Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat
Tereve!
Maalivaahti etsisi seuraa. Korttina minulla on Legenda 2.
Nollapelejä on 11kpl. Rangaistuslaukauksia 11 ja torjutut 7.
Torjuntoja on kertynyt 2628kpl ja t% 82.
Päästettyjen maalien ka. 2,89. Läpiajolaukauksia 55 ja torjuttuja 42.
Siinä olisi vähän tietoa.
Olisi hyvä, jos joukkue olisi aktiivinen ja osaisi edes vähän puollustaa.
6vs6 pelejä etsisin. Jotain jäi sanomatta, niin rohkeasti kyselemään!
Viestiä saa laittaa joko tänne, tai PSN: Cahuri

Tereve!
Maalivaahti etsisi seuraa. Korttina minulla on Legenda 2.
Nollapelejä on 11kpl. Rangaistuslaukauksia 11 ja torjutut 7.
Torjuntoja on kertynyt 2628kpl ja t% 82.
Päästettyjen maalien ka. 2,89. Läpiajolaukauksia 55 ja torjuttuja 42.
Siinä olisi vähän tietoa.
Olisi hyvä, jos joukkue olisi aktiivinen ja osaisi edes vähän puollustaa.
6vs6 pelejä etsisin. Jotain jäi sanomatta, niin rohkeasti kyselemään!
Viestiä saa laittaa joko tänne, tai PSN: Cahuri

Ja tosta kuvasta. En jaksa vaihtaa. Ihan sama minulle.
 Ja tosta kuvasta. En jaksa vaihtaa. Ihan sama minulle. ja toiseksi hyvät pelaajat osaavat pelata 2acc mutta vähän huonommat pelaajat ovat kauheaa katsottavaa varsinkin kun tuppaa olemaan niitä ns. Jonneja jotka huutavat pelin alussa mikkiin ja sen jälkeen kun tilanne esim. 2-0 niin sitten lähdetään ja taas uusi joukkue. En nyt tarkoita että kyseinen herra on tämmöinen mutta sanoinpahan vaan
 ja toiseksi hyvät pelaajat osaavat pelata 2acc mutta vähän huonommat pelaajat ovat kauheaa katsottavaa varsinkin kun tuppaa olemaan niitä ns. Jonneja jotka huutavat pelin alussa mikkiin ja sen jälkeen kun tilanne esim. 2-0 niin sitten lähdetään ja taas uusi joukkue. En nyt tarkoita että kyseinen herra on tämmöinen mutta sanoinpahan vaan  
  Viime aikoina en ole paljoa ehtinyt pelailla kaikenlaisten kiireiden vuoksi, mutta nyt olisi taas aktiivinen joukkue haussa, jossa pääsisi sillon tällön pelailemaan.
 Viime aikoina en ole paljoa ehtinyt pelailla kaikenlaisten kiireiden vuoksi, mutta nyt olisi taas aktiivinen joukkue haussa, jossa pääsisi sillon tällön pelailemaan.