Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton

3. Philadephia
4. Montreal
5. New Jersey
6. Winnipeg
7. Colorado
8 Tampa Bay
9. Rangers
10. Pittsburgh
11. Washington
12. Carolina
13. Toronto
14. Florida
15. Ottawa
16. Vancouver

17. SanJOose
18. Columbus
19. Chicago
20. Minnesota

21. Calgary (Cgy-Det matsi simuloinnissa)
22. Detroit

5-1-0 syklin pelatut pelit, ainoo tappio Kissakun Minnesodalle, missä taidettiin kyllä viedä hyökkäysalueaika ja laukaukset, mutta Milleriä ei paljoo peli tuntunu kiinnostavan torjunta% katsoessa. Tässä syklissä heitettiin myös kakkoskassari ekaa kertaa tolppien väliin ja Leclair kiitti luottamuksesta torjumalla nollapelin.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Haluaisin kysyä yleistä mielipidettä asiasta. Tein treidin Juhnan kanssa, jossa se antaa mulle Tanguayn ja Doanin ja mä annan Peverleyn ja Higginsin. Treidi tehty ja molemmat hyväksy sen. Nyt sitten Juhna ilmottaa, että ei annakkaan Doania, koska vaihtaa sen sittenkin muualle, niin voiko tossa vaiheessa enää perua? MUN mielestä jos treidi on jo tehty niin ei enää kyllä sais tollee tehhä.

Mites onko eepi hyväksynyt kumman doan diilin kun se Juhna diilannut sen minulle ja tuolle murolle!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Mites onko eepi hyväksynyt kumman doan diilin kun se Juhna diilannut sen minulle ja tuolle murolle!

Veikkaisin että molemmat olen hyväksynyt. Koska niitä on käytännössä mahdoton seurata että kuka tarjoo ketäkin ja moneenko paikkaan. Nytteki on varmaa 20-30vaihtoa tapahtumassa jos riittääkää ja mulla menee tunti tolkulla jos jätän ne kaikki odottamaan tuonne inbox:iin syklin vaihtoa ja alan niitä ruutupaperille välppäämään ettei tule 2hyväksyntää. Mielestäni vastuu on teillä vaihdon tekijöillä eikä niin että joudun vahtimaan joka jannun vaihdot ja muistelemaan että hetkonen olikohaa sillä silloin syklin 1päivänä tämä jossaa vaihossa vai ei.

Muutenkin olisi paljon fiksumpi sopia vaihdot täällä, chätissä, yksityisviestein tai vaikkapa puhelimitse no miksei myöskin maikkarin yö chat kelpaisi. Mutta toteuttaisi vaihdot vasta kun on omat pelit syklistä pelannut ja syklin deadline päivänä esim.. Silloin myös välttyisi ikäviltä loukkaantumis treideiltä ja ehkä pysyisi itsekkin paremmin kärryllä moneenko paikkaan on jotaa BB Niko Saarista tunkemassa..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Veikkaisin että molemmat olen hyväksynyt. Koska niitä on käytännössä mahdoton seurata että kuka tarjoo ketäkin ja moneenko paikkaan. Nytteki on varmaa 20-30vaihtoa tapahtumassa jos riittääkää ja mulla menee tunti tolkulla jos jätän ne kaikki odottamaan tuonne inbox:iin syklin vaihtoa ja alan niitä ruutupaperille välppäämään ettei tule 2hyväksyntää. Mielestäni vastuu on teillä vaihdon tekijöillä eikä niin että joudun vahtimaan joka jannun vaihdot ja muistelemaan että hetkonen olikohaa sillä silloin syklin 1päivänä tämä jossaa vaihossa vai ei.

Muutenkin olisi paljon fiksumpi sopia vaihdot täällä, chätissä, yksityisviestein tai vaikkapa puhelimitse no miksei myöskin maikkarin yö chat kelpaisi. Mutta toteuttaisi vaihdot vasta kun on omat pelit syklistä pelannut ja syklin deadline päivänä esim.. Silloin myös välttyisi ikäviltä loukkaantumis treideiltä ja ehkä pysyisi itsekkin paremmin kärryllä moneenko paikkaan on jotaa BB Niko Saarista tunkemassa..


Juuh niipää:)) joo eihän niitä hullukaa rupee selaamaan.. Haha!!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Juuh niipää:)) joo eihän niitä hullukaa rupee selaamaan.. Haha!!

Kyllä mä siellä ne jokasen katon läpitte ettei siellä tuu datsuyk - Niko vaihtoja mutta ei niitä kyl silti muista tällä vaihtomäärällä =/ Anteeksi.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kyseessähän oli täysin inhimillinen vahinko ja pyrin koko ajan korjaamaan asiaa. En kyllä usko että enää mahdollista kun molemmat hyväksytty.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ilmoitusten perusteella jos en nyt ole väärin ymmärtänyt loput pelit menevät simulointiin joten vaihdan syklin 20min päästä ellei täälä joku kerro pääsevänsä pelaamaan..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ilmoitusten perusteella jos en nyt ole väärin ymmärtänyt loput pelit menevät simulointiin joten vaihdan syklin 20min päästä ellei täälä joku kerro pääsevänsä pelaamaan..

los angelesil on nashville vain pelaamatta että sen puoleen menköön.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kyseessähän oli täysin inhimillinen vahinko ja pyrin koko ajan korjaamaan asiaa. En kyllä usko että enää mahdollista kun molemmat hyväksytty.

Juu mullekki kävi sama vahinko viime syklis:/ ku paska toi justiisa ku ei ne vaihu saman tien tai jotenki pois siet treidi listalta ettei vois enää valita sitä minkä joh treidaamassa:) no ea ei oo hoitanu hommia taas :/ jos sit seuraavas pelis :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sykli vaihdettu. Uusi deadline on lauantai 23.2 kello 23!! Ei muutaku peleille vaan poijjaat!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

los angelesil on nashville vain pelaamatta että sen puoleen menköön.

njoo, meikälläkin puuttu Nashville, ei tullu kertaakaan mitään ehdotuksia peleistä. 1.syklissä kesti päiviä saada kontakti koko kaveriin, nyt aattelin kattoo ottaako kaveri mitään yhteyttä muhun. Ei ottanu.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

njoo, meikälläkin puuttu Nashville, ei tullu kertaakaan mitään ehdotuksia peleistä. 1.syklissä kesti päiviä saada kontakti koko kaveriin, nyt aattelin kattoo ottaako kaveri mitään yhteyttä muhun. Ei ottanu.
Potkua poijalle kun tuntuu niin perhanan hankalaa kaikki herralle olevan. Aina tulee selitystä selityksen perään, mut kyllä vois northi noi selitykset nyt jättää ja vilkasta vaikka peiliin. Itellä northin kanssa pelin sopiminen meni melko vaivatta, eli ei mitään henkilökohtasta kaunaa oo, mut alkaa suoraan sanottuna ärsyttää kattoo tota jätkän touhuu. Ei muuta, pekkalisko kuittaa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

ILMOITUS!!!

ne joilla on COLORADO vastassa niin pistäkäähän viestiä täänne yv:lla ja plegellä koska sopisi pelata...Huomenna peleillä klo 20:00 eteenpäin johonkin kymppiin saakka.. Torstaina lähden risteilemään Viking Gracella joten seuraava mahdollisuus pelata joko pe illalla hirveessä humalassa tai lauantaina hirveessä darrassa...joten jos joku haluaa säästää pelinsä tuonne ja ottaa helpot pisteet niin viestiä sitten vaan muule, kiitos :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Potkua poijalle kun tuntuu niin perhanan hankalaa kaikki herralle olevan. Aina tulee selitystä selityksen perään, mut kyllä vois northi noi selitykset nyt jättää ja vilkasta vaikka peiliin. Itellä northin kanssa pelin sopiminen meni melko vaivatta, eli ei mitään henkilökohtasta kaunaa oo, mut alkaa suoraan sanottuna ärsyttää kattoo tota jätkän touhuu. Ei muuta, pekkalisko kuittaa.

Siihen paikalle on hiljaisessa haussa uusi gm hakusessa jos ei tosiaa sen touhu muutu. Ei jaksa tosiaa sitä sirkusta psn chatissä alusta astikka ollu sellasta touhua että huhhuh. Toki jos sieltä Northerni aikuistuu ja hoitaa hommasa ilman mitää ylimäärästä sirkusta ni saa toki jatkaa.. Mut huhuja olen tänää kuullut että aikasemmissa NHL versioissa on ollut melkosia vaikeuksia..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

njoo, meikälläkin puuttu Nashville, ei tullu kertaakaan mitään ehdotuksia peleistä. 1.syklissä kesti päiviä saada kontakti koko kaveriin, nyt aattelin kattoo ottaako kaveri mitään yhteyttä muhun. Ei ottanu.

1. syklissä et kertaakaan foorumeilla ottanut yhteyttä, etkä ottanut tätäkään, Aikoja sitten jo ilmoittanut että laittakaa vaikka täällä niitä ehdotuksia, en jaksa edes katsoa inboxia kun siellä se 5000messagea ..

Ja toiseksi, olisit tullut aamulla 9 aikaan, varmasti oltaisiin saatu pelit käyntiin, edellisellä? sivulla juuri kirjoitin että tulkaa peleille aamulla, hankala niitä illalla pelata mikäli töissä/muita hommia illan ajan ..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. syklissä et kertaakaan foorumeilla ottanut yhteyttä, etkä ottanut tätäkään, Aikoja sitten jo ilmoittanut että laittakaa vaikka täällä niitä ehdotuksia, en jaksa edes katsoa inboxia kun siellä se 5000messagea ..

Ja toiseksi, olisit tullut aamulla 9 aikaan, varmasti oltaisiin saatu pelit käyntiin, edellisellä? sivulla juuri kirjoitin että tulkaa peleille aamulla, hankala niitä illalla pelata mikäli töissä/muita hommia illan ajan ..

Hei kaveri, ei millään pahalla hei! :)

Oon ollu tässä nyt lähes joka päivä pleikalla, kirjautuneena myös PSN-chatteihin. Ollaan oltu samaan aikaan online ja chatissa. 1.syklin aikana et vastannu chatti-viesteihini aluksi mitenkään, vaikka juttelit samaan aikaan muille. Itsekin olen tänne foorumille laittanut moneen otteeseen aikoja, jotka käy. Ajattelin, että sääkin voisit koittaa sopia pelejä joskus... Ei kannata osallistua joka liigaan, jos aika ei riitä sopiin pelejä.

Ei muistella pahalla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Khaleoni, Fanttius ja Kaksinaama ottakaa yhteyttä millon teille käy pelit.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Edmontonin GM huomenna linjoilla klo.10-20.
Laita viestiä yv:nä tänne jos on peli öljymiehiä vastaan niin sovitaan noin aika...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Phaneuf oN KAUHEESA TIKISSÄ! kaveri hankittiin anaheimista ja kahteen ensimmäiseen peliin hakkas taululle tehot 4+1. Molemmat pelit ratkas vielä jatkoajalla.. ON SE KOVA ÄIJÄ VAPISKAA!
 
Ylös Bottom