Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League
no mää tuun vaik joskus 14->
Pääsiskö Toronton GM paikalle joskus 13-18 tai 20-21?
no mää tuun vaik joskus 14->
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pääsiskö Toronton GM paikalle joskus 13-18 tai 20-21?
goddamit, maanantai-torstai mulle ei taas käy kun ilta 2045 ----> 0100
et illalla pääsisi pelaa, joka ilta käyn tsiigaa onko pelattavaa...
Dallas myös, ehditkö illalla kaukaloon? Ja kun Buffalolle löytyy GM niin se oli viiemeinen tähän sykliin...
mitäpä voisit odottaa kaverilta ketä asuu itärajalla?? se on jo niin korruptoitunut ettei tosta kannata välittääHaluaisin kysyä yleistä mielipidettä asiasta. Tein treidin Juhnan kanssa, jossa se antaa mulle Tanguayn ja Doanin ja mä annan Peverleyn ja Higginsin. Treidi tehty ja molemmat hyväksy sen. Nyt sitten Juhna ilmottaa, että ei annakkaan Doania, koska vaihtaa sen sittenkin muualle, niin voiko tossa vaiheessa enää perua? MUN mielestä jos treidi on jo tehty niin ei enää kyllä sais tollee tehhä.
mitäpä voisit odottaa kaverilta ketä asuu itärajalla?? se on jo niin korruptoitunut ettei tosta kannata välittää
eikai...eikö tässä kuitenkin joku herrasmies sääntö olisi hyvä olla? itsekkin jouduin yhdessä merkittävässä kaupassa pettymään vaikkei sitä vielä oltu hyväksytty pelin puolella niin täällä kfinin puolella asiasta oli kyllä jo sovittu..mutta eipä toi ny haittaa peliähän tää vaa O
mitäpä voisit odottaa kaverilta ketä asuu itärajalla?? se on jo niin korruptoitunut ettei tosta kannata välittää
eikai...eikö tässä kuitenkin joku herrasmies sääntö olisi hyvä olla? itsekkin jouduin yhdessä merkittävässä kaupassa pettymään vaikkei sitä vielä oltu hyväksytty pelin puolella niin täällä kfinin puolella asiasta oli kyllä jo sovittu..mutta eipä toi ny haittaa peliähän tää vaa O
Asiasta kolmanteen... mihinhän vittuun on hävinny mun joukkueesta pakit Campoli ja Komisarek? ei näy äijiä missään, en oo heittäny/treidannu niitä mihinkään.
Ei näkyny vapaissa pelaajissa eikä muiden joukkueissa.. Jos niille vaa sit riitti tää änäritouhu ja ne lähti lätkimään muille maille.. :/ kiva pelata kahdella pakkiparilla.
ei kai ny tääki mee jumalauta HUT touhuks kun jos ne menis waiwer listalle ni ne o kuitenki syklin loppuun asti treidattavissa omasta jengistä vaikka ne nyt oltaisiinki poimittu sieltä..
BB- Niko maikkarin chatissä-
Haluaisin kysyä yleistä mielipidettä asiasta. Tein treidin Juhnan kanssa, jossa se antaa mulle Tanguayn ja Doanin ja mä annan Peverleyn ja Higginsin. Treidi tehty ja molemmat hyväksy sen. Nyt sitten Juhna ilmottaa, että ei annakkaan Doania, koska vaihtaa sen sittenkin muualle, niin voiko tossa vaiheessa enää perua? MUN mielestä jos treidi on jo tehty niin ei enää kyllä sais tollee tehhä.
Haluaisin kysyä yleistä mielipidettä asiasta. Tein treidin Juhnan kanssa, jossa se antaa mulle Tanguayn ja Doanin ja mä annan Peverleyn ja Higginsin. Treidi tehty ja molemmat hyväksy sen. Nyt sitten Juhna ilmottaa, että ei annakkaan Doania, koska vaihtaa sen sittenkin muualle, niin voiko tossa vaiheessa enää perua? MUN mielestä jos treidi on jo tehty niin ei enää kyllä sais tollee tehhä.