Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Yläkulmat torjutaan pitämällä längit tukossa? tätä täytyy kokeilla... onnea vaan teille kaikille maaliviivalla istujille, onneksi ranut uppoo suurimmasta osasta peleistä. tylsää ja mielikuvituksetontahan se valitettavasti on.


Makaa jäässä ja heiluta jalkoja puolelta toiselle. Ei oo sen hankalampaa
 
Tell me more! :D miten sitte ylikset on kii. Mä en tajuu. Onneks oon paska mokke vaan! :)


Tos viestis on vastaus niitten ylisten pitämiseen heilutat niitä jalkoja, eivse ainakaa huonommin voi mennä.

Tää on ihan sama asia ku että et sä vaan voi muikkua kalastaa lohiverkoilla, ne menee kaikki läpi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oon aina ajatellu, et änäri on miesten peli, mutten kyä tiä. Meillä päin on totuttu kuulemaan tämmöstä valitusta pelkästään keittiöstä. Miksei pelin ominaisuuksia sais käyttää hyväkseen?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oon aina ajatellu, et änäri on miesten peli, mutten kyä tiä. Meillä päin on totuttu kuulemaan tämmöstä valitusta pelkästään keittiöstä. Miksei pelin ominaisuuksia sais käyttää hyväkseen?
Kohta nähdään miten suurimmalta osalta senttereistä luonnistuu aloittaminen ilman nykimistä. Omasta mielestä valitus on ihan asiallista, sillä lapsellistahan se on mennä aina sieltä mistä aita on matalin. Mut asialle kun ei voi mitään muuta kun odotella että korjaavat asioita uuteen versioon tai että lapselliset aikuistuisivat joskus. Harmiksi tullut huomattua että nämä lapsellisimmat tuppaavat olemaan niitä vanhimpia ja voitonhaluisimpia, puhumattakaan stressaantuneimmista :D Tai muuten vaan elämässään epäonnistuneita jotka haluavat olla parhaita edes jossain, keinolla millä hyvänsä :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kohta nähdään miten suurimmalta osalta senttereistä luonnistuu aloittaminen ilman nykimistä. Omasta mielestä valitus on ihan asiallista, sillä lapsellistahan se on mennä aina sieltä mistä aita on matalin. Mut asialle kun ei voi mitään muuta kun odotella että korjaavat asioita uuteen versioon tai että lapselliset aikuistuisivat joskus. Harmiksi tullut huomattua että nämä lapsellisimmat tuppaavat olemaan niitä vanhimpia ja voitonhaluisimpia, puhumattakaan stressaantuneimmista :D Tai muuten vaan elämässään epäonnistuneita jotka haluavat olla parhaita edes jossain, keinolla millä hyvänsä :D
Voin suositella näille nykijöille Propilkin asentamista. Siinä saa pilkkiä rauhassa ja voi saada joskus kalankin. Tietysti se vaatii jonkinlaista taitoa ja ajoitusta, toisin kuin aloittaminen nykyversiossa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kohta nähdään miten suurimmalta osalta senttereistä luonnistuu aloittaminen ilman nykimistä. Omasta mielestä valitus on ihan asiallista, sillä lapsellistahan se on mennä aina sieltä mistä aita on matalin. Mut asialle kun ei voi mitään muuta kun odotella että korjaavat asioita uuteen versioon tai että lapselliset aikuistuisivat joskus. Harmiksi tullut huomattua että nämä lapsellisimmat tuppaavat olemaan niitä vanhimpia ja voitonhaluisimpia, puhumattakaan stressaantuneimmista :D Tai muuten vaan elämässään epäonnistuneita jotka haluavat olla parhaita edes jossain, keinolla millä hyvänsä :D

Itte tullu pelailtuu täs muutaman viime änärin ajan sentterinä enkä oo hirveesti näihin "pilkkijöihin" ainakaan 6vs6-peleissä törmänny, eikä oo kyl ittekään tarvinnu kyseiseen alotustyyliin koskaan turvautua. Mut tosiaan Habanzon kanssa samoilla linjoilla, että miksei pelin ominaisuuksia muka sais hyödyntää, jos siihen kerran on annettu mahdollisuus. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jokunen aika sitten pelattiin 4 matsia mokella putkeen ja jokaisessa matsissa vastassa Istuvahärkä. Pari kertaa Infinity II ja pari muuta joita ei äkkiseltään muista.
Sillon tuli mieleen nämä lauseet et 6vs6 on tämän pelin hienous... juu varmaan on jos koitetaan pelata sitä hokia mitä minä oikeassakin elämässä näen ja tuommosta en ole siellä nähny.

Kaikki jotka minun kanssa on olleet tekemisissä vähänkään enempää niin tietävät etten pelaa tätä voittaakseni hinnalla millä hyvänsä tai saati edes omien tilastojen puolesta, mie niistä viis veisaan olipa pelimuoto mikä tahansa. Toki joukkue tovereiden puolesta kaikkeni yritän, mutta tyyli on se, että etenkin jos peli on reilua niin vastustajaa kunnioitan.
Mitään sulkia en kerää/halua hattuun, yksi mitä kaikki ei ymmärrä on nuo poffit joita boikotoin kerta toisensa jälkeen ja kieltäydyn niistä liki 100% varmuudella! Tuo poffi systeemi vaan on mielestäni niin hölmö.

Näin vanhemmalla iällä tämä peli on itsellä vaan sitä varten, että kun keskittyy pelailuun ja huulenheittoon niin tämän avulla yleensä saa itselle hauskoja hetkiä aikaan ja samalla unohtaa kaikki arjen huolet ja paskat.
Mutta sekin on pikkasen rakoillu, kun seuraa tätä touhua: esim. näitä joukkueita jotka eivät enää pärjää niin eikun uutta tiimiä pystyyn. Sitten taas voitetaan vaikka ei sitä ansaittas ja oma pistetili karttuu ja ollaan siellä top 100 listalla jeee jeeee.

Paljon tarvittaisiin parannuksia tähän peliin ja pelimuotoon, mutta se on dollarit jotka määrää, eli muutokset tehdään siihen suuntaan joiden kuvitellaantiedetäänluullaantoivotaan tuovan mahdollisimman paljon rahaa.
Elämä on....
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kukaanhan ei salli/kiellä hyödyntämästä pelissä olevia puutteita vaan jokainen tekee ne päätökset itse. Päätösten pohjalta jokaiselle pelaajalle sitten muodostuu jonkinlainen maine...

Rami Reilu pelaa hokia kuten pelikehittäjät ovat suunnitelleet. Vaikka Rami on kova pelimies, kaikki tykkää pelata Ramin kanssa. Rami on hyvä tyyppi.

Make Mulkku keksii pelistä heti kehittäjiltä jääneet aukot. Make pyrkii voittoon keinoja kaihtamatta ja ne jotka kritisoivat Maken pelityyliä, ovat v*tun nuubeja jotka eivät osaa pelata. Make on pistepörssin ykkönen ja kova tyyppi.

Haluatko sinä pelata Maken vai Ramin joukkueessa?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kukaanhan ei salli/kiellä hyödyntämästä pelissä olevia puutteita vaan jokainen tekee ne päätökset itse. Päätösten pohjalta jokaiselle pelaajalle sitten muodostuu jonkinlainen maine...

Rami Reilu pelaa hokia kuten pelikehittäjät ovat suunnitelleet. Vaikka Rami on kova pelimies, kaikki tykkää pelata Ramin kanssa. Rami on hyvä tyyppi.

Make Mulkku keksii pelistä heti kehittäjiltä jääneet aukot. Make pyrkii voittoon keinoja kaihtamatta ja ne jotka kritisoivat Maken pelityyliä, ovat v*tun nuubeja jotka eivät osaa pelata. Make on pistepörssin ykkönen ja kova tyyppi.

Haluatko sinä pelata Maken vai Ramin joukkueessa?

Ehkä vähän yleistämistä nämä sinun esimerkit. Suurin osa pelaajista menee tuohon sinun luokittelun väliin. Harvoin tapaa näitä "Makeja"
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ehkä vähän yleistämistä nämä sinun esimerkit. Suurin osa pelaajista menee tuohon sinun luokittelun väliin. Harvoin tapaa näitä "Makeja"

Mä oon tommonen Make. Mut silti kaikki diggaa mua, kai mä sitten oon niin saatanan hyvä jätkä..
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Lähinnä tuo meikäläisen kommentti perustu siihen, et vaikka noiden bugien hyödyntäminen jossaki määrin vähän kyseenalaista toimintaa onkin, ni niiden käyttämisestä valittaminen kyl menee jo säälittävän puolelle. Kukin taplaa tyylillään ja kaikilla mahdollisuus käyttää, niin napina on kyl aivan turhaa bullshittiä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Niin no, itselleni on aivan se ja sama mikä mielikuva minusta syntyy tällä palstalla. Kaikkein vähiten annan arvoa kommenteille, joissa on joko suoraa tai epäsuoraa sovinismia (vink vink habanzo). Ja toki jokaisella on oikeus pelata tätä peliä parhaaksi katsomallaan tyylillä. Ihan yhtälailla minulla ja muilla on kuitenkin oikeus ilmaista mielipiteeni näistä tyyleistä.

Jos joku todella nauttii pelaamisesta pelin puutteita hyödyntäen, niin be my guest. Se miksi minun mielestä jokaikisen joukkueen pitäisi välttää näiden pelin heikkouksien käyttämistä on yksinkertaisesti eashl-pelimuodon pelattavuus. Jos ja kun istuvia härkiä on olemassa, ja pahimmassa tapauksessa määrä kasvaa, muuttuu pelimuoto syöttelevästä joukkuepelistä alueelle sisään ja kultaranne yläkulmaan peliksi. En minä muista tiedä, mutta itseäni tuollainen ei kyllä houkuta yhtään. Ylipäätänsä on suoraan sanottuna perseestä, että pelataan peliä jossa perimmäinen tarkoitus on mitata taitoja ja tämä koko tarkoitus kustaan käyttämällä pelin puutteita hyväkseen. Huvittavinta tässä koko istuva härkä -gatessa oli minulle lähetetty yksityisviesti, jossa saman aikaisesti tuomittiin istuvat härät mutta puolusteltiin silti pelityyliä koska se hyödyttää omaa joukkuetta.

Ja ennen kuin joku tulee sen enempää itkemään asiasta, niin sanonpa vain, ettei mahdollisesti seuraava joukkuekato ole kenenkään intressissä. Jo tähän nhl 13:sta tapahtunut monien ruotsalaisten joukkueiden siirtyminen xboxin puolelle näivetti eashl-pelimuotoa huomattavasti. Itse arvostan joukkueita jotka pelaavat reilusti maalivahtia myöden. Vituttaahan se hävitä taitavemmille kavereille, mutta voinpahan pitää pääni pystyssä myös tappion hetkellä. Kyllä fakta kuitenkin on se, ettei ea sportsilla ole intressiä lähteä hirveästi noita puutteita paikkaamaan Svarin ansiokkaasti listaamista syistä. Tähän kun vielä lisätään se, että fokus on ea:n puolella varmasti siirtynyt jo NHL 15:n kehittämiseen, vastuu valitettavasti siirtyy meille pelaajille. Pitkässä juoksussa pelin heikkouksien hyväksikäyttäminen johtaa varmasti pelaajamäärän pienenemiseen ja sitä kautta väistämättä pelimuodon tylsistymiseen. Tai ehkä se olen vain minä, joka ei saa kiksejä saman joukkueen kohtaamisesta yhä uudestaan ja uudestaan ja vielä kerran uudestaan.

Ajanvietehän tämä peli kuitenkin meille kaikille on. Toisille totisempi toisille vähemmän totinen, mutta ajanviete silti kaikille. Jo tällä hetkellä meillä on tällä palstalla ketju, jossa pyritään rakentamaan eashl:n tappajaa. Kyseisestä virityksestä siihen tuskin on. Eashl:n suurin uhka on nimenomaan tämä pelin omien heikkouksien hyväksikäyttäminen. Tällöinhän me emme enää mittaa sitä ketkä ovat taitavimpia yksilöitä ja mitkä parhaita joukkueita.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mitä vähemmän juustoa, sitä vähemmän pelit haisevat.

Kaikki te, jotka haluatte pelata hokkia niin kuin sitä oikeaakin lätkää pelataan, eikä pelin heikkouksia hyväksikäyttäen, kudos!

Muistakaa aina laittaa kiitosviestiä vastustajille hyvän pelin jälkeen, ja laittakaa nimet takaraivoon jo ensi hokkia varten.

Silloinhan hokkiin palaa ränkätyt haastepelit (jos vastus on lähellä omaa sijoittumista divareissa) ja tiimit sitä myöten voivat vähän alkaa valikoimaan vastustajia, ja välttelemään toisia. Paras tapa protestoida on kuitenkin olla lähtemättä peliin jossa tietää toisen joukkueen tekevän mitä vain voiton eteen. Mieluummin ylimääräinen hetki pukkarissa kuin varttitunti hermojen palamista itse pelissä. Jos juustotiimi ei löydä vastustajia niin alkavat ehkä miettimään pelityylin vaihtoa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jos oot tarpeeksi hyvä niin on ihan sama millä tyylillä vastustaja pelaa. Pitää osata vaan muokata omaa peliityyliä sen mukaan miten vastustaja pelaa.Ja jos puhutaan oikeasta hokista niin siinähän juuri hyödynnetään vastustajan heikkouksia. Esimerkiksi tää istuva härkä maalivahtityylistä valittaminen on s**tanan turhaa koska keinot tämän pelityylin voittamiseen löytyvät. Voin BK laittaa YV:tä jos haluat vinkkejä miten se tapahtuu.

On ihan sama jos Roger Federerille ilmotettais että sä et voi käyttää yhden käden rystylyöntiä, ku se on liian nopea, tehokas ja parempi kuin muiden kahden käden rysty. Niin kauan ku pystyy tekeen jotain paremmin ku muut sääntöjen mahdollistamien rajojen puitteissa niin silloin oot vaan yksinkertasesti paras. Häviäjät valittaa aina....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Pointtina herra mätri taitaa kuitenkin olla se että kerroppa yksikin NHL-veska joka torjuu istuvahärkä tyylillä?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Pointtina herra mätri taitaa kuitenkin olla se että kerroppa yksikin NHL-veska joka torjuu istuvahärkä tyylillä?


No kerroppa sä mulle yksikin nhl pakki joka just ennen taklausta kyykistää ja taklaa lonkkataklauksella, yksikin nhl hyökkääjä joka kiertää ranne vedon selän takaa, yksikin nhl joukkue joka käy jokaisen pelitilanteen poikkivihellyksen jälkeen taklaamassa muita pelaajia ilman jäähyä tai yksikin nhl pelaaja joka täydestä vauhdista pystyy yhtäkkiä sitomaan itsensä laitaan kiinni. Eli eikö näitäkään ominaisuuksia pitäisi käyttää?????
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

No jos saan esittää toiveen muille pelaajille niin voisitteko vastaisuudessa tehdä ainoastaan noin 183-187 cm pitkiä ja noin 83-87 kiloisia pelaajia, koska on todella epärealistista että kentällä luistelee vastaan 5 kappaletta yli 2 metrisiä jannuja...
 
Ylös Bottom