Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Haetaas vielä kerran tiimiä, kun jostain syystä taas tällä viikolla alkoi änärin pelaaminen innostaa. Mitään kovin vakavaa peliseuraa en ole tässä hakemassa, eli rentoa läpsyttelyä ja naatiskelua harrastavat tiimit ottakaa yhteyttä. Ei tartte olla mikään 6vs6-jengi, mutta mitään 2vs2-pelejäkään en kyllä jaksa pelata. Niin ja täysi-ikäistä porukkaa pitäisi olla.

Pelaan periaatteessa kaikkia paikkoja, paitsi aloittaa en osaa, niin cena ei varmaan niin hyvä paikka minulle ole. Pakkina voin pelata aina silloin tällöin jos tarve vaatii, mutta valtaosan peleistä haluaisin pelata hyökkinä. Pelaan hyökkinä hyvin romuluisella tavalla, eli joka tilanteessa viedään taklaukset loppuun, vaikka sen johdosta ajautuisinkin ulos tilanteesta tai boksiin istumaan. Ja one-lämyllä sitten limppua häkkiin (tai plekseihin) jos paikka aukeaa. Mutta noin muuten pelaan logolle rinnassa enkä nimelle selässä. Mokellekin on leg1 ja buustit, eli sekin tarvittaessa onnistuu, mutta mitään maagisia otteita ei tolppien välissä kannata minulta odottaa.

Tilastot:

Kenttäpelaajana (n. 60%-70% peleistä kai pakkina, niin vähän laskee pistesaraketta):
800 peliä
1100 pistettä

Mokkena (valtaosa peleistä sparrissa):
195 peliä
83,2 torjunta-%
2.86 päästetyt maalit/peli

NHL14:n kohtalo on vielä vähän auki, että en tiedä hankinko ollenkaan saatika julkaisussa, niin en tiedä jatkanko siellä. Toki kun on Brodeuri kannessa, niin onhan se varmasti jossain vaiheessa hommattava.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Ea sivut:http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/119655/overview


PARTY SHAKERS


Etsii seuraansa yhtä hyvää vasenta pakkia! Joukkueessa 18 jäsentä tällä hetkellä ja todella aktiivinen seura. 6v6 pelei melkein koko ajan ja maalivahdilla pelataan melkein kaikki pelit. Joukkue jatkaa nhl14 ja ehl:lään on tarkoitus osallistua. Mikki olisi hyvä olla mutta ei pakollinen. Kokemus 6v6 peleistä plussaa sekä se että osaa avata peliä eikä haudo kiekkoa omissa.

Yhteydenotot täällä minulle tai psn. hirvikorpi_XD tai killekallek.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Breaking Records hakee kuumeisesti veskaria, jotta 6vs6 pelit onnistuisi paremmin. Hyvä pakkikin on tervetullut jos molemmat pakin paikat onnistuu.

Pelaajalla:

-ikää mieluiten +18
-mikki
-aktiivinen

seuran tiedot: EA SPORTS World - Club Overview

Kiinnostuneet laittakaa viestiä Psn: Paukis tai tonza--89
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

VilberttoCarlos etsii seuraa!

Etsisin todella aktiivista joukkuetta.
^ Eli hakusessa edellämainitun kriiterin täyttävä joukkue. Olen itse todella aktiivinen ja kaipaisin pelejä myös isommilla peliformaateilla (5vs5 & 6vs6). Pelaan hyökkääjän tonttia, erityisesti ol. Ikää löytyy 18, myös mikki löytyy. Kortti on tällä hetkellä "Supertähti 2"

Joukkueella saisi olla jonkin verran tasoakin, en itsekkään ole mikään puukäsi. ;) Tärkein kriteeri kumminkin aktiivisuus ja pelejä saa siis olla paljon.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Etsitään seuraa nhl13 loppuajaksi, mielellään suht aktiivinen ja joka pelaa vähintään 4:lla pelaajalla matseja. Ihan joka ilta en itse pääse peleille töiden vuoksi, mutta kun pelaan niin pelaan useamman tunnin putkeen. Pelityyliltäni puolustava (varsinkin sentterinä) hyökkääjä ja tykkään pedata kavereille paikkoja, joskus voisin ehkä itsekin laukoa enemmän.

Tilastoja:

Seurapeleissä yhteistilastot: ott. 1100, 810+1124=1934 / plusmiinus +601 / aloitusprosentti 61%

Pelipaikkoina eniten KH ja VL.

Laittakaa viestiä PSN Tukka_ :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Supreme Legacy

Etsii 1hyökkääjää rosteriinsa.

Vaatimuksena:

- leg3 kortti
- nopeaan syöttöpeliin kykenevä
- +18v
- skypen käyttö mahdollisuus

Plussana mahdollisuus jatkaa 14:sta.

Lege3 kortin omaava mv myös erittäin tervetullut.

Yhteydenotot täällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

vapaa mokke, ja muidenkin pelipaikkojen pelaaja, etsii seuraa joka on aktiivinen.

-kortit vähintään legenda muistaakseni.
-olen puolustava puolustaja ja puolustava hyökkääjä.
-maalivahtina pelaan aika paljon ja tarttuuhan ne kiekot ihan hyvinkin kiinni.
-puolustan myös joukkuetovereitani mutta en ota turhia jäähyjä.

Toivotaan nyt että seura löytyisi, sillä alkaa jo vähän sparrit kyllästyttää.

minut saa kiinni parhaiten psn: miketsue
myös täällä voi vastata jos on kiinnostunut kukaan.

PS. ikä 13v


jos ei seuraa löydy mulle, niin minä teen oman seuran ja ilmoitan täällä sen nimen jos teen sen
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Kanukit etsii jälleen osaavaa puolustajaa. Toivomme sinulta seuraavaa:

-Olet vähintään 16-vuotias (kaikki jäsenet väh. 17-v.)
-Sinulla on ainakin legenda 2-kortti
-Olet fyysinen, osaat puolustaa mutta pelata myös kiekollista peliä
-Olet varma kiekon kanssa etkä hassaa sitä jatkuvasti hyökkäyssinisellä tai omalla alueella
-Asenne kunnossa, käyttäydyt asiallisesti jäällä ja sen ulkopuolella. Pelaat joukkueelle.

Yhteydenotot PSN: Trikolori77 tai PSN: plustv.

Nettisivumme:
Etusivu
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Heipparallaa!

Haen mv accolleni uutta hyvin puolustavaa seuraa. Seura saisi majailla vakituisesti eliitin puolella ja lähes jokapäiväinen peliseura oiisi plussaa, eli olen aktiivinen itsekkin(miellellään pääsääntösesti 4-6vs pelejä). Mikkiä ei ole, mutta ei se näissä molarointi hommissa niin pakollinen mielestäni olekkaan :). Statseja alapuolella:

-Kerhopelit 131 (68w-52l-11otl)
-Torjuntaprosentti 82,8
-Pmk 2,75
-Nollapelit 16 (mm. woodhands, we kings ja xxlegendsxx vastaan)

Sen verran sanottava että luultavasti en ainakaan noita statseja huonommin tuu pelaamaan mikäli puolustus on oikeasti tiivistä. Niin kun voitto häviö ratiosta näkyy niin en kauhean voittavissa tiimeissä oo pelannu. Pelityylistä sen verran, etten kuulu näihin kavereihin jotka vaan "istuu" kolme erää keskellä maalia käyttäen L2+oikee tatti homoilua, vaan pyrin seisomaan ja liikkumaankin maalilla jonkin verran :).

Mahdolliset yhteyndenotot täällä yv:nä tai psn charlieharper313
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro, eli seuraa hakisin 13 loppuun ja ehkä 14 alkuun.:) Pelejä kertynyt vajaa 900 pisteitä n. 1700, +/- 750, eli pelejä kertynyt jonkunverran. :rolleyes:
Edellinen seura TIKI TALK, mutta sieltä lähdin, koska aktiivisia hyökkääjiä oli paljon enkä itse saanut omasta mielestäni tarpeeksi peliaikaa hyökkääjänä. Seuran pitäisi olla eliitissä, aktiivinen ja täynnä joukkuepelaajia, Eikä mitään junnuja täynnä oleva joukkue, kuten hirvikorven ja killekallen seurat. Alotin EASHL siinä nhl 12 alussa ja siitä asti olen pelannut aktiivisesti parin kk taukoja lukuunottamatta. Osaan pelata joukkuepeliä, syötellä ja tarpeen tullen tehdä häkin... :rolleyes: Pelipaikkoina on yleensä VL, OL JA MV, pakiksi en viitsi tulla sähläämään :D Kortti kentällä on leg 3 ja maalissa leg 1. Kyselkää enemmän täällä jos tulee jotain mieleen.


Ota yhteyttä täällä tai PSN: Happy_Feet81 ;)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Maalivahti etsii tasokasta, mutta ei hampaat irvessä puristavaa joukkuetta NHL 14 silmälläpitäen. Änärin alku meni ihan plörinäksi, mutta nyt torjuntaprosentti on ollut 82-84 välissä ja PMK alle 2. Mikki, Skype, IRC, FB yms. onnistuu.

Tarvittaessa voin luutia myös pakkina.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

SORVANKYLÄN KIEKKO

Rosteriin mahtuisi hyvä (JA AKTIIVINEN) maalivahti, jolle koppi tarttuu, eikä pahoja sulamisia tapahdu. Puolustus on kunnossa, joten mitään hurlumhei Hawaji -lätkää ei ole tarjolla.
Korttina molarilla vähintään legenda 1 -kortti ja kokemusta kerhopeleistä. En tarkoita kuitenkaan sitä, että niitä kerhoja pitäisi muistaa tähän seuraan hakiessa. Tiedät kyllä mitä tarkoitan.

T
arvitsemme myös tasokasta (JA AKTIIVISTA) laituria eli suomeksi laitahyökkääjää. (ol tai vl - paras, jos käy molemmat)
Pelaat hyvää joukkuepeliä, pudotat kiekkoa viivaan tai syötät. Maalintekokaan paikan tullen ei ole kiellettyä. Korttivaatimus tässä kohtaa jo se legenda3.

Joukkue on aika pitkälti sama, johon olette törmänneet EASHL-kaukalossa aiemmin. Pudotimme epäaktiiviset heput kesälomille, vaihdoimme nimen ja nyt mennään jutimaisesti eteenpäin.

Sijoitus pyörii tällä hetkellä EA:n tasotusten turvin siellä Eliten Top100 joukossa.
Joukkueen keski-ikä pyörii siinä +25 paremmalla puolella, joten jos sulla kasvaa jo parta ja kivekset on siellä missä kuuluu, niin tervetuloa joukkoon.

Hakemukset voi postittaa osoitteeseen:


Juha2002 @ PSN :)

 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

FROZEN GOONS

Haemme uusia pelaajia jokaiselle pelipaikalle!!! Joukkue oli kesätauolla ja nyt olisi tarkoitus aloittaa joukkueen kasaus NHL14 varten. Haemme ensisijaisesti kokeneita 6vs6 pelaajia, mutta try-outin kautta saattaa löytyä paikka myös hieman vähemmän kokemusta omaaville.Osallistumme NHL14 EHL ELITEEN. Sinulta odotetaan:

- Täysi-ikäisyyttä (poikkeuksia voidaan tehdä jos osaat käyttäytyä)
- LEG3
- Joukkuepelaamista
- Aktiivisuutta
- Seurauskollisuutta
- Mikki,skype tai fb käytössä

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/123137/members


Yhteydenotot PSN: Rix447 & Korkokokorko

 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

*
**
***


Aktiiviseen 10 hengen vahvuiseen ryhmäämme etsimme vielä noin 2-3 tosipelaajaa, puolustukseen sekä hyökkäykseen.
Jos pelaat päivittäin ja uskot taidoillasi vahvistavasi joukkuettamme myös NHL 14:ssa, niin tervetuloa! :)
(huom: rekry koskee ainoastaan yhdellä accountilla pelaavia!)

Kevyt Pataljoona (PAT)
[farmi: Kevyt Pataljoona II (psn: George_FIN) *vapaa liittyminen asetettu toistaiseksi*]

PSN: Entso66
pataljoona.munfoorumi.com
pataljoona.munfoorumi.com
pataljoona.munfoorumi.com

***
**
*
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Northern Kings

Etsii aktiivista mv:tä ja mahdollisesti yhtä jokapaikan höylää, Joukkue majailee eliitin top 50 paremmalla puolella ja pelaa pääosin pelinsä ihmismaalivahdilla !!

Vaatimukset
- Leg kortti
- Mikki
- +18v (poikkeuksia mahdollisuus tehä)
- Aktiivisuus

Joukkue jatkaa nhl 14sta samalla poppoolla

Yhteyden otot täällä miulle tai psn : Eskokejo , Jarnosa tai FinGK81

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/114308/overview
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Elikkäs meikäläinen olisi kiinnostunu jostain jengistä meibi!

Itsestäni:
Olen n. 21v jannukainen täältä turun seudulta.
Olen humoristinen ja hyvää seuraa aika usein ollut toisille pelaajille.
Meikäläinen on aika semmonen one thö thee hood tyyppi kai...

Kokemus:
NHL:ää olen pelannut jo 94 asti.. tosin sillon ei ikää ollu eikä välttämättä joka vuosi löytynyt heti kaapista. Nyt kuitenkin on siitä lähtien hommattu joka änäri. Kokemukseen tulee EASHL 10:stä asti ja monta peliä tullu niistä ruksittua. Niin hyökkääjäänä, puolustajana kuin mokkena.

Pelissä:
Joo elikkä pelaan normaalisti sillä tavalla joka itsestäni tuntuu mukavalta. Usein otan joukkueeni huomioon ja aikamoinen syöttökone olen hyökkäyksessä. Jos näen tarpeeksi syytä, että tehdään maaleja niin tartun tilaisuuteen. Yleensä otan komennot yhtenä tiiminä, mutta kylmäpäiset yksinäiset päätökset toimii joskus. Olen taitava aloittaja sekä kiekon levittäjä. Myös kiekot uppoo about 30% mahiksella sisään.
Lempipeliä on 5vs5 taikka 6vs6 pelit.

Mitä tarjoan joukkueelle?
No ainakin hyökkäykseen tehoa.. Puolustukseen myös. Tykkään pelata nopeaa kiekkoa ja puolustan aktiivisesti.

Tehot tähän asti:
Seura pelit:
n. 450gp n.1000p
Harjoitus ottelut jtn 200gp ja 900p:cool:

aah jooh edit: Pelipaikat on C, RD ja GK :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Hei etsin seuraa op
Mulla on 1200 ottelua ja pisteitä löytyy 2670.
Ja olen aktiivinen pelaaja ja minulta löytyy mikki.
 
Ylös Bottom