Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo ja mulla toi greissin siirto ei ainakaa palkkakatost voi olla ku mulla joku 15miltsii vie varaa, mut en tiedä just heitteleekö ea niit sitte automaattisesti vai mitä niiku joku jtn saneli
Waiwer listoista oon kyselle että pidetäänkö päällä vai ei ja joka liigassa haluttu pitää päällä se niin se on tässäkin päällä. Mutta tosiaan EA vittuilee syklin vaihdossa kun se päättää itse kokoonpanot ja jos menee palkkakaton yli/ali niin sielä saattaa tosiaan joku "huippu" joutua farmiin jonka jälkeen joutuu puljailemaan. Itsellä oli Seabrook Haastaja liigassa farmissa ja joutu puljailemaan palkkakattoo tilaa niinpä niitä meni 4-5lopulta waiwerille ketä en halunnut.. Sen pystyy välttämään ettei kukaan poimi sitä kun treidaat pelaajan jonnekkin. Treidit EA arpoo ennen waiwer pelaajia..
Mutta herrasmies sääntöhän olisi kaikkien kannalta paras että pelaajat palautettaisiin tai korvattaisiin toisella pelaajalla!! Eli ilmeisesti tässä on nyt siis Statsny poimittu ilmaseks ja sitä tuskin kukaan sinne haluaisi laittaa joten Statsny takaisin tai neuvotelkaa joku toinen pelaaja!
- Komitsaari -
Oishan se ihan kiva saada se sama pelaaja takas, eikä mitään sellasta, minkä toine suostuu antamaa.. Menee vähän maku vaan noista treideistä ku esim. kauheella kiimalla oottaa jotai pelaajaa ja hupsista saatana sehän meniki Vancouveriinnoo vittuakos siinä, ykköscentteri sinne tänne..
Oishan se ihan kiva saada se sama pelaaja takas, eikä mitään sellasta, minkä toine suostuu antamaa.. Menee vähän maku vaan noista treideistä ku esim. kauheella kiimalla oottaa jotai pelaajaa ja hupsista saatana sehän meniki Vancouveriinnoo vittuakos siinä, ykköscentteri sinne tänne..
Veikkaampa, että kun palaan lueskelee näitä niin kova sota on täällä menossa kavereilla, nyt jo viitteitä siihen suuntaan..
Otikko eepi tasottavaa?
Ei ollut Greiss mulla ainakaan ylhäällä, mutta menoilta palattuani katson tarkemmin ja palautan sen tottakai.
Noista et treidataan loukkaantunut pelaaja niin öö, on se aika perseestä jos siitä ei kerro toiselle. Voi toki katsoa ne loukkaantuneet siit pääsivulta, mutta reiluus pitäs olla tässä liigassa kova sana.
Veikkaampa, että kun palaan lueskelee näitä niin kova sota on täällä menossa kavereilla, nyt jo viitteitä siihen suuntaan..
Otikko eepi tasottavaa?
No onhan se myös mukava treidata toisen kanssa ja saadakkin sitten loukkaantunut pelaaja, joka ei kumminkaan treidihetkellä ole loukkaantunut ollut .. Että samalla tavalla se itelläkin meni nyt 1 sentteri sulleMutta eihän tässä enää kun 9 peliä niin sen takasin saan kokoonpanoon ..
Hieman eri asia.. Menettää pelaaja kokonaan tai sitten käy huono tuuri ja saamas ukko on loukkaantunu. Ei voi edes verrata millään tavalla. Kukaan ei tahallaan loukkaannuta vaihtamaansa pelaajaa, joten siitä valittaminen omasta mielestä turhaa. Odottaa sitten siihen asti että tradekumppani on pelannu kaikki syklin pelinsä, niin ei ainakaan saa ketään loukkaantunutta..
Ne ketkä on nyt menettänyt ukkoja waiversilla haluamattaan ilmoittaa tänne. Sitten tehdään palautus mallia waiverspelaaja <> 7.pick. Asia sillä selvä?
Hieman eri asia.. Menettää pelaaja kokonaan tai sitten käy huono tuuri ja saamas ukko on loukkaantunu. Ei voi edes verrata millään tavalla. Kukaan ei tahallaan loukkaannuta vaihtamaansa pelaajaa, joten siitä valittaminen omasta mielestä turhaa. Odottaa sitten siihen asti että tradekumppani on pelannu kaikki syklin pelinsä, niin ei ainakaan saa ketään loukkaantunutta..
Ne ketkä on nyt menettänyt ukkoja waiversilla haluamattaan ilmoittaa tänne. Sitten tehdään palautus mallia waiverspelaaja <> 7.pick. Asia sillä selvä?
No onhan se myös mukava treidata toisen kanssa ja saadakkin sitten loukkaantunut pelaaja, joka ei kumminkaan treidihetkellä ole loukkaantunut ollut .. Että samalla tavalla se itelläkin meni nyt 1 sentteri sulleMutta eihän tässä enää kun 9 peliä niin sen takasin saan kokoonpanoon ..
Joo ja mulla toi greissin siirto ei ainakaa palkkakatost voi olla ku mulla joku 15miltsii vie varaa, mut en tiedä just heitteleekö ea niit sitte automaattisesti vai mitä niiku joku jtn saneli
Millos Tamba ja Winnipeg ehtis pellaa??![]()
Otetaa 21 jälkee jos sopii