Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Mä haluisin pelaa vie mun viimesen pelin pingui vs:) jos se ois tässä illan mittaa valmiina:) mut jos ei saada nih sit menee simuu

Sama! Yks peli olis jäljellä, juhna vaan on nyt 3 päivää pakoillut taistoa vedoten väsymykseen.. ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Täällä nyt oon varmaa 20min oottanu jos online tulisit :) Mut ei... :(
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tulossa! En vaan jaksanyt kytiksellä olla koko iltaa, hyvä kun ilmoittelit :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

siis tarkoitin sitä että mut pitäs poistaa tosta the great mess liigasta jolloin pääsisin sinne uudella psn tunnuksella kiitos jo etukäteen:)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

siis tarkoitin sitä että mut pitäs poistaa tosta the great mess liigasta jolloin pääsisin sinne uudella psn tunnuksella kiitos jo etukäteen:)

Voi perskeles, uskoisin et mulla ei ole noita komissario oikeuksia kuin Fantasyyn, koska tänään on syklin vaihto ja juuri siksi tuli mulle tää viitta harteille. Eli Messier liigassa luulisin eepin olevan comissioner edelleen, koska ei ole syklin vaihto tänään.
Mutta poistin sut siis fantasysta, et laita ilmo sinne. Ja kiitos, että vastaat aina nopeasti kysymyksiin. Edelleen ottakaa kaikki mallia tästä herrasta -> #8.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

toronto koko illan himassa. siel ois viel colorado ja philadelphia jäljellä
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Los Angeles
2. Calgary
3. New York Islanders
4. Dallas Stars
5. Buffalo
6. Super Florida
7. Detroit
8. Montreal
9. New Jersey
10. St. Louis
11. Vancouver
12. Columbus
13. Minnesota
14. Chicago
15.Tampa Bay
16.Washington
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jou Fantasy dream liigaan on jo ilmoitettu uudella tunnuksella,mutta nyt saunaan tuun illemalla kuvioihin;) ps,kiitos siitä .
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Los Angeles
2. Calgary
3. New York Islanders
4. Dallas Stars
5. Buffalo
6. Super Florida
7. Detroit
8. Montreal
9. New Jersey
10. St. Louis
11. Vancouver
12. Columbus
13. Minnesota
14. Chicago
15.Tampa Bay
16.Washington
17. Oilers <- (edmontonin heikkomuistinen oli unohtanut itsensä laitta, kivitystuomio hyväksytään!)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

nonii enää ranben colorado jäljellä. onkohan äijä viel tänää linjoilla vai meneekö simuun? jos en iha väärin muista nii tais ukko käydä vähä risteilemässä tässä välissä niin en yhtään ihmettelis vaikkei näkyiskään...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Voi olla, että eepille on tullut ilmoituksia porukoiden reissuista, mutta en ole tietoinen niistä. Tunnin päästä, eli klo.22 vaihdan syklin jos olette jättäneet pelit viime hetkeen ni voi voi, aikaa on kuitenkin ollut. toivotaan, että ei loukkaannu tähtipelaajia keneltäkään ja ensi sykli hoidetaan sitten kunnolla. Mutta kuten aiemmin totesin on hiihtoloma verottanut varmasti muutaman pelaajan pelit/ilmoitukset. Kohti uusia pettymyksiä ja pysykä aktiivisina!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sykli vaihdettu, harmi että meni niin monta peliä simuun, mutta jokaisesta osallistujasta itsestään tämä on edelleen kiinni. Ennakkoon ilmoitetut poissaolot ok ja niin tulee toimia. Skarpatkaa perkele jotka jätitte pelinne pelaamatta!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kivasti pelejä!toivottavasti tänään saatais jo jotain pelattua tai tässä alkuvkosta kun alkaa minulla muuttoviikko niin saa nähä miten aikaa on, kun pittää vähän uutta kämppää remppaillakkin:) olen kyllä samalla talvilomalla niin eiköhän noita saa suurimmaksi osaksi ainakin, ois Buffalo, Phoenix, Winnipeg, Toronto, Detroit, Tamba, Pingut jälleen:)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

COLORADO taas maissa...turvallisesti..juu lähti vähän lapasesta tuo risteily niin olin paripäivää itsekkin kadoksissa :confused:

mutta jos joku haluaa helpot pisteet tulla nyt hakemaan niin olen onlinessa..mulla on peli kokoajan taustalla auki että jos en heti vastaa kutsuun niin älkää hermostuko...koitan n 15min välein kattoa pelikutsuja.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Varakomisario mermer palasi paikalleen, eli eepi kun selviää muutaman promillen tilastaan jatkaa komissaarina.
Edmontonin syklissä oli jäljellä mm. Anaheim, Minnesota, San Jose ja Vancouver. Sit oli joku vielä. Klo.14:30 asti tänään peleillä ja huomenna sekä tiistaina hela dagen. Mutta laittakaa peliaika ehdotus tänne, vaikka tänään kun en päivystä pleikalla koko ajan.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

columbuksen kissakuoro luistelee jäälle 15-15:30 :) haastetta sit vaan tuun kans heti fantasyn ps chattii.....
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Detroit pleikkarilla tästä hetkestä n. 18.30 asti.Huomenna 16->Pelaamatta vielä Phoenix, Capitals, Sharks ja Boston.Bostonin kanssa peli sovittuna jo. Meikäläisen tavottaa pleikkarin FDL- chathuoneesta.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jets linjoilla! Ainakin Boston, Carolina ja Pittsburgh oli vastustajina.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Nashville Predatorsin vastustajat tässä syklissä vielä:

Minnesota
(Kissaku)

Toronto
(Fanttius)

Ilmotelkaa milloin voitte pelata. Laittakaa tänne tai sit psn viestii. Arkisin olen linjoilla tai linjojen lähellä yleensä klo 18 jälkeen..
 
Ylös Bottom