Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

goddamit, maanantai-torstai mulle ei taas käy kun ilta 2045 ----> 0100
et illalla pääsisi pelaa, joka ilta käyn tsiigaa onko pelattavaa...

Dallas myös, ehditkö illalla kaukaloon? Ja kun Buffalolle löytyy GM niin se oli viiemeinen tähän sykliin...

Äh, simulointii menee tänään oon sopinu menoa ja tiistaina meen kattoo hifk-pelicans =(
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Haluaisin kysyä yleistä mielipidettä asiasta. Tein treidin Juhnan kanssa, jossa se antaa mulle Tanguayn ja Doanin ja mä annan Peverleyn ja Higginsin. Treidi tehty ja molemmat hyväksy sen. Nyt sitten Juhna ilmottaa, että ei annakkaan Doania, koska vaihtaa sen sittenkin muualle, niin voiko tossa vaiheessa enää perua? MUN mielestä jos treidi on jo tehty niin ei enää kyllä sais tollee tehhä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Haluaisin kysyä yleistä mielipidettä asiasta. Tein treidin Juhnan kanssa, jossa se antaa mulle Tanguayn ja Doanin ja mä annan Peverleyn ja Higginsin. Treidi tehty ja molemmat hyväksy sen. Nyt sitten Juhna ilmottaa, että ei annakkaan Doania, koska vaihtaa sen sittenkin muualle, niin voiko tossa vaiheessa enää perua? MUN mielestä jos treidi on jo tehty niin ei enää kyllä sais tollee tehhä.
mitäpä voisit odottaa kaverilta ketä asuu itärajalla?? se on jo niin korruptoitunut ettei tosta kannata välittää ;)

eikai...eikö tässä kuitenkin joku herrasmies sääntö olisi hyvä olla? itsekkin jouduin yhdessä merkittävässä kaupassa pettymään vaikkei sitä vielä oltu hyväksytty pelin puolella niin täällä kfinin puolella asiasta oli kyllä jo sovittu..mutta eipä toi ny haittaa peliähän tää vaa O :rolleyes:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

mitäpä voisit odottaa kaverilta ketä asuu itärajalla?? se on jo niin korruptoitunut ettei tosta kannata välittää ;)

eikai...eikö tässä kuitenkin joku herrasmies sääntö olisi hyvä olla? itsekkin jouduin yhdessä merkittävässä kaupassa pettymään vaikkei sitä vielä oltu hyväksytty pelin puolella niin täällä kfinin puolella asiasta oli kyllä jo sovittu..mutta eipä toi ny haittaa peliähän tää vaa O :rolleyes:

Jos lähettää vaihdon nii menee komissaarin boxii ja se sen siel hyväksyy eli et voi lähettää samaa pelaaja moneen paikkaan ainoastaan se eka hyväksytään.

ja sori ranbe olin menos aamul hyväksyy mut siel oli nii loistovaihto ei ehkä ihan herrasmiessääntöjen mukasta :(
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

mitäpä voisit odottaa kaverilta ketä asuu itärajalla?? se on jo niin korruptoitunut ettei tosta kannata välittää ;)

eikai...eikö tässä kuitenkin joku herrasmies sääntö olisi hyvä olla? itsekkin jouduin yhdessä merkittävässä kaupassa pettymään vaikkei sitä vielä oltu hyväksytty pelin puolella niin täällä kfinin puolella asiasta oli kyllä jo sovittu..mutta eipä toi ny haittaa peliähän tää vaa O :rolleyes:

hahhah :D:D mut joo joku herrasmiessääntö olis kyllä paikallaa...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton
3. Philadephia
4. Montreal
5. New Jersey
6. Winnipeg
7. Colorado
8 Tampa Bay
9. Rangers
10. Pittsburgh
11. Washington
12. Carolina

Kaksi edellistä sykliä = 1 tappio. Ei voi olla kuin tyytyväinen
:p
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jos on jo kerran kaupoista päästy jonkun kanssa sopuun, ni eihän niitä nyt enään peruutella, et voi vaihtaakkin pelaajan toiselle.

Asiasta kolmanteen... mihinhän vittuun on hävinny mun joukkueesta pakit Campoli ja Komisarek? :D ei näy äijiä missään, en oo heittäny/treidannu niitä mihinkään.

Ei näkyny vapaissa pelaajissa eikä muiden joukkueissa.. Jos niille vaa sit riitti tää änäritouhu ja ne lähti lätkimään muille maille.. :/ kiva pelata kahdella pakkiparilla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Asiasta kolmanteen... mihinhän vittuun on hävinny mun joukkueesta pakit Campoli ja Komisarek? :D ei näy äijiä missään, en oo heittäny/treidannu niitä mihinkään.

Ei näkyny vapaissa pelaajissa eikä muiden joukkueissa.. Jos niille vaa sit riitti tää änäritouhu ja ne lähti lätkimään muille maille.. :/ kiva pelata kahdella pakkiparilla.

:D ei kai ny tääki mee jumalauta HUT touhuks :D kun jos ne menis waiwer listalle ni ne o kuitenki syklin loppuun asti treidattavissa omasta jengistä vaikka ne nyt oltaisiinki poimittu sieltä..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

:D ei kai ny tääki mee jumalauta HUT touhuks :D kun jos ne menis waiwer listalle ni ne o kuitenki syklin loppuun asti treidattavissa omasta jengistä vaikka ne nyt oltaisiinki poimittu sieltä..


Joo ei oo kyl aikasemmin vielä tämmöstä näkyny, et äijät lähtis koko koko pelistä kävelee kesken kaiken :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Dodiin juhis99 liittyy tänään Buffalon GM:äksi kunhan töistä kotiutuu, hieno homma! Varasijallekkin mahollisesti olisi nyt jopa 1 GM ainakin tyrkyllä sekin on hieno homma!
Joten pyytäisin sinua/teitä ketkä olette miettineet lopettamista:
huonon menestyksen syyksi <-- kaikista naurettavin syy!
Kiireellisyyden <-- miksi ihmeessä oot vaivautunu mukaan? Kun varsin hyvin olisi sepitetty sivulla yksi syklien pituudet ym..
ei nappaa fantasy kun on p*ska jengi <--- no niinpäs on monella muullakin voi itku voi harmi..

Niin tehkää se nytten niin olisi vielä joku mahollisuus löytää pelureita teidän tilalle.. Mutta jos teette sen vasta 1-5syklin kuluessa niin alkaa olla jo niin pitkällä liiga ettei ketään enää kiinnosta teidän p*sk* jengiä ottaa komentoonsa..

Muutenkin pyytäisin kaikkia että kun olette leikkiin ryhtyneet hoitakaa se kuin miehet älkääkä kitiskö kuin BB- Niko maikkarin chatissä.. Kaikilla on varmasti tavoitteet ollut liigaan lähtiessä ainakin poffi paikka mutta niihin ei pääse kuin 16parasta valitettavasti ei kaikki 30. Mutta luultavasti kehitytte pelissä vaikka ette pääsisikään sinne ja saatte nauttia toisten "hyvästä" seurasta..
Ottakaa siis kaikki mallia aikaisemminkin hehkutusta saaneesta FinnishFlashistä kuka ei turhia valittele vaikka pataan tulisi ja hoitaa hommansa kunnolla! Toki minä sen ymmärrän ja moni muukin jos on oikea syy jättää homma kesken mutta muutama edellä mainittu ei ole kovin hyvä syy tosiaan kun on viitsinyt liigaan mukaan lähteä..

Sellaisia terveisiä tällä erää komitsaarilta oikeen mukavan maanatai työpäivän jälkeen. Ei muutaku hyviä pelejä kaikille
:)

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Lisätään nyt tuoho edelliseen että en haluais itkeä/vinkua täälä mutta en jaksas olla joka päivä ettimässä uusia pelaajia liigaan :(
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Eepiltä täyttä asiaa taas, jos perustelut tässä vaiheessa pois hyppäämiseen on huono menestys, ajanpuute tai paska fantasy rosteri niin ihmettelen myös miksi edes ootte lähteneet mukaan kun nuo asiat tuolla ekassa viestissä tulevat selväksi ja menestys on sitten mitä on. Itehän häviän 3/4 matseista mutta pelaan peliseuran takia ja toivonkin että jaksatte kerta mukaan olette lähteneet. Voisin selittää että hyökkäys on kädetön ja pakit jalattomia ja tolppien välissä on reikiä täynnä oleva ruotsalainen mutta mitä se hyödyttää? Ei multa yöunet mene vaikka 10-0 tulee joskus turpaan. Tää on kuiteki hei vaan konsolipeli. Se ois kaikkien hyvä muistaa.

PS. Se maalivahti ei kyllä ole selitys vaan fakta, epäilen että komissaari on jostain kaivanut Lundqvistin tilalle mulle Lundellin ja nimet vaan vaihdettu.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Haluaisin kysyä yleistä mielipidettä asiasta. Tein treidin Juhnan kanssa, jossa se antaa mulle Tanguayn ja Doanin ja mä annan Peverleyn ja Higginsin. Treidi tehty ja molemmat hyväksy sen. Nyt sitten Juhna ilmottaa, että ei annakkaan Doania, koska vaihtaa sen sittenkin muualle, niin voiko tossa vaiheessa enää perua? MUN mielestä jos treidi on jo tehty niin ei enää kyllä sais tollee tehhä.


Joo teinköhän mä Juhnun kanssa jo lauantaina pelaajakaupan missä olen saamassa S.Doanin sitten huomenna:)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Haluaisin kysyä yleistä mielipidettä asiasta. Tein treidin Juhnan kanssa, jossa se antaa mulle Tanguayn ja Doanin ja mä annan Peverleyn ja Higginsin. Treidi tehty ja molemmat hyväksy sen. Nyt sitten Juhna ilmottaa, että ei annakkaan Doania, koska vaihtaa sen sittenkin muualle, niin voiko tossa vaiheessa enää perua? MUN mielestä jos treidi on jo tehty niin ei enää kyllä sais tollee tehhä.


Itse en pidä siitä, että samaa pelaajaa huorataan joka suuntaan. Itse kun teen treidiehdotuksen toiselle, niin en samaan aikaan lähde kauppaamaan muualle sitä.. Muistaakseni tein jollekin psn puolella kauppaehdotuksen, jossa kauppasin Kovaltsukia. En sen jälkeen lähde laittamaan treidiä toiselle johon odotan vastausta. Jokin sääntö voitas tähän kehittää ettei jengi kauppaa samaa pelaajaa moneen paikkaan.

Mutta se kauppa joka on ensiksi tehty jää mielestäni voimaan. Mutta vastuu on myyjällä mielestäni, että pitää mielessä ketä on kaupannut.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton
3. Philadephia
4. Montreal
5. New Jersey
6. Winnipeg
7. Colorado
8 Tampa Bay
9. Rangers
10. Pittsburgh
11. Washington
12. Carolina
13. Toronto
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Yks peli enään jäljellä tässä syklissä ja se olis Detroitia vastaan. Millos Albertilla on aikaa hakata yks peli pois jaloista? Itellä on pleikka päällä ny tän illan ainakin ja huomen päivästä pitäis onnistua...
 
Ylös Bottom