Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jooh, sykli New Jersey Devilsiä vastaan valmis, jonka GM lähtikin lätkimään. Löytyis vaa se uus GM ni sais tän syklin hoidettua loppuun. :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Haha siis todellakin olen:)) jos itse tykkään pelata filppulal ja kadrilla ja sen statsit on aika kovaa luokkaa, tykkään pelata nopeilla pelaajilla ja minun hyökkäyspää alkaa olemaan juuri kohdillaan ja en minusta edes hävinnyt siinä hidas paska Bertuzzi,brunette ylimääräne höökki oli juuri treideille hankittu ja leca ainoana menetyksenä sain kaksi kovan luokan pelaajaa Valtsu Filppula ja Kadri :) kuule näillä pelaajilla alkaa juuri pärjäämää:) kun. Käy ostamassa vielä uuden kapulan huomena niin R2 nappulasta ei ole sitten huoliakaa:)


Ja en mä mun mielestä paskoi ole hankkinut: J.toews, A.Cogliano. M.Grabner, Tj. Galiardi, M.Grikorenko no kok 64 mutta tuleva lupaus kasvatan siitä tähden:), M.Perreault! Itse tykkään pelata kaikilla näistä niin miksen olisi tehnyt joukkuettani mieleiseksi:) ja millä pärjään:)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ja en mä mun mielestä paskoi ole hankkinut: J.toews, A.Cogliano. M.Grabner, Tj. Galiardi, M.Grikorenko no kok 64 mutta tuleva lupaus kasvatan siitä tähden:), M.Perreault! Itse tykkään pelata kaikilla näistä niin miksen olisi tehnyt joukkuettani mieleiseksi:) ja millä pärjään:)

Juu ei siinä mitää ihmetyttäny vaan hieman noi vaihdot.. Sellaisiakin kun täälä netin maailmassa tuppaa olemaan että pilataan joukkue ja lähtää lätkimään..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Juu ei siinä mitää ihmetyttäny vaan hieman noi vaihdot.. Sellaisiakin kun täälä netin maailmassa tuppaa olemaan että pilataan joukkue ja lähtää lätkimään..

Juuh sellasia on mutta en ole yksi heistä:) ja pelaajan kokonaisuus ei kerro aina kaikkea. niin miten ne nyt ottaa häviääkö treidissä vai voittaako!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary
5. Columbus
6. Detroit
7. Ottawa
8. Florida
9. Rangers
10. Caps
11. Phoenix
12. Edmonton
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary
5. Columbus
6. Detroit
7. Ottawa
8. Florida
9. Rangers
10. Caps
11. Phoenix
12. Edmonton
13. SanJosee
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

joo noni toronto tänää, huomenna ja ylihuomenna yleensä klo 16-> linjoilla. sori ei oo päässy tänne hirveesti kattelee ku paino kandityössä vähä deadlinet päälle, mut nyt tosiaan on aikaa lätkiä änäriä! ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tampa Baylla olisi vielä Vancouveria vastaan peli jäljellä. Huomenissa olen paikalla 16:30-17:30 ja illalla harkkojen jälkeen 20:00--->
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

New Jersey hakee edelleen uutta GM;ää kiinnostuneet yhteyttä!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Washingtonissa haetaan hyökkäyspään vahvistuksia. Varsinkin kun joukkueen 2parasta pistemiestä saikuttelee seuraavat 9 peliä..

Tarjolla ois Gonchar 83 ja Sekera 82, myös Carle 86 mahdollinen. Jonkun noista tilalle hyökkääjä, mielellään nopeanpuoleinen. Trade topicista näkee ukot, laittakaa ehdouksia ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

New York Islanders ja 2X St Louis Blues vielä Dallasilla, St Louis kai tulossa perjaintaina pelaamaan ne (?).
NYI:t ei oo näkyny paha luulo et menee simuloitavaks koska ei oo koskaa nähny sitä onlines, pelaa kait yöllä(?).
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pensille käy tänään ainakin mainiosti wekinho. Tuun siinä kuuden jälkeen kattelemeaan ootko linjoilla :)

Mitenkähän tuo NJD? Mahtaako millon rannari90 löytyä linjoilta kun ei oo nyt syklin vaihdon jälkeen kertaakaan näkynyt?

St. Louis peleille tänään myöhemmin, huomenna lähes koko päivä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

voitko pistää jotain klo aikaa et mihin aikoihin tänään illalla...kun tuo myöhemmin on aika laaja käsite :rolleyes:

No nyt muuttu aikataulut suotuisaks niin pääsenkin pelaan lähes koko päivän tästä herkestä lähtien. Mieluiten sovitaan täällä, mutta tuun pleikalle kohtapuoliin niin voit yrittää saada siellä kiinni.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

New Jersey hakee edelleen uutta GM;ää kiinnostuneet yhteyttä!

Meikä vois napata ton Devilssin, jos vielä vapaa. Pari vuotta taukoa näistä kfinin liigoista, mutta taas kiinnostus heräs ku tänne eksy :)

Tänään olisin linjoilla ainakin klo 18-21...

psn: Juhis99
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

No nyt muuttu aikataulut suotuisaks niin pääsenkin pelaan lähes koko päivän tästä herkestä lähtien. Mieluiten sovitaan täällä, mutta tuun pleikalle kohtapuoliin niin voit yrittää saada siellä kiinni.
pääsen ite vasta siinä 18:30-19:00 aikoihin plegelle ni pistän siellä viestiä jos olet paikalla ja os et ole niin huutelen sitten tänne.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ihanii vaihtoi kyl ens sykliin mulle tulos varokaa vaan Dallas tulee raiskaa teiän pikku peput ;)



New York Islanders perjantaina onlines 10-19?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Se on muuten "juhna96" ei juhnu kuten etusivulla lukee.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pyx ottaa huomenna New Jersey:n komentoonsa tänään lähtee kuulemma Jet Laggia hukuttamaan viinaan..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Mite se toronto? millos pelataa tai ootko mihinkä asti tänää linjoilla jos olet?
itse voisi tulla peleille saunan jälkee eli siin lähemmäks 22 :)
 
Ylös Bottom