Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat
Terve taas jälleen!
Elikkäs ettisin jengiä jossa pääsisin hohtamaan omalla tasollani.. Nykysessä jengissä hakataan n. 30gp kuukaudessa joka ei oikeen iitteeni kiinnosta.
Elikkäs olen pelannut EASHL:ää Since milloin tulikaan. NHL:n ystävänä olen ollut since 1994 sega version!
Nyt olen hakannut sinne itteni KK:n top-100 parhaan joukkoon 3kk aikana kun on toi armeija loppunut! Pisteit sellaset 3,6 ottelus ja Laukomis % 31,0 luokkaa.
Pelityylini: Oon sellanen Miikail Gräänlund siel kentäl. Tykkään laittaa kiekkoa liikkeel mut jos paikka on niin lauon ja aika usein heilutan sitä verkkoa. Tykkään aktiivisesti pelata hyök alueella joten jos ei kiekko siellä hyök.alueella kierrä vaan nopeesti maalil niin olen väärä mies kokoonpanoonne meibi! Alotuksissa tulee voitto nykyään vaivaiset 68% koska vaihdoin tyylini PR:n joka näyttää toiminan hyökkäyksessä paremmin kuin työmyyrä. Viimeks hakattiin Eliiitin (Huippu) pleijereis 3gp tehoilla 16+2 eikai täs mittään muuta kai.. Yleensä teen maaleja mutta todellisuudessa olen agressiivinen pelaaja jolta ei pelisilmää puutu.. Ei kai täs muuta.. Laittakaa kyselyt sit sinne PSN: Enkmanni
PS. Nyt olis tahtoa sinne top-100 porukkaan eikä oo kiinnostusta nostella sitä ränkkiä pikkuhiljaa sieltä alemmasta... sori
Nopea pr:
Ikä 20v
Asuinpaikka Turku
Headset Joo
Tilastot 501gp 708+501 = 1209 +716 L%26,4
Maalivahtina 140gp t% 85
Pelipaikka: KH ja tarvittaessa MV!
Pelityyliltäni siis oon agressiivinen mut puolustaminen onnistuu kans jos sitä vaaditaan.. Suurinosa syötöistä menee lapaan ja vedoista maaliin... Ei kai täs muuta!
Aijoo ja miks tahdon nykyisestä jengistä pois? Joo ollaan pelattu 2010 samlla porukalla, mutta nyt on uusia miehiä tullu jengiin ym ja vanha konkari sanos että täällä puhutaan paskaa mun selän takana. Mä en arvosta sellasta jossa mua haukutaan.. Ehkä täällä on liian ylimielistä porukkaa, mutta joo.. Sellasta en kaipaa todellakaan. Jos ei nimi sano mitään ni NHL 2011-12 hakkasin nimellä Trickle Down ja nykyään NHL 13:sta "No More Small Talk"
Omat kriteerit jengille:
Ikää olis keskinmäärin se baari-ikä.
Saisin pelata sitä omaa peliäni ja pelipaikkaa.
Ei oteta sitä peliä niin todella. (ps tässä vertailu = olin paras pst.mies + maalintekijä) kuitenkin 1 pelaaja jaksoi ylistää itseään joka johti yksinyrityksiin ja lopuksi jengin hajoamiseen... Elikkäs rentoa meininkiä etin!
http://www.youtube.com/watch?v=Vm-asWH4UFo
Mut ei kai täs muuta.. Koko urallani oon voittanut 12 Eliitin Mestaruutta. 3 Ammattilaisen ja 1 amatöörin... Mua kyl vituttaa todella paljon koska yhdellä nousi hattuun. Ei täs muuta. Oon ollut todistamassa sitä 129 ottelun voittoputkea ym.. Mut joskus hyvä loppuu aikanaan eiks je? Kuitenkin laittakaa ne hakemukset PSN:n älkää tänne!
ps. Jos mahiksia ni MeriMax_87 olis mun partneri.. Ollaan ku sedinit kentällä! Veljeni jonka kanssa ollaan hakattu änärii 94 asti ja EASHL jengis 2010 asti!