En yleensä lähde tälläisiin mukaan kun kyseessä saattaa olla jopa trolli, mutta nyt on pienen reklamaation paikka.
Pelasin Grezkyy:n LA Kingsejä vastaan ja peli oli melko suotuisaa allekirjoittaneelle joten ymmärrän pienen turhautumisen toisessa päässä. Mutta hieman pani miettimään kun jossain vaiheessa Kingsit taklasivat kaikkea mikä liikkuu, hakkasivat mailalla ja heittelivät kiekkoa katsomoon. Tahallista jäähyjen metsästystä siis, joka nyt oli enemmänkin vain huvittavaa mutta ne niitit ykköskentän hyökkeihin joista pari jopa jouduttiin raahaamaan pukuhuoneeseen eivät olleet yhtä mukavia. Jotenkin ihmeellisesti ei kukaan lopulta joutunut saikulle, mutta hyvin läheltä liippasi.
Laitoin pelin jälkeen kaverille viestiä että "GG, yrititkös tarkoituksella teloa kaikkia pelaajiani? Tuollaisesta on ennenkin porukkaa heitetty pellolle liigasta, mutta minun mielestäni annetaan olla. Seuraaviin hieman urheiluhenkeä!"
Vastaus olikin sitten: "sama, hieno pelata ku haetaan vaa yläkulmarannaria. siin on sitä urheiluhenkeä kans."
Tähän vastasin sitten jotain linjoilta "Voit sitten ensi kerralla lähettää ajoissa sen kiellettyjen maalien listan minulle, yms." Ehkä turhaa provoa, mutta niin.
Kyseinen peli, joka lopussa muistuttikin enemmän painia, päättyi 8-1 Minnesotalle. Kyllä, myönnän tehneeni parit "kielletyt" yläetukulmat.
Mutta oli siellä ihan lämäriä ylämummoon, onetimereitä ja yksin läpi jos oikein muistan. Ihmettelen vain kun välillä osoitellaan sormella jotain tiettyjä maaleja, kuinka ovat epäreiluja. Niinkutsutuista glitch -maaleista en tiedä enkä välitä, kuulemma 100% maaleja? Jos joku osaa voi näyttää? Mielestäni se itse maalinteko on vain se viimeinen ja helpoin osuus rakentamista johon kuuluu puolustaminen, syöttely sekä se itse paikan hakeminen. Ja jos paikka laukaisusektorilla maalin edessä aukeaa niin totta munassa rannaan sen etu- tai takamummoon, enkä ala mitään lämäreitä lataamaan. Toisinaan saatan puikoistakin yrittää. Kauempaa toki lauotaan ja jos maalin edessä puolustus pelaa niin yritetään rikkoa se syöttelyllä.
Sitten vain seurataan maalivahdin liikettä ja lauotaan sille puolelle jolta häkkimestari juuri siirtymässä pois päin, tai voihan sitä myös patjoihin ampua ja rukoilla reboundia. Ja jos kyseessä on joku niinkin tarkka kaveri kuin M. Hossa niin kyllä se 25% vedoista ollut ihan normaalia että uppoaa kun paketti viety alusta loppuun. Ja en todellakaan ole mikään täydellinen pelaaja vaikka jotenkin olen onnistunut heilumaan lännen 1. sijalla. Esimerkiksi Stanley Cup 2. kaudella tällä hetkellä joukkueeni New Jersey Devils heiluu idän 11. sijalla, ja ihan samaa kiekkoa mielestäni pelaan. Tämän liigan joukkue ehkä sopivampi käteeni ja tuolla on jotain hulluja demoneita muutenkin.
Avautuminen complete. Mielipiteitä astiaan?