Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Nashville Predatorsin vastustajat tässä syklissä vielä:

Minnesota
(Kissaku)

Toronto
(Fanttius)

Ilmotelkaa milloin voitte pelata. Laittakaa tänne tai sit psn viestii. Arkisin olen linjoilla tai linjojen lähellä yleensä klo 18 jälkeen..

no naputellaanko huomenna vaikka sit siinä 18 jälkeen heti? oon huomenissa suunnilleen 15-20 linjoilla
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

no naputellaanko huomenna vaikka sit siinä 18 jälkeen heti? oon huomenissa suunnilleen 15-20 linjoilla

Huomenna pitää mennä vaihtaa äitin autoon lamput ja sit meen viel syömään sen sapuskojakin nii ei natsaa ainakaan noin aikasin. Voisin kuvitella et oon vasta 20-21 himas.. ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Washingtonilla ois ainakin vielä Detroit, Rangers, Pingut ja Philly. Pääseekö kukaan em. tänään klo 19-> linjoille?

Phillyltä eilen kyllä kylmä temppu kun vastas matsikyselyyn: "peli kesken. tän jälkeen".. Vastasin että haastan jo ja tuu kun kerkeet. No odottelin varmaan joku 30-45min siinä kunnes loppu kärsivällisyys. Mitäs näytti Flyers GM tila kun valikoista meni kattoo.. Offline. Ens kerralla jos viittit sanoa jotain ennen kun lähet, varsinkin kun jo sovittu että pelataan, kiitos.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Washingtonilla ois ainakin vielä Detroit, Rangers, Pingut ja Philly. Pääseekö kukaan em. tänään klo 19-> linjoille?

Detroit 16->

Tuu huutelee ps:n FDL- chathuoneeseen, enköhän mä siellä sit ole.

- AlperttiR/ Detroit
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Coyotes linjoilla kello 2045 alkaen aina yö 0100 asti, tulkaahan haastamaan.

Boston, Florida ja Detroit, game on...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Washingtonilla ois ainakin vielä Detroit, Rangers, Pingut ja Philly. Pääseekö kukaan em. tänään klo 19-> linjoille?

Phillyltä eilen kyllä kylmä temppu kun vastas matsikyselyyn: "peli kesken. tän jälkeen".. Vastasin että haastan jo ja tuu kun kerkeet. No odottelin varmaan joku 30-45min siinä kunnes loppu kärsivällisyys. Mitäs näytti Flyers GM tila kun valikoista meni kattoo.. Offline. Ens kerralla jos viittit sanoa jotain ennen kun lähet, varsinkin kun jo sovittu että pelataan, kiitos.

Pahoittelut tästä!! Kone latasi jo meidän peliä, kun katkes netti koko illaksi koko talosta... En sitten mitään kautta saanut sulle viestiä. Otetaan tänään uusiksi!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Blues n. klo 19-20 alkaen peleillä n. klo 22.00 asti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tännää alkaa muuttokamojen roudaaminen ni vanhas osottees pleikka vie paikallaa:) nih yrittää saada aina siel jossain välein pelei :D siel oli joku 4 pelii vissii vie Bostonil
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Montreal tänään paikalla klo: 14.00 ---> aina myöhäseen iltaan asti.Jos en heti vastaa,niin ei pidä huolestua:)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jooh, Carolina tänään peleillä. klo 14 kerkeän pelata yhden pelin. Mahdollisesti 16-19 ja 20-22. Ilmestyn sitten chattiin ja huutelen peleille! Huomenna 14-18 peleillä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

columbuksel viel calgaryy ja anaheimii vastaan pelit.ilmoitatteko milloin teille kävis? ite oon redy koska vaan :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pingviinien GM saa tänään vieraita vähän kauempaa ja vieraat tulee olemaan allekirjoittaneen luona koko viikon. Tästä syystä en online koko aikaa roiku, mutta toki hoidan pelini pois alta. Jos näkyy että Khaleoni on online, mutta esimerkiksi netflixi on päällä, on hyvin todennäköistä, että en itse silloin pleikkari ole vaan joku muu.

Tällä viikolla töistä pääsen melkein joka päivä tuossa 19 jälkeen ja tulen aina kurkistamaan olisiko pelejä pelattavana. Pingviinien vastustajat voivat ehdotella peli ajankohtia, illat käyvät siis parhaiten.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Dallas onlines tiistaina 14-19 silloin calgary,vancouver ja pittsburgh lähettäkää yv tai laittaa topiccii et ootte sillo ja sillo onlines mut kuiteki huome olis kiva pelata noi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Dallas onlines tiistaina 14-19 silloin calgary,vancouver ja pittsburgh lähettäkää yv tai laittaa topiccii et ootte sillo ja sillo onlines mut kuiteki huome olis kiva pelata noi

Pelataan ainakin Flames peli pois siinä päivällä.., varmaan about 15 aikoihin. Tälle päivälle odotellaan Columbusta linjoille ku lupauksia tuli, muttei manageria näy.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Nyt on St. Louis linjoilla, vastassa siis Ottawa, Pittsburgh, Rangers, Chicago, Minnesota...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Rangers tänään 20.00 eteenpäin linjoilla ja huomenna koko päivä aikaa pelata. Pienen virkistysreissun jäljiltä vielä tämän keneraali manakerin kädet tärisee joten helppoja pisteitä tiedossa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Minnesota linjoilla tänään myöhäisillasta tai sit huomenna päivän-illan tuntumassa. Milloinkas se deadline oli?
 
Ylös Bottom