtamatta tietysti risujen (ja ruusujen) antamista kyseisen pelimuodon joukkueisiin ja pelaajiin liittyen.

arielii / murohoki #13


Jostain syystä Kfin modet ovat nyt päättäneet, että kyseinen keskustelu ei kuulu tänne.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Alla lainaus ketjun aloituspostauksesta (joka sattuu olemaan omani)




Jostain syystä Kfin modet ovat nyt päättäneet, että kyseinen keskustelu ei kuulu tänne.


Minun mielestä on oikein kertoa täällä yleisesti jos joku henkilö/EASHL-joukkue on toiminut väärin/epäurheilijamaisesti itse pelissä. Henkilökohtaisuuksiin meneminen täällä foorumilla on minusta täysin naurettavaa ja kukin minusta pystyy itse päättelemään iästä huolimatta onko tämä lukukelpoista, ennen kuin painaa 'lähetä vastaus' napiskaa.

Kuitenkin EASHL pyörii pieni porukka niin ei viitsittäisi pilata sitä turhilla provoilla, sillä kuitenkin peliähän tämä on vaikka välillä pistää vituttamhaan :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Minun mielestä on oikein kertoa täällä yleisesti jos joku henkilö/EASHL-joukkue on toiminut väärin/epäurheilijamaisesti itse pelissä. Henkilökohtaisuuksiin meneminen täällä foorumilla on minusta täysin naurettavaa ja kukin minusta pystyy itse päättelemään iästä huolimatta onko tämä lukukelpoista, ennen kuin painaa 'lähetä vastaus' napiskaa.

Kuitenkin EASHL pyörii pieni porukka niin ei viitsittäisi pilata sitä turhilla provoilla, sillä kuitenkin peliähän tämä on vaikka välillä pistää vituttamhaan :)

Samaa mieltä Ranksun ja Arieliin kanssa, kyllä täällä pitää pystyä kertomaan siitä, jos jotkut tiimit/pelaajat jatkuvasti harrastavat epärehellistä toimintaa tai perseilevät muuten. Ehkä laittaa edes joitakin noista miettimään uudelleen, mitä tässä skenessä touhuavat... Mutta haistattelut ja henkilökohtaisuuksiin menemiset pitää kyllä täältä jättää pois mielestäni. Yritetään pysyä asiassa... :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Minun mielestä on oikein kertoa täällä yleisesti jos joku henkilö/EASHL-joukkue on toiminut väärin/epäurheilijamaisesti itse pelissä.
Näinhän se on, joskus vaan pistää mietittyttään mistä pitäisi keskustella kun (ei pahalla) tietyt moderaattorit tulevat intoilemaan. Tätä on käynyt muissakin aiheissa, mutta jätetään tämä tähän kun ei varsinaisesti aiheeseen kuulu.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Joku moderaattoreista on siis toimivallassaan ihan muina Kummoloina.

Joo, asialliset viestit ok, mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen pelin takia on vähän niin ja näin. Mulla pyörii melkein aina Aver Media Capture, eli jos meitä vastaan käy hyppimään niin siitä on olemassa sitten ihan todisteita oikeutta varten.
Varsinais-Suomen käräjäoikeus katsoisi varmaan mielellään kun joku kakstahtibensalle haiseva teini pelaa aikaa eashl -kaukalossa. Alibi tekee etusivujutun. Kyllä.


Joo, nää on näitä :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jostain syystä Kfin modet ovat nyt päättäneet, että kyseinen keskustelu ei kuulu tänne.


Lukemalla säännöt täältä Ylläpidon antamat jäähyt ja sääntötiedotteet voit havaita semmoisen kohdan kuin

"Yhteenottoja voi tälläkin foorumilla joskus tulla, mutta silloinkin riitelevät asiat, eivät ihmiset. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on kiellettyä ja jatkuessaan johtaa sanktioihin. Takaisinkin voi toki vastata, jos sen osaa tehdä rakentavasti ja fiksusti."

Asiallisesti mainitsemalla epämielyttävistä pelikokemuksista tiettyä joukkuetta vastaan on OK.
Asiallisesti mainitsemalla epämielyttävästä pelaajasta tietyssä joukkueessa on OK.


Tämä meidän änärikansa on vain sen verran kiihkeätä sakkia että viestit eivät yksinkertaisesti pysy asiallisina.
Henkilökohtaisempi palaute on syytä antaa yksityisviestillä, eikä ruokkia foorumilla "ajojahtia" tiettyä pelaajaa kohtaan.

Tässä vielä pieni vihje jolla saadaan ketjusta hieman asiapitoisempi.

Jos havaitset että viesti on provosoiva/loukkaava, älä lähde mukaan vaan käytä Report Post-painiketta ja välitä tieto ylläpidolle.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Näinhän se on, joskus vaan pistää mietittyttään mistä pitäisi keskustella kun (ei pahalla) tietyt moderaattorit tulevat intoilemaan. Tätä on käynyt muissakin aiheissa, mutta jätetään tämä tähän kun ei varsinaisesti aiheeseen kuulu.

Ei kyse ole moderaattoreista vaan siitä että jotkut eivät osaa ottaa yhtään kritiikkiä. Jos täällä sanot yhdenkin poikkisanan niin sitten ollaan heti huutamassa haistakakkia täällä ja PSN:ssä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Aika vähän asiattomia viestejä on ollu. Monesti vaan intetään onko joku/jotkut tehny jotain "väärää" "bugia" yms.. Kyllä musta ainakin mukava täällä lukee jos joku jengi käyttää vaikka nyt sitä kolmio bugia. Eli ei niitä kaikkia kannate siellä YV:llä setviä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Aika vähän asiattomia viestejä on ollu.
Sanotaan näin, että niitä on ihan liikaa. Osaa ei monikaan ehdi edes ehdi nähdä, ennen kuin ylläpito - lähinnä Pertsa69, SkyPolaris tai mie - käy siivoamassa ne pois näkyviltä, ennen kuin tulee entistä enemmän suunsoittoa.

Asiallista palautetta saa antaa niin yksittäisistä pelaajista kuin joukkueistakin, mutta jos tyyli lipsuu vähänkään selkeämmin haukkumiseksi, sitä ei hyvällä katsota. Esim. jo kakaraksi tmv. kutsuminen menee liian pitkälle.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Lukemalla säännöt täältä Ylläpidon antamat jäähyt ja sääntötiedotteet voit havaita semmoisen kohdan kuin

"Yhteenottoja voi tälläkin foorumilla joskus tulla, mutta silloinkin riitelevät asiat, eivät ihmiset. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on kiellettyä ja jatkuessaan johtaa sanktioihin. Takaisinkin voi toki vastata, jos sen osaa tehdä rakentavasti ja fiksusti."

Asiallisesti mainitsemalla epämielyttävistä pelikokemuksista tiettyä joukkuetta vastaan on OK.
Asiallisesti mainitsemalla epämielyttävästä pelaajasta tietyssä joukkueessa on OK.


Tämä meidän änärikansa on vain sen verran kiihkeätä sakkia että viestit eivät yksinkertaisesti pysy asiallisina.
Henkilökohtaisempi palaute on syytä antaa yksityisviestillä, eikä ruokkia foorumilla "ajojahtia" tiettyä pelaajaa kohtaan.

Tässä vielä pieni vihje jolla saadaan ketjusta hieman asiapitoisempi.

Jos havaitset että viesti on provosoiva/loukkaava, älä lähde mukaan vaan käytä Report Post-painiketta ja välitä tieto ylläpidolle.

[semi offtopic]
Joo mutta voisinpa vannoa että yleinen mielipide on se että hieman liian herkästi viestit lähtevät täältä mäkeen. Kuitenkin tämä on se ketju jossa saa vähän naljaillakkin. Ei pidä olla liian tiukkapipona :)

Ymmärrän että ketjut jotka on alustettu täysin asiapitoiseksi keskusteluksi ansaitsevat sen, mutta kun ketjun aloittajakin toivoo että täällä voisi avoimemmin antaa risuja pelaajille/joukkueille niin miksi ette sitä voisi meille sallia? Pidän itseäni kuitenkin melko asiallisena henkilönä ja minunkin viestini poistettiin. Se oli kyllä vitsi eikä sisältänyt mitään kirosanoja tai edes haukkumasanoja (ainakaan kovia) :D [/offtopic]

Itse annan sitten ruusuja tässä suomalaisille joukkueille. Pääasiallisesti on kaikki pelannut hyvin. Voi johtua siitä että ei mitään ihmeempiä bugeja pelissä olekkaan mitä hyväksikäyttää ja siksi että tulee miinuspojoja jos peruuttaa matseista. Mutta silti ei ole hirveästi valitettavaa ollut vastustajissa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kuitenkin tämä on se ketju jossa saa vähän naljaillakkin. Ei pidä olla liian tiukkapipona :)

Asiallisesti. Siinä se avainsana.

Ei mitään "oletpa tyhmä kun et tajua", "senkin kakara" tai "haista sinä mursu v***u". Tuollaiset kuuluukin poistaa eikä niillä ole mitään sijaa täällä... ja noita on tullut aina vähän väliä tässä ketjussa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Party Shakersin pelaajat vois kasvattaa kivekset ja pelata ne pelit loppuun asti, vaikka turpaan tuliskin. RL epäonnistuu > pelaaja lähtee, lopussa tulee kahdeksas(8) maali > MV lähtee jne. Lapsellista pelleilyä sanon minä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Party Shakersin pelaajat vois kasvattaa kivekset ja pelata ne pelit loppuun asti, vaikka turpaan tuliskin. RL epäonnistuu > pelaaja lähtee, lopussa tulee kahdeksas(8) maali > MV lähtee jne. Lapsellista pelleilyä sanon minä.

Huoh.. ja sitten taas kerran. Killellä katkesi ja minä vedin rankkarin. Ja pakki lähti lopuksi ja annoimme potkut kyseiselle pelaajalle.. joten koko joukkuetta on turha aina syyttää ja mv ei edes lähtenyt.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Huoh.. ja sitten taas kerran. Killellä katkesi ja minä vedin rankkarin. Ja pakki lähti lopuksi ja annoimme potkut kyseiselle pelaajalle.. joten koko joukkuetta on turha aina syyttää ja mv ei edes lähtenyt.


Älä jauha paskaa! MV sieltä myös tiputti pelin loppupuolella ja muut pelaajat hyppivät pois kun alkoi teidän päähän maaleja satelemaan. Ihmettelen vain että mitä voitatte tuolla touhulla...

edit: siistitty
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Älä jauha paskaa! MV sieltä myös tiputti pelin loppupuolella ja muut pelaajat hyppivät pois kun alkoi teidän päähän maaleja satelemaan. Ihmettelen vain että mitä voitatte tuolla touhulla...

edit: siistitty

Totuus on että killekallek ja egoapina lähti siitä pelistä. Vai oliko muita?
 
Ylös Bottom