Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Haha siis todellakin olen) jos itse tykkään pelata filppulal ja kadrilla ja sen statsit on aika kovaa luokkaa, tykkään pelata nopeilla pelaajilla ja minun hyökkäyspää alkaa olemaan juuri kohdillaan ja en minusta edes hävinnyt siinä hidas paska Bertuzzi,brunette ylimääräne höökki oli juuri treideille hankittu ja leca ainoana menetyksenä sain kaksi kovan luokan pelaajaa Valtsu Filppula ja Kadri kuule näillä pelaajilla alkaa juuri pärjäämää kun. Käy ostamassa vielä uuden kapulan huomena niin R2 nappulasta ei ole sitten huoliakaa
Ja en mä mun mielestä paskoi ole hankkinut: J.toews, A.Cogliano. M.Grabner, Tj. Galiardi, M.Grikorenko no kok 64 mutta tuleva lupaus kasvatan siitä tähden, M.Perreault! Itse tykkään pelata kaikilla näistä niin miksen olisi tehnyt joukkuettani mieleiseksi ja millä pärjään
Juu ei siinä mitää ihmetyttäny vaan hieman noi vaihdot.. Sellaisiakin kun täälä netin maailmassa tuppaa olemaan että pilataan joukkue ja lähtää lätkimään..
Pensille käy tänään ainakin mainiosti wekinho. Tuun siinä kuuden jälkeen kattelemeaan ootko linjoilla
Mitenkähän tuo NJD? Mahtaako millon rannari90 löytyä linjoilta kun ei oo nyt syklin vaihdon jälkeen kertaakaan näkynyt?
voitko pistää jotain klo aikaa et mihin aikoihin tänään illalla...kun tuo myöhemmin on aika laaja käsiteSt. Louis peleille tänään myöhemmin, huomenna lähes koko päivä.
voitko pistää jotain klo aikaa et mihin aikoihin tänään illalla...kun tuo myöhemmin on aika laaja käsite
New Jersey hakee edelleen uutta GM;ää kiinnostuneet yhteyttä!
pääsen ite vasta siinä 18:30-19:00 aikoihin plegelle ni pistän siellä viestiä jos olet paikalla ja os et ole niin huutelen sitten tänne.No nyt muuttu aikataulut suotuisaks niin pääsenkin pelaan lähes koko päivän tästä herkestä lähtien. Mieluiten sovitaan täällä, mutta tuun pleikalle kohtapuoliin niin voit yrittää saada siellä kiinni.