Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro! Löytyiskö täältä 2. acolleni jengiä joka pelaisi isoja pelejä ihmismaalivahdilla? Korttini on Lege 1. Ykköskäyttikseni on siis Woodhandsien kirjoilla eli kait mä jonkinlaiset pelitaidot omaan. Pelipaikkoina toimii molemmat laiturit, mutta jos oikein tiukka paikka iskee, niin kyllä kaikki muutkin paikat menee, mv poislukien.

Yhteydenotot täällä, tai PSN: Sluibailija.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Frozen Goons hakee riveihinsä yhtä hyökkääjää ja maalivahtia.
EA SPORTS World - Club Overview

Pelaamme ja pyrimme pelaamaan mahdollisimman paljon 6vs6 pelejä, joten tulevilta pelaajilta odotamme, että 6vs6 kokemusta on jo aiemmista joukkueista.
Pelejä on päivittäin, joten aktiivisuus on tärkeää.
Joukkue hyväksyy vain 1.käyttäjiä.
Ei mieluiten sakkolihaa.
Peleissä käytämme mikkiä ja se on iso plussa. Pelin ulkopuolella käytössä on Skype.
Useampaa pelipaikkaa pelaavia!

Joukkue sijoittui EHL:ssä tällä kaudella sijalle 5 ja näin varmisti paikkansa ensi NHL-painoksessa pidettävään EHL-kauteen.

Meidät saa kiinni Skypestä : Tjujunelja , PSN: Korkokokorko / Rix447 / Tjujunelja / Oku83 tai täältä!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moikkamoi!


Etsiikö joukkueesi riveihinsä jokapaikanhöylää? Tässä olisi semmoinen. Vähän infoa itsestäni. Ikää on 18v, omistan aktiivisuutta, mikin, FB:n ja huumorintajua sopivissa määrin. Tykkään pelata syöttelevää ja aktiivista kiekkoa, jota odotan myös joukkueelta. En ole mikään tilastoniilo, mutta noin 2pts/per peli tahdilla olen vedellyt tätä pelimuotoa pelipaikka vaihellen. Huonot +/- (-55) johtuu kokemattomista porukoista, joissa olen kavereiden kanssa höntsäillyt jotain 3v3 pelejä, jotka ei kiinnosta pätkääkään paitsi 2accolla. Aiempaa kokemusta on Elite-joukkueista(lisätietoja kysymällä). Vaadin joukkueelta aktiivisuutta ja isoja pelejä eli vähintään 5v5 hankausta, mutta mielellään 6v6. Eipä tässä muuta tuu mieleen, kyselkää jos kiinnostaa!


PSN. mir02k1




PS. Älkää unohtako 2acc jengiäni SBH:ta! Jos kiinnostaa jokapäiväiset pelit niin eikun vaan mukaan vaikka 2accoilla. Täällä on jo Woodhandseista 3 sälliä ;)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

No nyt alkaa kiristää hatusta ja lujaa.. Jotenkas laitetaas tänne sit kaikki infot mitä minusta löytyy!
NHL 11 ehkä meni siihen tutustumiseen.. Siinä pelissä hakkasin isteitä about n.3p ottelu. NHl 12 meni sit pts/ottelu 4,6 elikkäs joo. Nykyses pelis kussu "vanhan pelityylin takia" koska pyrkiny nostamaan niitä kura jengejä pois sieltä pohja mudista..

Ei kai täs mittää.. Hakkaan about 4,5pts/ottelus. Laukominen on siinä 32% luokkaa ja tykkkään kierrättää kiekkoa hyökkäykses.. Yksinkertainen hakemus joo on. En jaks enempää paskaa puhua siitä jolloin aloitin NHL:n 93:sta ym... Taitava KH joka kaipaa nyt sitä haastetta... Ei kai täs muuta... Heedsetti löytyy ja taitoo kans? EHKÄ? :D Olis kiva päästä sinne tasokkaaseen jengiin koska ei todellakaan oo kiinnostusta enään pelata noissa pienissä sarjoissa enään. Jotain vastusta sais niissä peleissä olla :/
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro elikkäs joukkue nimeltä XxLegendsxX hakee riveihinsä paria kovan luokan pakkia ja paria kovan luokan hyökkääjää. Kausi saatiin hyvin käyntiin tilastoin 33-6-0. Joukkue ei ole kauaa ollu pystyssä joten pelimiehiä kaivataan että päästään ihan tosissaan vääntää noita 6vs6 pelejä. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä joko täällä tai pleikan puolel psn: habahabazuzu/ankisti_ahne
PS: Legenda kortti sais olla jo ja kokemustakin kovista peleistä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Tereve!

Maalivaahti etsisi seuraa. Korttina minulla on Legenda 2.
Nollapelejä on 20kpl. Rangaistuslaukauksia 11 ja torjutut 7.
T% 84. Päästettyjen maalien ka. 2,78. Läpiajolaukauksia 65 ja torjuttuja 49.

Siinä olisi vähän tietoa.
Etsin kerhoa, koska seura hajosi. Kokemusta on tullut isoista ja kovista peleistä.
6vs6 pelejä etsisin. Jotain jäi sanomatta, niin rohkeasti kyselemään!
Viestiä saa laittaa joko tänne, tai PSN: Cahuri

SEURA LÖYTYNYT!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Pelimiehiä tarvittaisiin paluun tehneeseen joukkueeseemme HC Piiskaajat. Tällä hetkellä rosterissa on 6 (7 kunhan yksi hyväksyy kutsun anoppilan reissun jälkeen) miestä, joista 3 on ex-No Name Yetin pelaajia. Mutta toki leveyttä pitää olla ja tämän vuoksi haetaankin kokeneita pelaajia. Suurin pula on pakeista ja laadukkaasta maalivahdista. Kuitenkin myös hyökkääjia otetaan mielellään lisää.


Vaatimuksia:

  • LEG 2 vähintään.
  • Ikää mielellään ainakin 18-vuotta
  • Mikki on plussaa, mutta ei pakollinen
  • Kokemusta Elite-joukkueista
  • Pelaat joukkueelle, et itsellesi.
  • Hauska ja rento meininki, pelataan voitosta mutta ei hampaat irvessä vaikka joskus nyt vähän sattuukin kismittämään tappiot.

Joukkueen EA-sivu: http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/100076/members
Nyt ei aivan keretty nousemaan eliteen ennen playoffien alkua, vaan jäätiin sijalle 54. ammattilaisdivarissa. Mutta suunta on lupaavan nouseva. Kauden tilastot 41-5-4.
Laitatko hieman myös tilastoa viestillä joko täällä tai PSN: Tukka_ tai eisenvalja
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

INFINITY

Nonii elikkä, ois aika alkaa laitella nhl14 joukkuetta pystyyn.

+ Nimekäs pelaaja tai kokemusta top100 elite.
+ jokapaikanhöylä
+ haemme myös vp,op,vl,ol, C ja eritysesti tasokasta MV nhl14 varten (löydettyä pääset pelaa turnauksessa, jos kaikki sujuu nätisti!)
+ 2acc käy, jos olet myös aktviivinen sillä.

kesäpelaillaan niin ja näin ilman minkäänlaisia paineita mistään. Nyt on sentääkesä! emme oleta, että pelaisit joka päivä.

Joukkueella on ensivuoden NHL14 EHL ELITE turnaukseen paikka.

Yhteydenotot: psn: willed-_-b
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Eliittiklubeista tuttu jantteri etsii laadukasta seuraa kesän ajaksi. Korttina tietenkin leg3. Kokemusta löytyy eliitin puolelta ja aktiivisuutta löytyy myös kesällä. Pisteet: Pelit: 734, joissa 781+604 pistettä. Noin 1/4 pelattu pakkina. Etsin ns. nimekästä seuraa, joka ei mieluiten ole perustettu tällä kaudella.
Yhteydenotot, joko psn: Happy_Feet81 tai täällä yv:llä. :)

Nostellaas!:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Terve!
Kokenut pakki etsii kerhoa!
Pisteet ei paljoa merkkaa, joten tässä on --> +/- 334
Korttina minulla on Legenda 3
Pyrin pistämään nopeita ja tarkkoja avauksia. Onetkin onnistuu.
Mikki ja kaikki muut tarvittavat löytyy.
Kokemusta löytyy Eliitin TOP50 paljon!
Jotain jäi varmasti sanomatta, niin rohkeasti kyselemään!
Kyselyt mieluiten PSN: Matzgu96
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Äskettäin, 30.5. perustettu Kanukit hakee riveihinsä ensisijaisesti puolustajaa, mutta maalivahdinkin otamme mieluusti mukaan. Jälkimmäisen täytyy olla suht kokenut ja varma ja pelata pääasiassa vain veskarin tonttia. Tärkeintä on, että kiekot tarttuvat räpylään. Pakilta taas vaaditaan hyviä avauksia, kurinalaisuutta ja joukkuepeliä.

Lisätietoja joukkueestamme täältä:
http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/102657

Pelaamme mukavassa hengessä liiemmin välittämättä joukkueen sijoituksista jne. Voittamaan pyritään aina, mutta satunnaiset tappiot eivät maailmaa kaada.

Yhteydenotot minun PSN-tililleni (Trikolori77).

E: Veskarin paikka on ainakin toistaiseksi täytetty.
E: Uusia pelaajia ei enää tällä hetkellä oteta vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Terve,
Elikkäs 23 ikänen jannu ettiskelee aktiivsta seuraa itsellen. Pakkia olen pelaillut mutta taso on vasta veteraani 3. Hyökkäys sujuu kanssa. Viikot on aktiiveja ja loppuna vaihelevasti. Tiimipelaaminen pitäs luonnistua. Tulen toimeen porukan kuin porukan kanssa. Alustana toimii ps3 ja mikki löytyy. Eli taitoo ei välttämät päätä huimaa mutta oman tonttini hoidan. Mielellään asialliseen tiimiin halukkuutta. Oikean elämän kiekkoa pelaillut 10 v et tiimi henkisyys kohdilla. Psn on Puistopummi.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Savon Siimat RY etsii pelaajia, pakkia, mokkea, hyökkääjiä, kaikkee maan ja taivaan väliltä. Ei kuitenkaan perseilijöitä vaan pitää pelata omalle joukkueelle. Kokemus on aina plussaa :) Mikki on vielä isompi plussa. Mieluiten täysi-ikäisiä mutta poikkeuksia voidaan tehdä. Heittele viestiä PSN:Villu90 tai PSN:nyymanni
Tietenkin aktiivinen pitää olla mutta pieniä taukoja saa tulla. Jos kuitenkin kuukauden olet poissa niin se on nippa nappa frank zappa että lähetkö ulos, hyvä selitys pitää olla :D eli huumoria mutta silti vakavaa meininkiä. Nostetaan Savo maailmankartalle ja tehdään itestämme legendojen legendoja.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

THE UNITED KNIGHTS hakee riveihinsä yhtä huippu hyvää ja kokenutta hyökkääjää!

Elikkä joukkue on ollut talviunilla, mutta nyt tarkotus olisi taas alkaa pelailemaan...
Joka vuosi ollaan etenkin EHL-kaukaloissa hyvin pärjätty... mm. syksylllä nhl12 ehl voitto ja nyt keväällä 2.sija!

Pyritään pelaamaan turnauksissa pelit samalla porukalla, jonka takia pidetään rosteri pienenä, nyt yksi hyökkääjistämme ei pääse aloittamaan nhl14
kanssamme ja hänen tilalle tarvitaan uusi kaveri! Pelipaikka vaihtelevasti VL/C/OL, mutta riittää kyllä, jos kaksi paikkaa noista luonnistuu.

Mikäli kiinnostuit, niin ota yhteyttä PSN: antananarivo87
 
Onko niitä kesäpelaajia!?!

NHL14 hankinta listalla kesän jälkeen, mutta ei vielä kerhoa missä pelata?

Karhut rekryää nyt uusia pelaajia, sekä ensi syksyä, että tätä kesää silmällä pitäen!

Meillä Karhuissa pelataan hokia lähes joka ilta. Niin kuin monessa muussakin kerhossa, myös meillä kesän tuleminen näkyy joidenkin aktiivisuudessa. Muutamalle aktiiviselle kesä pelaajalle olisi siis tarvetta.

Hakijalla tulis olla riittävästi kokemusta ja korttia jotta pelaaminen sujuisi kuhtuu luontevasti. Mitään erityistä pelipaikkaa emme hae. Luvassa on paljon peliaikaa sekä tarpeeksi pelejä, jonka aikana voi vakuuttaa, joukkueen johdon, olevansa oikea pelaaja Karhuihin.

Karhut jatkaa aivan varmasti NHL14:än parissa samalla rungolla, jolla täällä on pelattu jo NHL12:stä asti, joten joukkueena Karhut on vakaa ja varma kerho. Pelejä kaudessa kertyy n.200-300. peliaikamme sijoittuu yleensä iltoihin ja myöhäisiltoihin, viikonloppuisin saattaa pelejä olla jopa päivällä .


Yhteyden otot: minulle täällä tai psn: Jorma, jii1984, MiniMeArt tai Miikka555

-Jorma
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Hyökkääjällä kesäksi seura hakusessa ja bottiveska pelit ei hirveästi nappaa. Yhteyttä voi ottaa täällä yv:nä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Terve!
Kokenut pakki etsii kerhoa!
Pisteet ei paljoa merkkaa, joten tässä on --> +/- 334
Korttina minulla on Legenda 3
Pyrin pistämään nopeita ja tarkkoja avauksia. Onetkin onnistuu.
Mikki ja kaikki muut tarvittavat löytyy.
Kokemusta löytyy Eliitin TOP50 paljon!
Jotain jäi varmasti sanomatta, niin rohkeasti kyselemään!
Kyselyt mieluiten PSN: Matzgu96

SEURA LÖYTYNY!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Tere!

Oon pelannu kieakkoo jo siitä asti ku osasin kävellä.
Mulla on kova pelisilmä. Eka kerran kun olin ollu luistimilla(en ite miusta) niin tein kaks maalia vaikka vastapuolella oli aikuisia miehiä! Sen jälkeen tajusin että mulla on lahjakkuutta tähän hommaan. Nyt sain xboxin eka kertaa ja tajusin että tää nhl on huikee peli! Ja eashl!! Syötin heti toka pelissäni(dropin) maalin ja melkeen saalistin toisenkin syötön. Yks sveitsiläinen pelaaja ylisti minua että ei oo ikinä nähnyt vastaavaa.

Pelaan yleensä laitahyökkääjää koska olen luovapelaaja ja paikoin lähes pysäyttämätön sniper.
etsin klubia joka olisi mielellään vähintään top30 tiimi(en jaksa kura tiimejä)
mulla on veteran1-kortti ja boostpack.

Olen muutoinkin fyysisesti hyvässä kunnossa niin jaksan hyvin keskittyä. Juoksin viime viikolla vaarin kans meidän mökiltä kotia(1.8min) eikä meillä kestäny kovin kauaa. Enkä ees oo reenannu paljoa mutta oon tosi lahjakas.

Ottakaa yhteyttä mun gamertagiin: Nallepasi2001

oon kotosin Raumalta ja oon Pallo Iirois pelannu fudiikin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

MAN LOVERS hakee rautaisia kesäpoikia. Ikää mieluiten yli 20v, koska varsinkin viikonloppuisin jutut käyvät hiukan rasvaisiksi :D Olisi vähintäänkin suotavaa, että pelaat joukkueelle, hallitset vähintään 2 pelipaikkaa ja kokemusta isommista peleistä. Itse joukkue jojoilee top100 molemmin puolin ja 6 pelaajal pelataan mieluiten. Viestiä tänne tai psn: jarnosa

ps. kerrothan itsestäsi oleellisen viestissä, eikä mitää: moi pääseekö kerhoon olen huippupakki :)





 
Ylös Bottom