Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary
5. Columbus
6. Detroit
7. Ottawa
8. Florida
9. Rangers
10. Caps
11. Phoenix
12. Edmonton
13. SanJosee
14. Colorado
15. Vancouver
16. Anaheim
17. Boston Bruins
18 tampa bay
19. St. Louis
20. Philadephia
21. BUFFALO
22. Dallas
23. Toronto
24. Carolina
25. Pittsburgh
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Devilssin cykli plattu päivässä !
1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary
5. Columbus
6. Detroit
7. Ottawa
8. Florida
9. Rangers
10. Caps
11. Phoenix
12. Edmonton
13. SanJosee
14. Colorado
15. Vancouver
16. Anaheim
17. Boston Bruins
18 tampa bay
19. St. Louis
20. Philadephia
21. BUFFALO
22. Dallas
23. Toronto
24. Carolina
25. New Jersey
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Devilssin cykli plattu päivässä !
1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary
5. Columbus
6. Detroit
7. Ottawa
8. Florida
9. Rangers
10. Caps
11. Phoenix
12. Edmonton
13. SanJosee
14. Colorado
15. Vancouver
16. Anaheim
17. Boston Bruins
18 tampa bay
19. St. Louis
20. Philadephia
21. BUFFALO
22. Dallas
23. Toronto
24. Carolina
25. New Jersey
26. Pingviinit
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Veikkaisin että ainut peli mikä pelaamatta on Northerni ja Tzun menköö sit prkl simulointii Tzun löytää todnäk tiensä poffeihi vaikka häviäis simuloinnis mut jos Northerni sää kerranki vielä aiheitat minkään laista harmia tässä liigassa niin se o fudut vaihdan kohta syklin. Käytännössä peli oli jo pelattu aikaisempien puheittes perusteella mut nyt antaa vielä tänää komissaarin kännit sulle anteeks mut tosiaa viimeno kerta.. Vaihdan kohta syklin sit bubiin. Toivottavasti Tzun ymmärrät...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

jep täällä toinen en päässy minäkään norttia vastaan pelaamaan,toivottavasti ei seuraavassa syklissä kohdata:(:(
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Veikkaisin että ainut peli mikä pelaamatta on Northerni ja Tzun menköö sit prkl simulointii Tzun löytää todnäk tiensä poffeihi vaikka häviäis simuloinnis mut jos Northerni sää kerranki vielä aiheitat minkään laista harmia tässä liigassa niin se o fudut vaihdan kohta syklin. Käytännössä peli oli jo pelattu aikaisempien puheittes perusteella mut nyt antaa vielä tänää komissaarin kännit sulle anteeks mut tosiaa viimeno kerta.. Vaihdan kohta syklin sit bubiin. Toivottavasti Tzun ymmärrät...
Juu ei mitään. 3-1 voitto sieltä sitten lopulta tuli. :) Nyt voisi näille waivereille tehdä jtn kun Paul Statsny oli löytänyt tiensä kyseiselle listalle.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jaa ja mullaki lähti Thomas Greiss melkeepä mun ykkösveskari anaheimii näköää:/ joku poiminu sen listalta ja kait mukamas siel ollu,..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jaa ja mullaki lähti Thomas Greiss melkeepä mun ykkösveskari anaheimii näköää:/ joku poiminu sen listalta ja kait mukamas siel ollu,..

Oli se kummiski pelaavas kokoonpanos ni miten toi menee noi pellaajat.. Tai miten niit voi napsii tollalail? En oo niist ottanu selkoo :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

niitä waiwers pelaajia EI saanut ottaa toiselta..mun ymmärtääkseni jos joku niin on tehnyt,
niin mun mielestä se pelaaja pitää palauttaa HETI!!

eepi korjaa sit jos olen väärässä..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Waiversit on iha vapaata riistaa.

Dallas onlines Lauantaina 14-19 ja Sunnuntaina 14-19, en tiedä vielä vastustajia kun en ole käynyt aamulla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

niitä waiwers pelaajia EI saanut ottaa toiselta..mun ymmärtääkseni jos joku niin on tehnyt,
niin mun mielestä se pelaaja pitää palauttaa HETI!!

eepi korjaa sit jos olen väärässä..

Mä sitä moneen otteeseen kyselin kauden alussa ja oikeestaan kukaan siihen mitään kommentoinut. Syklien vaihdon yhteydessä oon huomannu että iso osa pelaajista otetaan waiversilta.

Esim azllulta kysyin halusko se siirtää Kellyn ja muut waiversille ekassa syklissä niin sano että joo. Halus miesten palkoista eroon. Monethan kanssa saattanu haluta tilaa rosteriin siirtämällä pelaajia waiversin kautta ulos. Waiversinhan saa pois päältä, joten oon käsittänyt että ihan sallittua ottaa pelaajia sen kautta.

Kannattaa kattoa, jos itse siirtää pelaajia rostereiden välillä, niin osalla lukee kohdassa"waivers" että yes tai no. Jälkimmäisiä voi vapaasti liikutella.

Ea:han sitten usein syklin alussa kusee kaikkia linssiin. Mun mielestä ne ketkä on menettäny pelaajia waiverseilla haluamattaan vois tänne ilmotella. Sitten ne ukot palautetaan, case closed?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Minunkin mielestä waiwerseja on saanut ottaa, miksi ne muuten olisi edes päällä?
Saattaa olla, että minä poimin Greissin sieltä, mutta jos oli vahinko sen laitto sinne niin palautan toki ensi sykliin.

Mutta fiksumpaa olis ottaa ne pois päältä, kun sitten selvitellä mihin pelaajat on joutuneet.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Minunkin mielestä waiwerseja on saanut ottaa, miksi ne muuten olisi edes päällä?
Saattaa olla, että minä poimin Greissin sieltä, mutta jos oli vahinko sen laitto sinne niin palautan toki ensi sykliin.

Mutta fiksumpaa olis ottaa ne pois päältä, kun sitten selvitellä mihin pelaajat on joutuneet.

Eihän tässä muuten olis ongelmaa, mutta EA heittaa automaattisesti ukkoja farmiin syklin alussa. En tiedä johtuuko se siitä, että muuten ois palkat yli vai mistä, mutta sehän tän homman kusee..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

oliko siis stastny menny waiwerssille? nyt se on farmissa enkä saa nostettua sitä ylös ku katto kiukuttelee. ***** kiva jos sen nyt joku poimii, kerkes kauan olee uudessa jengissä. Tää menee melkoseks säätämiseksi.. huhhuijaa......
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

St. Louis peleillä koko päivän, mieluiten viestiä tänne, kun en koko aikaa viitti pleikalla päivystää, saa toki kokeilla sielläkin. Vastassa Columbus, Minnesota, Toronto.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Minunkin mielestä waiwerseja on saanut ottaa, miksi ne muuten olisi edes päällä?
Saattaa olla, että minä poimin Greissin sieltä, mutta jos oli vahinko sen laitto sinne niin palautan toki ensi sykliin.

Mutta fiksumpaa olis ottaa ne pois päältä, kun sitten selvitellä mihin pelaajat on joutuneet.

Joo no mä en tiedä miten toi greissi oli yhtäkkii ahl teamii pompannu ja sit vesklasi sen takas kokoonpanoo et saisin se maalin suulle ku se ollu ykköstorjuja mulla :D ku joutu vääntää kauheesti et sain sen takas kokoonpanoo..ja en kyllä halunnu sitä mihkää et sen sais ottaa ketä vaah vapaasti mut en tiedä miten menetellää sit.
 
Ylös Bottom