Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Pakkipari etsii top-100 tiimiä. Kokemus; NHL 11,12 ja 13 online top100. Legenda kortit. Viestit ja pyynnöt psn puolella: AurinkoKurko ja LutherOnliner. Kiitos.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moi! 17,5v Laituri/pakki etsii itselleen uutta, aktiivista ja pääsääntöisesti 4v4, 6v6 tai 6v6 Elite-jengiä. Kokemusta on näistä "kovemmistakin" jengeistä ja pärjännyt hyvällä menestyksellä. Legenda-kortti on auki, mikki löytyy ja aktiivisuuskin on kohdillaan. Pyrin pelaamaan syöttelevää peliä, jota odotan myös joukkueelta. Joukkueen tehot ovat omia pisteitä tärkeämpiä. Try-outkin kelpaisi.


Lisätietoja saat kysymällä!



PSN: mir02k1
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

17-v centteri/pakki etsii joukkuetta. Mahdollisesti vain väliaikaisesti, mutta olisi hienoa jos hyvä joukkue löytyisi vielä tänään. Centterin kokoaisuus 75 ja leg 1. Pakin kokonaisuus 78. Pelityyliltäni olen playmaker. Kokemusta eliitti joukkueista löytyy yllin kyllin. Ota yhteyttä PSN: Panhead_Atte jos kiinnostaa!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Hairles Skaters

ottaa try-outin kautta joukkueeseen maalivahdin!


Laajennus tapahtuu, jotta saamme jatkossa vieläkin enemmän pelattua 5vs5 ja 6vs6 -pelejä.
Tällä hetkellä joukkueessa seitsemän pelaajaa, mutta aktiivisuus vaihtelee, joten uusille pelaajille on pienoinen tarve.


Joukkueen ikähaarukka on 15:sta ikävuodesta tonne kolmenkympin päälle. Toivoisimme kuitenkin että olisit lähempänä kolmea kuin kahtakymppiä.
Mikki ja facebook -tunnukset, niillä pääset pitkälle.


http://www.easportsworld.com/en_US/c...44874/overview


Jos kiinnostuit, laita viesti joukkueen gm:lle Juha2002 @ psn.
 
17-vuotias legenda centteri/pakki etsii joukkuetta! Kokemusta löytyy eliitti joukkueista yllin kyllin.

-Mikki löytyy
-Pelinrakentaja
-Kokonaisuudet 75(KH) ja 78(VP/OP)
-Tehot jos synkkaa pelikavereiden kanssa n. 2-3p/peli
- +/- en edes halua tietää. Huono johtuen uran alun joukkueista, mutta on ollut pienenemään päin.


Ota yhtettä PSN: Panhead_Atte, Twitter: @IWasJustAHead tai täällä yv:llä, jos kiinnostaa!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro
Unreal Gentlemans etsii riveihinsä kahta taitavaa pakkia ja paria hyökkääjää (mieluiten 1 accoja). Sijoitus on pyörinyt eliitin 30-50 kauden myöhäisen alun takia (http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/93921/overview) . Pelaajia seurassa on 14, kaikki kokeneita pelaajia.

PAKILTA ODOTAMME:

-Nopeita avauksia.

-Onetimereita.

-Kokemusta!

-Legenda 3.

HYÖKKÄÄJÄLTÄ ODOTAMME:

-Legenda 3.

-Kokemusta eliitti seuroista.

-Taitoa.

Ottakaa yhteyttä täällä tai pleikkarin puolella pienen infopaketin kera: Happy_Feet81 tai Lupachuk :)
HYVÄÄ KESÄÄ!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moi! JANURI98 Etsii seuraa johon sitoutua pitkäksi aikaai! Jouduin valitettavasti lähtemään vanhasta seurastani (Jaahonka) seuran epäaktiivisuuden ja huonojen peliaikojen takia. Nyt siis etsisin seuraa, joka on aktiivinen.

Vähän tietoja minusta:
-Ikä: 14 (15 heinäkuussa) En ole sellainen joka lähtee suoraan 2 häviön jälkeen, vaan pelaan joukkueelle ja tahdon joukkueen kehittyvän.
-Kortti: Leg 2 (Leg 3, 28 voiton päässä)
-Tilastot: 289 ottelua 95+216=311 +/- 40 MV: 15 ottelua pmk. 3,47 T% 0,782
-Pelipaikat: Kaikki menee ihan hyvin, mutta pakkina oon pelannut eniten josta johtuu huonot tilastot
-Vanhat seurat: Kasipallo ja Jaahonka kummatkin eliitti tason joukkueita.
-Kätisyys: Lefti mutta kyllä noi rightikin menee
-Mikki: Ei ole, mutta ostan kesällä
-FB: On
-Skype: On

Seuralta ainoastaan odottaisin, että porukka on aktiviista ja pyrkisi pelaamaan joka päivä. Ja tottakai toivoisin myös niitä isompiakin pelejä. Voin perustaakin jonkun kanssa seuran jos joku olisi halukas.
PSN: JANURI98
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Bloody Elbows hakee yhtä kelpoa hyökkääjää riveihin.
Sinulta odotetaan:

-Täysi-ikäisyyttä.
-Kiekonliikuttamista.
-Viisikkopuolustamista.
-Maalejakin saisi riipasta kun paikka on.
-Rentoa mutta voittamaan pyrkivää asennetta.
-Kykyä pelata sekä VL ja OL.
-Kohtalaista aktiivisuutta
-Intoa jatkaa mukana NHL14 karkeloihin.

Tarkoituksena pysyä aktiivisena läpi kesän, ja päästä myös pelaamaan mahdollisimman paljon ilman vajakkibotteja (Legendakortillisia maalivahteja joukkueessa useampi joten ihmismolarilla mennään 99% peleistä). Monenlaisten vaikeuksien yli on joukkueen kanssa päästy, ja kaikenlaista kulkijaa on käynyt kääntymässä. Tämän johdosta varsin tukevalla pohjalla pitäisi joukkueen rungon nyt olla. Tällä hetkellä ovr sijoitus siinä top150 joukossa, ja eiköhän se tuosta vielä jonkun verran saada nousemaankin (josko tuolla nyt niin väliä edes on, mutta hiukan kuitenkin).

Ottakaa yhteyttä täällä minuun, tai psn: drunkenpredatr/Hemu1981

EA SPORTS World - Member List
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

EASHL:ssä puollustajana toimiva pelaaja etsii joukkuetta. Olen täysi-ikäinen ja pelikokemusta on n. 20-25 matsin verran joukkueessa. Peliälyä on jonkin verran mutta toivoisin että voisin vielä parantaa sitä enemmän yhdessä joukkueen muiden pelaajien kanssa. Tiimipelaaminen onnistuu hyvin. Kuuntelen mielelläni muiden mielipiteitä ja neuvoja otan vastaan. Tällä hetkellä korttini on ammattilainen 3 mutta siitä tulee veteraani 1 piankoin. Olen joukkueeseen sitoutuva pelaaja enkä vaihda joukkuetta kuin sukkia. Tappiot kärsin kuin mies eli en rage guittaa kesken matsin vaikka oltaisiin tappiolla. Lisäksi käytössäni on headset eli kommunikointi onnistuu. Skypeä en käytä koska ei huvittaisi tehdä läppäriviritelmiä (langallinen netti). Internetyhteyteni on vakaa, en ole vielä kertaakaan lentänyt ulosmatsista.

Toivoisin tulevalta joukkueelta että se koostuisi aktiivisista pelaajista jotka ovat pääosin täysi-ikäisiä. Toivon myös että otatte ymmärtävästi myös mahdolliset virheet joita satunnaisesti minulle sattuu.

Mikäli kiinnostaa niin ottakaan yhteyttä konsolifin nimerkkiin: SkyPolaris tai psn nimerkkiin SkyPolaris
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Heissan, etsiskelen uutta EASHL- joukkuetta Mighty Minersin lopetettua lopullisesti pelaaminen. Olen lähes koko Nhl 13 ajan pelannut Mighty Minersissä.
Uudelta seuralta toivoisin 5vs5-6vs6 pelejä pääsääntöisesti. Olen tässä NHL:ssä pelannut noin 700 ottelua, joista suurinosa on kerhopelejä.
Mieluisa pelipaikka olisi VL, mutta myös muut hyökkäyspään pelipaikat käyvät vallan mainiosti. Puolustajana en juuri ole pelannut.
Omistan Skypet ja ps3 -mikit, joten kommunikaatio luonnistuu.

Jos kiinnostusta löytyy tai kaipaat lisätietoa minusta ota yhteyttä täällä tai psn. kissakalle
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

We Kings etsii riveihinsä pelaajia ympäri kenttää
-Jengi on 6vs6-kausi- ja kokonaisrankissa 10. parhaan joukkueen kieppeillä. Overall-rankingin lähellä kolmeakymmentä
-Joukkue voitti EHL Division 1:n runkosarjan ja lopulta myös mestaruuden, joten ensi kaudella EHL-paikka on varmistettu
-Päivittäin isoja (6vs6) pelejä tarjolla! Ja pelataan käytännössä pelkästään isoja pelejä ihmisveskareilla
-Jengin keski-ikä huitelee reilusti neljännesvuosisadan yläpuolella, mutta se ei tarkoita, etteikö meille pääsisi nuorempiakin pelureita
-Joukkue käyttää pelaillessa skypeä, joten tulevilla pelaajilla se tulisi löytyä
-Joukkueen tarkoitus pelata läpi kesän ja saada vahva rosteri kohti syksyn EHL:ää
-Yhteydenotot joko täällä tai PSN-verkon puolella tunnukselle Hbnzo. Seuraanliittymiskutsuja voi myös lähetellä, mutta olisi suotavaa lähettää ensin pieni infopaketti minulle jompaan kumpaan osoitteeseen
-2nickejä saatamma huolia, mutta 1nickit ehdottomasti etusijalla
-Älä pelkää hakea meille, jokainen hakemus luetaan, eikä ketään tyrmätä suorilta käsin
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Terve!
Kokenut pakki etsii kerhoa!
Pelejä on pelattu 284, joissa syöttöjä: 198 ja maaleja: 66. +/- 334
Korttina minulla on Legenda 3
Pyrin pistämään nopeita ja tarkkoja avauksia. Onetkin onnistuu.
Mikki ja kaikki muut tarvittavat löytyy.
Kokemusta löytyy Eliitin TOP50 paljon!
Jotain jäi varmasti sanomatta, niin rohkeasti kyselemään!
Kyselyt mieluiten PSN: Matzgu96

Nostellaan!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

EASHL:ssä puollustajana toimiva pelaaja etsii joukkuetta. Olen täysi-ikäinen ja pelikokemusta on n. 20-25 matsin verran joukkueessa. Peliälyä on jonkin verran mutta toivoisin että voisin vielä parantaa sitä enemmän yhdessä joukkueen muiden pelaajien kanssa. Tiimipelaaminen onnistuu hyvin. Kuuntelen mielelläni muiden mielipiteitä ja neuvoja otan vastaan. Tällä hetkellä korttini on ammattilainen 3 mutta siitä tulee veteraani 1 piankoin. Olen joukkueeseen sitoutuva pelaaja enkä vaihda joukkuetta kuin sukkia. Tappiot kärsin kuin mies eli en rage guittaa kesken matsin vaikka oltaisiin tappiolla. Lisäksi käytössäni on headset eli kommunikointi onnistuu. Skypeä en käytä koska ei huvittaisi tehdä läppäriviritelmiä (langallinen netti). Internetyhteyteni on vakaa, en ole vielä kertaakaan lentänyt ulosmatsista.

Toivoisin tulevalta joukkueelta että se koostuisi aktiivisista pelaajista jotka ovat pääosin täysi-ikäisiä. Toivon myös että otatte ymmärtävästi myös mahdolliset virheet joita satunnaisesti minulle sattuu.

Mikäli kiinnostaa niin ottakaan yhteyttä konsolifin nimerkkiin: SkyPolaris tai psn nimerkkiin SkyPolaris

Kiitokset kaikille yhteyttä ottaneille. Siirryn tryoutille, katsotaan miten käy.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Pelaaja etsii joukkuetta, olen pelannut NHL pelejä alusta asti, joten kokemusta löytyy, joukkueelta toivoisin sitoutumista, koska rupeaa kyllästyttämään joukueet jotka hajoavat joka suuntaan, heti kun rupeaa vähänkin menemään huonommin. Ja toivoisin, että joukkue jatkaisi NHL 14 pelejä. Mikki löytyy ja ikää 34
Minulle käy kaikki pelipaikat paitsi maalivahti.

Tässä hieman tilastoja: Legenda 3

Pelatut ottelut: 700 Maalit: 399 Syötöt: 622 P:1021
KH pelatut ottelut: 219 Maalit: 117 Syötöt: 238 P: 355
VL pelatut ottelut: 50 Maalit: 34 Syötöt: 52 P: 86
OL pelatut ottelut: 190 Maalit: 167 Syötöt: 143 P: 310
P pelatut ottelut: 241 Maalit: 81 Syötöt: 187 P: 270

Liiga pelejä pelattu 229 Maalit 113 Syötöt 198 P 311

Ota yhteyttä PSN wszip
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro eilen perustettu joukkue nimeltä XxLegendsxX etsii joukkueeseen osaavia ja hyviä pelimiehiä joka paikalle. Olen tällähetkellä ainoa pelaaja niin siksi olisi hyvä saada vahvistusta ei jaksaisi pelata kokoajan sparripelejä . Toivon pelaajilta täysi-ikäisyyttä mielellään legenda kortti olisi hyvä olla jo. Itselläni on kokemusta elite porukoista. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostuitte joko täällä tai pleikan puolella psn: habahabazuzu
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

heippa hei tuli tossa pidettyä pieni breikki ja nyt taas tekis mieli pelailemaan et jos joku kiva jengi löytyis :)
pelailen hyök/mv viimeiset joukkueet olivat Punakone ja infinity. mic löytyy ja oisha se jees jos muiltakin.

PSN: SmKettu
sinne viestiä jos jossain tilaa ei tänne!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Terve taas jälleen!
Elikkäs ettisin jengiä jossa pääsisin hohtamaan omalla tasollani.. Nykysessä jengissä hakataan n. 30gp kuukaudessa joka ei oikeen iitteeni kiinnosta.
Elikkäs olen pelannut EASHL:ää Since milloin tulikaan. NHL:n ystävänä olen ollut since 1994 sega version!
Nyt olen hakannut sinne itteni KK:n top-100 parhaan joukkoon 3kk aikana kun on toi armeija loppunut! Pisteit sellaset 3,6 ottelus ja Laukomis % 31,0 luokkaa.

Pelityylini: Oon sellanen Miikail Gräänlund siel kentäl. Tykkään laittaa kiekkoa liikkeel mut jos paikka on niin lauon ja aika usein heilutan sitä verkkoa. Tykkään aktiivisesti pelata hyök alueella joten jos ei kiekko siellä hyök.alueella kierrä vaan nopeesti maalil niin olen väärä mies kokoonpanoonne meibi! Alotuksissa tulee voitto nykyään vaivaiset 68% koska vaihdoin tyylini PR:n joka näyttää toiminan hyökkäyksessä paremmin kuin työmyyrä. Viimeks hakattiin Eliiitin (Huippu) pleijereis 3gp tehoilla 16+2 eikai täs mittään muuta kai.. Yleensä teen maaleja mutta todellisuudessa olen agressiivinen pelaaja jolta ei pelisilmää puutu.. Ei kai täs muuta.. Laittakaa kyselyt sit sinne PSN: Enkmanni

PS. Nyt olis tahtoa sinne top-100 porukkaan eikä oo kiinnostusta nostella sitä ränkkiä pikkuhiljaa sieltä alemmasta... sori :cool:

Nopea pr:
Ikä 20v
Asuinpaikka Turku
Headset Joo
Tilastot 501gp 708+501 = 1209 +716 L%26,4
Maalivahtina 140gp t% 85
Pelipaikka: KH ja tarvittaessa MV!

Pelityyliltäni siis oon agressiivinen mut puolustaminen onnistuu kans jos sitä vaaditaan.. Suurinosa syötöistä menee lapaan ja vedoista maaliin... Ei kai täs muuta!

Aijoo ja miks tahdon nykyisestä jengistä pois? Joo ollaan pelattu 2010 samlla porukalla, mutta nyt on uusia miehiä tullu jengiin ym ja vanha konkari sanos että täällä puhutaan paskaa mun selän takana. Mä en arvosta sellasta jossa mua haukutaan.. Ehkä täällä on liian ylimielistä porukkaa, mutta joo.. Sellasta en kaipaa todellakaan. Jos ei nimi sano mitään ni NHL 2011-12 hakkasin nimellä Trickle Down ja nykyään NHL 13:sta "No More Small Talk"

Omat kriteerit jengille:
Ikää olis keskinmäärin se baari-ikä.
Saisin pelata sitä omaa peliäni ja pelipaikkaa.
Ei oteta sitä peliä niin todella. (ps tässä vertailu = olin paras pst.mies + maalintekijä) kuitenkin 1 pelaaja jaksoi ylistää itseään joka johti yksinyrityksiin ja lopuksi jengin hajoamiseen... Elikkäs rentoa meininkiä etin!

http://www.youtube.com/watch?v=Vm-asWH4UFo
Mut ei kai täs muuta.. Koko urallani oon voittanut 12 Eliitin Mestaruutta. 3 Ammattilaisen ja 1 amatöörin... Mua kyl vituttaa todella paljon koska yhdellä nousi hattuun. Ei täs muuta. Oon ollut todistamassa sitä 129 ottelun voittoputkea ym.. Mut joskus hyvä loppuu aikanaan eiks je? Kuitenkin laittakaa ne hakemukset PSN:n älkää tänne!
ps. Jos mahiksia ni MeriMax_87 olis mun partneri.. Ollaan ku sedinit kentällä! Veljeni jonka kanssa ollaan hakattu änärii 94 asti ja EASHL jengis 2010 asti!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Speedy Bros Hockey


Morjens immeiset! Speedy Bros Hockey etsii riveihin pelaajia kaikille pelipaikoille, myös maalivahtia!
Olemme noin kuukausi sitten tehty joukkue täynnä intoa. Tavoitteena yksi ainoa, kirkas, kiiltävä ja lumoava kultapönikkä!
:cool:

-ikää saisi sinulla olla 17+
-mikki
-osaat pelata syöttelevää peliä ja pudottaa kiekon myös hyökkäysalueella sini viivaan.
-Et kitise parin hävityn pelin jälkeen
-Et päästele suustasi sammakoita
-Et auo päätäsi muille ja annat muiden virheet anteeksi
-Olet aktiivinen

Laita viestiä täällä tai PSN: Panhead_Atte tai mir02k1

 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Jooh elikkäs 2 acolle ois hakuses jonku näköstä joukkuetta. Joukkueen sijotuksella ei pahemmin väliä kuha kiekko liikkuu (joukkuepeli jonkilaises kuosis) ja lepposa meininki. 2 acco on stähti 3 ja pelejä kerhossa 80, joissa n. 120p. Kaikki pelipaikat menee vp:tä ja mv:tä lukuunottamatta. Ikää on parisenkymmentä, jos sillä mitään merkitystä on ja mikkiä en omista. Viestiä psn: Paukis jos yhtää kinostuit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro
Unreal Gentlemans etsii riveihinsä kahta taitavaa pakkia ja paria hyökkääjää (mieluiten 1 accoja). Sijoitus on pyörinyt eliitin 30-50 kauden myöhäisen alun takia (http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/93921/overview) . Pelaajia seurassa on 14, kaikki kokeneita pelaajia.

PAKILTA ODOTAMME:

-Nopeita avauksia.

-Onetimereita.

-Kokemusta!

-Legenda 3.

HYÖKKÄÄJÄLTÄ ODOTAMME:

-Legenda 3.

-Kokemusta eliitti seuroista.

-Taitoa.

Ottakaa yhteyttä täällä tai pleikkarin puolella pienen infopaketin kera: Happy_Feet81 tai Lupachuk :)
HYVÄÄ KESÄÄ!
Nostellaas!
 
Ylös Bottom