Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton
3. Philadephia
4. Montreal
5. New Jersey
6. Winnipeg
7. Colorado
8 Tampa Bay
9. Rangers
10. Pittsburgh
11. Washington
12. Carolina
13. Toronto
14. Florida
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Huomenna olisi syklin vaihto koittekkee pelata!!

Itse kari kärppä lehtosesta otetaan tarjouksia vastaan niinkuin hyökkäävästä puolustajasta Greenin Mikekö se ny oli? vai mikä se ny oli. Hakuses ois hyökkäyspäähän osaamista! ja puollustukseen tappamista!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

CALGARYN GM?

Olisin ite täs pleikkarilla n. klo 14.00 asti valmiina pelaamaan puuttuvan pelin. Ilmeisesti aika ristiin ollaan pleikkarin ääressä oltu kun ei olla törmätty.

Olen tänään lähdössä Ruotsinristeilylle ja tulen keskiviikkoaamusta takaisin, joten jos et kerkeä peleille ennen kahta niin ilmeisesti simuloidaan?

HYVÄT HIIHTOLOMAT KAIKILLE!

-Detroit-

Jaaha tää menee sitten meillä simulointiin, ku ei kolmeen iltaan neljästä Detroitia ole linjoilla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton
3. Philadephia
4. Montreal
5. New Jersey
6. Winnipeg
7. Colorado
8 Tampa Bay
9. Rangers
10. Pittsburgh
11. Washington
12. Carolina
13. Toronto
14. Florida
15. Ottawa
16. Vancouver
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Itse en pidä siitä, että samaa pelaajaa huorataan joka suuntaan. Itse kun teen treidiehdotuksen toiselle, niin en samaan aikaan lähde kauppaamaan muualle sitä.. Muistaakseni tein jollekin psn puolella kauppaehdotuksen, jossa kauppasin Kovaltsukia. En sen jälkeen lähde laittamaan treidiä toiselle johon odotan vastausta. Jokin sääntö voitas tähän kehittää ettei jengi kauppaa samaa pelaajaa moneen paikkaan.

Mutta se kauppa joka on ensiksi tehty jää mielestäni voimaan. Mutta vastuu on myyjällä mielestäni, että pitää mielessä ketä on kaupannut.

Jebb samaa mieltä että ei saisi kauppaa yhtä pelaajaa monelle tuo vaan paska kun ei sit aina muista mitä pelaajia oli minnekkä kauppoihin sijoitellut jos tehny paljon ehotuksia. Kun se ei siirry saman tein sinne toiseen joukkueeseen.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jebb samaa mieltä että ei saisi kauppaa yhtä pelaajaa monelle tuo vaan paska kun ei sit aina muista mitä pelaajia oli minnekkä kauppoihin sijoitellut jos tehny paljon ehotuksia. Kun se ei siirry saman tein sinne toiseen joukkueeseen.

Periaatteessa helvetin hölmöä muutenki että sitä samaa aikaa pystyy tarjoomaa 10paikkaa ja vielä hölmömpää että vaikka ois komissaariki hyväksyny treidin ni sitä pystyy vieläki tarjoomaa ennenku sykli vaihtuu.. Ehkä EA voisi nhl14 koittaa asialle tehä jotaa..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton
3. Philadephia
4. Montreal
5. New Jersey
6. Winnipeg
7. Colorado
8 Tampa Bay
9. Rangers
10. Pittsburgh
11. Washington
12. Carolina
13. Toronto
14. Florida
15. Ottawa
16. Vancouver

17. SanJOose
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton
3. Philadephia
4. Montreal
5. New Jersey
6. Winnipeg
7. Colorado
8 Tampa Bay
9. Rangers
10. Pittsburgh
11. Washington
12. Carolina
13. Toronto
14. Florida
15. Ottawa
16. Vancouver

17. SanJOose
18. Columbus
19. Chicago
20. Minnesota

Hyvä ja työläs sykli. 6-2-0 lukemat lopulta, katkesi 14 pelin voittoputkikin sitten ja Detroit sekä New Jersey todistivat Raskin ja Wild -miehistön tavallisiksi kuolevaisiksi. :) Kiitoksia näistä peleistä! Edelleen joukkueen voima tulee vahvasta puolustuspelistä ja sopivasta ratkaisukyvystä, mitään murskavoittoja ei harrasteta vaan jokainen peli olisi voinut pomppia kummalle tahansa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

nashville ja anaheim vieläkin pelaamatta. anaheimia ei ole juurikaan edes näkynyt. nashville taas kerran näkyi ja pelasi offline mutta ei saanut(?) pelata online. nyt huomenna kuulemma olisi aamusta paikalla mutta olen jo aikoja sitten kertonut että aamuvuorot. eli simulointiin menee siis. varmaan tuo anaheim pelikin kun näyttävät muutkin kaipaavan tuota. yhden pelikutsun oli kyllä laittanut mutta ei minkään näköistä yhteydenottoa että yritettäisiin sopia monelta pelataan.

on se vaan kumma kun saman kanssa on joka syklissä ongelmia. enkä ole edes ainut mitä olen noita viestejä lukenu. noh, eiköhän se ole Landeskog ja Hedman puoli kautta sivussa kun pari matsia ilmeisesti simuloidaan. hieno homma. itsehän siis duuniin kohta ja kello 14 jälkeen taas linjoilla. jos nyt vaikka ehtis pelataki edes toisen noista.

ja sanon samaa kuin edellisessä viestissä, laittakaa vaikka tänne viestiä monelta kävisi, tai sitten psn, tai irc. ei se oikeasti voi olla näin vaikeaa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tuohonhaa vaihtu tuohon Anaheimii GM kyllä se eilee illanki onlines vietti. Kyllä se siitä..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

nashville ja anaheim vieläkin pelaamatta. anaheimia ei ole juurikaan edes näkynyt. nashville taas kerran näkyi ja pelasi offline mutta ei saanut(?) pelata online. nyt huomenna kuulemma olisi aamusta paikalla mutta olen jo aikoja sitten kertonut että aamuvuorot. eli simulointiin menee siis. varmaan tuo anaheim pelikin kun näyttävät muutkin kaipaavan tuota. yhden pelikutsun oli kyllä laittanut mutta ei minkään näköistä yhteydenottoa että yritettäisiin sopia monelta pelataan.

on se vaan kumma kun saman kanssa on joka syklissä ongelmia. enkä ole edes ainut mitä olen noita viestejä lukenu. noh, eiköhän se ole Landeskog ja Hedman puoli kautta sivussa kun pari matsia ilmeisesti simuloidaan. hieno homma. itsehän siis duuniin kohta ja kello 14 jälkeen taas linjoilla. jos nyt vaikka ehtis pelataki edes toisen noista.

ja sanon samaa kuin edellisessä viestissä, laittakaa vaikka tänne viestiä monelta kävisi, tai sitten psn, tai irc. ei se oikeasti voi olla näin vaikeaa.

Niin no se on vähän paha sopia niitä mikäli aamussa olet ja itse lähden about 14.00 kotoa töihinpäin .. Ja käytännössä vielä pitäisi ruveta heti töistä tullessa nukkumaan kun aamulla pitää kävästä myös töissä ..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Niin no se on vähän paha sopia niitä mikäli aamussa olet ja itse lähden about 14.00 kotoa töihinpäin .. Ja käytännössä vielä pitäisi ruveta heti töistä tullessa nukkumaan kun aamulla pitää kävästä myös töissä ..

Laitoin toissa päivänä jo tänne viestiä että ilmoitelkaa milloin kävisi. En saa minkäänlaisia vastauksia joten tosiaan paha noita on yksin yrittää sopia.
Mutta ihan sama, en mä jaksa samasta asiasta jauhaa kun on tullut jo selväksi että mahdottomuus kommunikoida. Menköön simulointiin vaikka kaikki matsit sua vastaan.
 
Ylös Bottom