Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo hieno ilmoitus yms. Mutta kun minua seuraan pyydetään niin sitten yhtäkkiä kieltäydytään? Heti rupesin miettimään porukan henkistä ikää.. mutta jos joku tykkää kieltäytyjistä niin tässä oiva seura
Anteeks vaan jos petyit mut ei näihin eliitti seuroihin kävellä 0.790 torjuntaprosentilla...ja 47 pelatulla pelillä. Etkä infonnut statseistas mitään ennen kun ite satuin ne kattoo. Hohhoijaa taas
Eiköhän ne sun pelit ole se syy, jos sulta löytyy vasta alle 50 peliä kokemusta mokena. Torjunta prosentti ei kumminkaan ole kovin vertailukelpoinen, kun eliten kärkitiimejen maalivahdeilla on paljon helpompaa kun eliten häntäpäässä olevilla maalivahdeilla. Mullakin on sparreissa parempi T% kun kerhopeleissä vaikka edellisessä änärissä sparrien t% oli kyllä reippaasti huonompi.Onko se t% jolla teidän seuraan tullaan? olen pelannut 2v2 mv jotka ei ole hauskoja pelejä maalivahdille kyllä kaikki sen tietää mutta ihan sama minulle..
Eiköhän ne sun pelit ole se syy, jos sulta löytyy vasta alle 50 peliä kokemusta mokena. Torjunta prosentti ei kumminkaan ole kovin vertailukelpoinen, kun eliten kärkitiimejen maalivahdeilla on paljon helpompaa kun eliten häntäpäässä olevilla maalivahdeilla. Mullakin on sparreissa parempi T% kun kerhopeleissä vaikka edellisessä änärissä sparrien t% oli kyllä reippaasti huonompi.
Päivitystä