Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Porot tarvitsee veskaria!

Kaiken näköset/kuuloset ihan sama, voi tulla koittamaan kunhan saat sen kiekon kiinni. Tällä hetkellä ammattilaisessa ja joukkueessa 7 jäsentä. Yhteyttä vaan! PSN: juhna96
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Morjesta,

Ettisin kerhoo ykkösacolle kesäksi, Legenda 3 löytyy ja FwH:ssa tullut pelailtua nämä pari viimeisintä vuotta. VL/OL pääosin ja Sena tarvittaessa! Pakkinakin muutamat pelit tullut pelailtua. Mielellään tietysti 6v6 pelejä pelailisin.

Viestii tänne tai pleikalle ! :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Etsin seuraa mv acc. Kortti vasta leg2 mutta kohta leg3. Ottakaa yhteyttä täällä jos kaipaatte mv:tä. 6v6 tai5v5 :) kiitos
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

[SUP]Väinö[/SUP] hakee seuraa 2. accolle.Korttina on legenda2

OLEN 15 -VUOTIAS!
OSAAN:
-tehdä maaleja
-menettää kiekon
-hävitä
-laittaa mikin päälle
-kirjautua facebookkiin
-vähän syötellä
-luistella
-olla asialliinen

Yhteyttä saa ottaa vaikkei kiinnostanukkaa täällä tai psn Gretski999
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moi moi vaan.

löytyskö suht aktiivista seuraa ykkösaccolle. Nykyinen kerho on niinku kesätauolla niin aika hiljasta on kopissa ollut.

Pelipaikkana onnistuu kaikki vaikka suurimman osan KH tullut pelailtua. Veskana oleminen onnistuu tarvittaessa myös ja mielellään pelaan veskaa jos tarvis. Leg 3 kortti kenttäpelaajalta löytyy. täl accolla ei veskalla mikää hirmunen kortti ole, mutta eihän niitä kiekkoja kortilla torjutakkaan:)

Jengin sijotuksella ei mitää väliä, kunhan aktiivisuutta löytyy ja pelii saa

Yhteydenotot YV tai PSN: nakki84
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Joo, etitään taas kaverini Panhead_Aten kanssa aktiivista jengiä. Kaksi edellistä paljastui hyvän alun jälkeen kauheaksi kokemukseksi. Pelaajat ei uskalla pelata kun pelkäävät tappioo...ei näin kaverit...Mutta joo asiaan, eli molemmilta löytyy huumorintajua, peliälyä, aktiivisuutta ja Legenda-kortit. Emme tykkää lepsuilusta tai siitä, että pelistä lähetään kesken jos ollaan tappiolla. Mulla on noin 2 pinnaa per peli ja Atella n. 1,5. Olemme pelipaikoiltamme joustavia, itse olen laituri/pakki ja Atte on KH/pakki. Ikää 17,5v. Mikit/FB/Twitter/Skype löytyy.


Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä täällä tai PSN: mir02k1 tai Panhead_Atte.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Joo hieno ilmoitus yms. Mutta kun minua seuraan pyydetään niin sitten yhtäkkiä kieltäydytään? Heti rupesin miettimään porukan henkistä ikää.. mutta jos joku tykkää kieltäytyjistä niin tässä oiva seura :)

Anteeks vaan jos petyit :) mut ei näihin eliitti seuroihin kävellä 0.790 torjuntaprosentilla...ja 47 pelatulla pelillä. Etkä infonnut statseistas mitään ennen kun ite satuin ne kattoo. Hohhoijaa taas
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Poimi tästä maaginen maalivahti omaan joukkueeseesi! Omistan keskiverto pelaajakortin. Toimithan nopeasti, sillä tarjous on voimassa rajoitetun ajan! kthxbye

PSN: Zeible
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Anteeks vaan jos petyit :) mut ei näihin eliitti seuroihin kävellä 0.790 torjuntaprosentilla...ja 47 pelatulla pelillä. Etkä infonnut statseistas mitään ennen kun ite satuin ne kattoo. Hohhoijaa taas

Onko se t% jolla teidän seuraan tullaan? :) olen pelannut 2v2 mv jotka ei ole hauskoja pelejä maalivahdille kyllä kaikki sen tietää :) mutta ihan sama minulle..
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Onko se t% jolla teidän seuraan tullaan? :) olen pelannut 2v2 mv jotka ei ole hauskoja pelejä maalivahdille kyllä kaikki sen tietää :) mutta ihan sama minulle..
Eiköhän ne sun pelit ole se syy, jos sulta löytyy vasta alle 50 peliä kokemusta mokena. Torjunta prosentti ei kumminkaan ole kovin vertailukelpoinen, kun eliten kärkitiimejen maalivahdeilla on paljon helpompaa kun eliten häntäpäässä olevilla maalivahdeilla. Mullakin on sparreissa parempi T% kun kerhopeleissä vaikka edellisessä änärissä sparrien t% oli kyllä reippaasti huonompi.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Eiköhän ne sun pelit ole se syy, jos sulta löytyy vasta alle 50 peliä kokemusta mokena. Torjunta prosentti ei kumminkaan ole kovin vertailukelpoinen, kun eliten kärkitiimejen maalivahdeilla on paljon helpompaa kun eliten häntäpäässä olevilla maalivahdeilla. Mullakin on sparreissa parempi T% kun kerhopeleissä vaikka edellisessä änärissä sparrien t% oli kyllä reippaasti huonompi.

Kyllähän se t% vaikuttaa seuraan pääsyyn ja eniten KOKEMUS mitä sun 47 pelissä ei taida vielä löytyä. Ja sanoitviestissäs olevas leg 2 mv...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Stars From Hell hakee kokoonpanoonsa 1 hyökkääjää ja ehkä mahdollisesti 1 maalivahtia!
Pelaamme pääsääntöisesti 5v5-6v6 pelejä.
http://www.easportsworld.com/en_US/c...38494/overview

Maalivahdilta odotetaan myös kykyä pystyä pelaamaan kentällä!

Viestejä voi lähettää joko täällä , Skypessä : Tjujunelja tai PSN : Tjujunelja / oku83 / brutal_antti
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro!

Ettisin toisella acolla kerhoa, jossa pelataan mieluiten 5v5-6v6 pelejä. Kyllä ne pienemmätkin pelit joskus käy. Eli pelipaikkoja olisi OL,VL,MV ja joskus voin KH,OP. Korttina kentällä leg3 ja mv:llä leg1. T% n.84 (170w, 40l). Yhteensä pelejä täl acol jo yli 800 klubeis.
Toivoisin, että kerho olisi tasokas, jolla voisi taistella top100 sijasta.
Ns. 1.acolla pelaan tällä hetkellä HC Grillaajat, eli kai mä ihan ok oon :)

Jos haluutte vielä tilastoja sun muita tietää, viestiä täällä yv:nä tai PSN. lage94
Kiitos ja kumarrus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Muutaman kuukauden lomailun jälkeen uskallan taas ilmottautua markkinoille, jokohan nyt jo jaksaisi pelatakkin välillä.

Kaikki pelipaikat käy, kentällä tais olla legenda 3 (?) ja maalissa legenda 1.
Skypet, mikit ja muut härvelit löytyy. Olisi jees päästä pelailemaan ennestään tuttujen naamojen kanssa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Maalivahti seuraa vailla! Aikaisemmat seurat Kasipallo ja HC Grillaajat.

Tilastot: Voitot 61, Häviöt 36, t% 84.70, pmk 2.39

Tarvittaessa kenttäpelaaja onnistuu!

Yhteydenotot psn Zaberab
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Terve!
Kokenut pakki etsii kerhoa!
Pelejä on pelattu 284, joissa syöttöjä: 198 ja maaleja: 66. +/- 334
Korttina minulla on Legenda 3
Pyrin pistämään nopeita ja tarkkoja avauksia. Onetkin onnistuu.
Mikki ja kaikki muut tarvittavat löytyy.
Kokemusta löytyy Eliitin TOP100 paljon!
Jotain jäi varmasti sanomatta, niin rohkeasti kyselemään!
Kyselyt mieluiten PSN: Matzgu96
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Morjesta!

Joukkuetovereiden tapaan hakisin kesäksi 1. accolle aktiivista seuraa! Seurana siis ollut Face Wash Hockey. Kokemusta löytyy siis eliittijengeistä sekä EHL:stä.

- Kortti legenda 3
- Skype
- Mikki
- aktiivinen

Tilastoja en muista ulkoa, mutta pelejä noin 600 ja pisteitä 1200 - kokonaisuus A-. Mieluisat pelipaikat KH ja OL, mutta hätätapauksessa kaikki menee maalivahtia lukuunottamatta. Ottakeehan yhteyttä joko yv:nä tai psn:n kautta - JMikkoJ

:)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moi!

Etsiskelen seuraa, koska Kasipallo alkoi hajoamaan kaikki alkoi lähtemään.

Tietoja:

-Ikä: 14 (heinäkuussa 15)
-Kortti: leg 2
-Pelipaikat: Kaikki, mutta kh ei niin hyvä
-Tilastoja: 293 O 94+213=307 +/- 41 huonot pisteet johtuvat, siitä, että pakkina pelannu n. 80% otteluista. MV tilastot: 15 O T% 0.78 PMK. 3.47. Näyttää huonoilta statsit, koska harjoittelin mv:tä kerho peleis ja niissä olin aluks huono.
-PSN: JANURI98
-Mikki: Ei ole, mutta ostan heti kun saan tarpeeksi rahaa.
-Skype: On
-FB: On
-Aktiivinen

Seuralta toivoisin:

-Aktiivisuutta
-Mahdollisimman usein isoja pelejä (4v4,5v5,6v6)
-Mahdollisimman usein MV pelejä
-Seura tahtoo voittaa, mutta ei joka syöttövirheestään rupee huutamaan mikkiin.
-Pro divisioonasta vähintään, vaikka on jo kokemusta eliitistä mv:nä ja kenttäpelaajana. Voin toki mennä amatööri seuraankin, kunhan seura tahtoo kehittyä

Laittakaas viestiä jos kiinnostuitte tai haluatte lisää infoa, joko täällä tai sitten tuolla ps3: JANURI98.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

HC KFIN hakee riveihin pitkäaikaisia jäseniä sarjassa täysipäiset ja täysi-ikäiset ...Eikä ku saa kait sitä olla vaikka vähän alle 25 :rolleyes: njoo siis kunhan henkinen äänenmurros on ohi niin kaiken ikäiset kelpuutetaan kunhan asennetta ja käytöstapoja löytyy.

Kuten niin monesti ennenkin kesän koittaessa on kopin autius käymässä ahdistavaksi. joten jos olet seuraa vailla koko kesäksi ja aikomuksena hommata myös NHL14 niin otappa yhteyttä.
Keskustelime tiimin siälllä ja johtoportaan päätös on, ettei 2 accoja huolita eikä sallita, vaan tiimiin sitoudutaan.

Tiimihän on tälähetkellä sijaluvulla x ja se kiinnostaa meitä hirveästi, mutta kyllähän HC KFIN on normaalin pelitahdin puitteissa Elitessä.

Toki viestiä saa laittaa kenelle tahansa meidän tiimiläisille, mutta minä otin nyt kontolleni tämän aktiivisen rekryämisen.
 
Ylös Bottom