Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arieli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ehhehe

Julkinen anteeksipyyntö omalta joukkueelta koska pelasin eilen maalissa :D pyydetään viel anteeksi vastustajilta, saivat liian helpolla maaleja....tämä ei tule toistumaan

ennen seuraavaa kertaa :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Noita ohjaimia menee muutenkin liikaa ihan pelaamalla rikki, paljon noissa perus dualshockeissa on takuu..
Onko se 6kk? Mulla on nimittäin taas 2kk aikana menny uudesta ohjaimesta vasen (BOOSTIA PERKELE) tatin
L3 osittain rikki. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Noita ohjaimia menee muutenkin liikaa ihan pelaamalla rikki, paljon noissa perus dualshockeissa on takuu..
Onko se 6kk? Mulla on nimittäin taas 2kk aikana menny uudesta ohjaimesta vasen (BOOSTIA PERKELE) tatin
L3 osittain rikki. :rolleyes:

Sen jälkeen kun ostin nhl 11 on mennyt 6 ohjainta rikki, viidessä näistä on tullu vika vasempaan tattiin. Kyllä näissä suuremmissa liikkeissä ainakin pitäis olla 12kk takuu.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Noita ohjaimia menee muutenkin liikaa ihan pelaamalla rikki, paljon noissa perus dualshockeissa on takuu..
Onko se 6kk? Mulla on nimittäin taas 2kk aikana menny uudesta ohjaimesta vasen (BOOSTIA PERKELE) tatin
L3 osittain rikki. :rolleyes:
Itse 3,5 vuotta PS3:n omistaneena olen kanssa huomannut sen ensimmäisenä rikki menevän osan olevan vasen tatti, jota ei siis voi enää painaa pohjaan. Mm. Unchartedeissa boostinapin voi hyvin vaihtaa L3:sta R3:een, mutta änärissähän se ei ole mahdollista.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Itse 3,5 vuotta PS3:n omistaneena olen kanssa huomannut sen ensimmäisenä rikki menevän osan olevan vasen tatti, jota ei siis voi enää painaa pohjaan. Mm. Unchartedeissa boostinapin voi hyvin vaihtaa L3:sta R3:een, mutta änärissähän se ei ole mahdollista.
Mulla on kyllä molemmat ohjaimet kestänyt tän 2,5 vuotta, ainut ongelma mikä on ollut on ne satunnaiset nappienpainelut mitkä korjaantu ku heitti vähän jesaria ohjaimen sisuksiin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mulla on kyllä molemmat ohjaimet kestänyt tän 2,5 vuotta, ainut ongelma mikä on ollut on ne satunnaiset nappienpainelut mitkä korjaantu ku heitti vähän jesaria ohjaimen sisuksiin.

saako tarkennettuja ohjeita.. vaikka kuvien kanssa ?? :)
... on nimittäin usiampi ohjain (2) laatikossa, jotka on päälisinpuolin ihan kunnossa, mutta haamu painelutia tulee etenkin nuoliohjimesta - tai mikä se nyt on - Eli mm. NHL se vatkaa taktiikoita kesken pelin + ukko kyykkii omiaan
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

saako tarkennettuja ohjeita.. vaikka kuvien kanssa ?? :)
... on nimittäin usiampi ohjain (2) laatikossa, jotka on päälisinpuolin ihan kunnossa, mutta haamu painelutia tulee etenkin nuoliohjimesta - tai mikä se nyt on - Eli mm. NHL se vatkaa taktiikoita kesken pelin + ukko kyykkii omiaan
Video ehkä helpottaa (ei ole mun)
[video=youtube;7cnXHaHw1qA]https://www.youtube.com/watch?v=7cnXHaHw1qA[/video]
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Olisi taas asiaa muuan KFIN-käyttäjästä. Ellei joku vielä tiedä Hirvikorven valehtelevan ikäänsä harva se päivä, niin kaverin puheita ei kannata uskoa ollenkaan. Minullekin hän vakuutti alle kuukausi sitten olevansa 16-vuotias, mutta nyt hänen profiilissaan lukee 18. Oikeastihan tuosta pitäisi ottaa ainakin 5 vuotta pois.

Ei mulla muuta, ei kannata uskoa kaikkea, mitä kuulee. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Olisi taas asiaa muuan KFIN-käyttäjästä. Ellei joku vielä tiedä Hirvikorven valehtelevan ikäänsä harva se päivä, niin kaverin puheita ei kannata uskoa ollenkaan. Minullekin hän vakuutti alle kuukausi sitten olevansa 16-vuotias, mutta nyt hänen profiilissaan lukee 18. Oikeastihan tuosta pitäisi ottaa ainakin 5 vuotta pois.

Ei mulla muuta, ei kannata uskoa kaikkea, mitä kuulee. :rolleyes:

Huoh olen 16 mutta Anteeksi että lukee kfinissä 18. Haluatko että lähetän syntymä todistuksen sinulle? :) joten huolehdi omista asioista.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Sen jälkeen kun ostin nhl 11 on mennyt 6 ohjainta rikki, viidessä näistä on tullu vika vasempaan tattiin.

No huh huh. Ite oon NHL10 alusta pelannu EASHLää ja ykskään ohjain ei ole mennyt rikki. Mitä nyt L3 ja R3 päältä irtoaa se kumipinta mut sen saa pikaliimalla helposti kiinni. Lämäri ei lähe yhtään sen kovempaa vaikka miten sitä tattia hakkais... :p
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

En mäkään sitä ohjainta raiskaa... joskus tekee pahaa, kun kuuntelee mikistä, et jotkut hakkaa niitä nappeja.:confused: Ei se mitään auta, et kuinka lujaa niitä nappeja rämpyttää,;) mulla ollu 1 ohjain käytössä siitä asti, kun oon ps3 ostanut. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tämä, ja vielä ilman että niitä ohjaimia heitellään seiniin ja hakata pöytiin. Silloin tietää että on pelimies
kyseessä kun ohjaimet ei kestä miehen kädessä! :cool:

Ykskään ohjain ei oo mennyt hajalle, mut kännissä latasin nyrkillä pöydän paskaksi. Eipä oo montaa kertaa noin suututtanu tämä peli, yhteyden takia tuolloin meni hermot :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ykskään ohjain ei oo mennyt hajalle, mut kännissä latasin nyrkillä pöydän paskaksi. Eipä oo montaa kertaa noin suututtanu tämä peli, yhteyden takia tuolloin meni hermot :D

No mä oon hakannu nhl13 yli 3000 pelii ja siin ajassa on hajonnu 2 ohjainta. Vasen tatti ainoo syy, miks ohjaimii on pitäny mennä ostelee :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mulla taas meni rikki juurikin oikea tatti, eikä vasen.. Jännä sinänsä.
 
Ylös Bottom