Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pingut nyt ainakin jonkun aikaa linjoilla ja huomenna kans mahdollista suht samoihin aikoihin kun täytyy viedä tuo parempi puolisko elokuviin. Perjantaina näillä näkymin sitten klo 17 eteenpäin linjoilla :) ilmottele millon sulle kävis vaikka pleikkarin kautta tai täällä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

toronto huomenna klo 17-> linjoilla, ei mitää hajuu ketä siellä ois vastassa
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Minnesota ei ole ehtiny peleille mutta tulee tässä jossain välissä linjoille. Ja huomenna sit koko päivä aikaa pelailla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

toronto huomenna klo 17-> linjoilla, ei mitää hajuu ketä siellä ois vastassa
tänään sitten peli heti sinnä klo 17:00?

Minnesota ei ole ehtiny peleille mutta tulee tässä jossain välissä linjoille. Ja huomenna sit koko päivä aikaa pelailla.
otetaanko peli heti :14:30 ku olen pääsy varmaan töistä jo sillon?

PJ_PESONEN!!!!
voisit kyllä vastata viesteihin..en mä niitä turhaan sulle laita...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Carolina peleillä tänään 20-22 ja huomenna koko päivä aikaa! Vastustajista ei oo hajuakaa vielä kun en oo päässy kattoo:rolleyes:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Carolina peleillä tänään 20-22 ja huomenna koko päivä aikaa! Vastustajista ei oo hajuakaa vielä kun en oo päässy kattoo:rolleyes:

Ainakain mua eli pinguja vastaan peli on. Ite en varmaan tänään pääse tuohon 20-22, eli pelataa me toi meidän peli sitten perjantaina. Itekkin sillon oon töistä päästyäni klo 17 illan mittaa linjoilla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Mullaki työt loppuu täl vkolla tossa 13.30 ja gymit päälle ni jossain 18 eteenpäin varmaa valmis pelailee! eli carolina vs tänää vois ottaa siinä illal sitten
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Los Angeles
2. Calgary
3. New York Islanders
4. Dallas Stars
5. Buffalo
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

noh nyt kun kivasti jo sykli valmis nii perjantaina ei pelejä mutta totutusti dallas onlines la ja su 14-19 :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Vancouver ja Nashville muistaakseni jäljellä Rangersilla. Pääseekö herrat tänään pelaamaan? Tää GM lähtee virkistysreissulle huomenna nii tänää olis nuo pelit pelattava.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Los Angeles
2. Calgary
3. New York Islanders
4. Dallas Stars
5. Buffalo
6. Super Florida
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Johki 20:00 menee varmaa et pääsee koneelle nih oisko Carolina siihe aikoihi valmis? Ja 21 bastuu ni saa nähä jaksaako sen jälkee enää kun aamuvukii pitäs huome mennä :s
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Los Angeles
2. Calgary
3. New York Islanders
4. Dallas Stars
5. Buffalo
6. Super Florida
7. Detroit
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Nashville peli menee näillä näkymin simuun ku ei löytyny Northernilla aikaa änäriin mutta muihin peleihin kyllä. Eikä viitsiny vastata että monelta olis voinu tänään pelata mahdollisesti. Ei näin!
 
Ylös Bottom