Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. New Jersey
2. Coyotes
3. Dallas
4. Colorado
5. Montreal
6. columbus
7. st. Louis
8. Tampa
9. Toronto
10. Edmonton
11. Florida

Porukka siellä vääntelee kyl pelei että katotaa pääseekö väki kirjautuu vai ei ja minkä verra jää pelaamatta..

Kyllä ainakin ite kirjauduin pleikalle tossa klo 21:n maissa. Ja tänään ei ole enää ollut noita ea:n kuraserveriongelmiakaan.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. New Jersey
2. Coyotes
3. Dallas
4. Colorado
5. Montreal
6. columbus
7. st. Louis
8. Tampa
9. Toronto
10. Edmonton
11. Florida
12. Winnipeg
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Los Angelesil Ottawa jäljellä. Jos tänään ei simua niin huomenna oon kello 14 jälkeen himassa ja sitten käy ihan miten sovitaan.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. New Jersey
2. Coyotes
3. Dallas
4. Colorado
5. Montreal
6. columbus
7. st. Louis
8. Tampa
9. Toronto
10. Edmonton
11. Florida
12. Winnipeg
13. Pittsburgh
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Boston voi pelailla tänää 18 jälkee pois pelinsä jos vastustajia löytyy.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. New Jersey
2. Coyotes
3. Dallas
4. Colorado
5. Montreal
6. columbus
7. st. Louis
8. Tampa
9. Toronto
10. Edmonton
11. Florida
12. Winnipeg
13. Pittsburgh
14. Rangers

 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Onkohan Carolinan GM tulossa tänään vielä pelaamaan, entä Boston?

Carolinaa en oo pitkään aikaan nähny online, mutta Bostonin kanssa oltiin aiemmin tänään samaa aikaa pelaamassa. Bostonilta vaan vissiin meni viestit ja haaste ohi mitä heittelin.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sykli vaihdettu seuraava DEADLINE 9.3 noin klo 23. Koittakaahaa saada pelejä pelattuu ny meni 10simuu. Ja mir0sk1 ja pjpesone koittaapi kertoo meinaako pelata liigassa vai ei?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Terve Liigalaiset! Tein tuossa eashl joukkueen liigalaisille :: HcMattamusta <-- sinne on tervetulleita kaikki kellä o aikaa ja tahtoo pelailla jos ei oo eashl jengiä niin tervetuloa vaan. Ajan vietettä liigapelien odottelun yhteyteen. Saa pelailla miten tahtoo 2vs2 aina 6vs6. Tämä on siis vaa ihan huvin vuoksi tehty homma kun itteäni jo tovin kiinnostanu kokeilla tuota pelimuotoa kokemukset olivat tähän mennessä noin 10sparria.
Ei vaadi siis minkäänmoisia sitoumuksia ja lätkimään saa lähteä jos siltä tuntuu.

Eli jos kiinnostaa niin ei muutaku liittymään HcMattamusta :n riveihin.

Ystävällisin terveisin Komitsaari
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

En yleensä lähde tälläisiin mukaan kun kyseessä saattaa olla jopa trolli, mutta nyt on pienen reklamaation paikka.

Pelasin Grezkyy:n LA Kingsejä vastaan ja peli oli melko suotuisaa allekirjoittaneelle joten ymmärrän pienen turhautumisen toisessa päässä. Mutta hieman pani miettimään kun jossain vaiheessa Kingsit taklasivat kaikkea mikä liikkuu, hakkasivat mailalla ja heittelivät kiekkoa katsomoon. Tahallista jäähyjen metsästystä siis, joka nyt oli enemmänkin vain huvittavaa mutta ne niitit ykköskentän hyökkeihin joista pari jopa jouduttiin raahaamaan pukuhuoneeseen eivät olleet yhtä mukavia. Jotenkin ihmeellisesti ei kukaan lopulta joutunut saikulle, mutta hyvin läheltä liippasi.

Laitoin pelin jälkeen kaverille viestiä että "GG, yrititkös tarkoituksella teloa kaikkia pelaajiani? Tuollaisesta on ennenkin porukkaa heitetty pellolle liigasta, mutta minun mielestäni annetaan olla. Seuraaviin hieman urheiluhenkeä!"

Vastaus olikin sitten: "sama, hieno pelata ku haetaan vaa yläkulmarannaria. siin on sitä urheiluhenkeä kans."
Tähän vastasin sitten jotain linjoilta "Voit sitten ensi kerralla lähettää ajoissa sen kiellettyjen maalien listan minulle, yms." Ehkä turhaa provoa, mutta niin.

Kyseinen peli, joka lopussa muistuttikin enemmän painia, päättyi 8-1 Minnesotalle. Kyllä, myönnän tehneeni parit "kielletyt" yläetukulmat. :eek: Mutta oli siellä ihan lämäriä ylämummoon, onetimereitä ja yksin läpi jos oikein muistan. Ihmettelen vain kun välillä osoitellaan sormella jotain tiettyjä maaleja, kuinka ovat epäreiluja. Niinkutsutuista glitch -maaleista en tiedä enkä välitä, kuulemma 100% maaleja? Jos joku osaa voi näyttää? Mielestäni se itse maalinteko on vain se viimeinen ja helpoin osuus rakentamista johon kuuluu puolustaminen, syöttely sekä se itse paikan hakeminen. Ja jos paikka laukaisusektorilla maalin edessä aukeaa niin totta munassa rannaan sen etu- tai takamummoon, enkä ala mitään lämäreitä lataamaan. Toisinaan saatan puikoistakin yrittää. Kauempaa toki lauotaan ja jos maalin edessä puolustus pelaa niin yritetään rikkoa se syöttelyllä.

Sitten vain seurataan maalivahdin liikettä ja lauotaan sille puolelle jolta häkkimestari juuri siirtymässä pois päin, tai voihan sitä myös patjoihin ampua ja rukoilla reboundia. Ja jos kyseessä on joku niinkin tarkka kaveri kuin M. Hossa niin kyllä se 25% vedoista ollut ihan normaalia että uppoaa kun paketti viety alusta loppuun. Ja en todellakaan ole mikään täydellinen pelaaja vaikka jotenkin olen onnistunut heilumaan lännen 1. sijalla. Esimerkiksi Stanley Cup 2. kaudella tällä hetkellä joukkueeni New Jersey Devils heiluu idän 11. sijalla, ja ihan samaa kiekkoa mielestäni pelaan. Tämän liigan joukkue ehkä sopivampi käteeni ja tuolla on jotain hulluja demoneita muutenkin. :D

Avautuminen complete. Mielipiteitä astiaan?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Asiaan on yksi mielipide komissaarilta ja se o niin yksinkertainen kuin että vastustajan "metsästäminen" on ehdottomasti kielletty. Jäi ilmeisesti tämän liigan alkuteksteissä mainitsematta. Pelit pelataan alusta loppuun asti kunnolla ja taholliset vahingoittamis yritykset jätetään pois. Taklata toki saa mutta järki käteen vaikka ollaa 10-0 häviöllä niin sitte vaikka idlataan loppu aika mutta siinä ole järkeä että yritetään tuhota toisten tähdet.

ps. Meikä kaikki 3 yli 80ovrl hyökkii saikulla vi**n h*m*t!!! :D tosin niissä ei oo mitää koiruuksia tapahtunu.

Mutta siis tosiaa jätetää ne hölmöilyt väliin niin kaikilla kuitenki parempi fiilis sen jälkeen kun ei esim. Oma ainut tähtipelaaja siinä sitten loukkaannu toisen hölmöilyyn.. Maalin teko kilpailuhan tämä loppu peleissä on vaikka se tietysti käy närästyttämään myös itseäni kun toinen on parempi heittää kaappeja yläpörjään!

Komitsaari on puhunut ei vaadi avautumista!!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ei pidä päästää vetää nii ei niitä etuylänurkka maaleja tuu. Eikä siinä, vaikka ne vähän ärsyttäviä olis niin kyllä ne täysin sallittuja on. Itseäni lähinnä sillon ärsyttää jos se on ainut liike mitä pelikirjasta löytyy, mutta silloin myös puolustaminen on helpompaa kun tietää vastustajan aikeet. Sitä mieltä kyllä oo eetä mikään tekotapa ei oo 100% varma.

ja mitä noihin sikailuihin tulee niin eihän se kovinkaan urheilijamaista ole. Toki jos joku näin tekee ja taululla on se 8-1 niin ei sitten pistä kovempia tekijöitä enää kaukaloon ollenkaan :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

En yleensä lähde tälläisiin mukaan kun kyseessä saattaa olla jopa trolli, mutta nyt on pienen reklamaation paikka.

Pelasin Grezkyy:n LA Kingsejä vastaan ja peli oli melko suotuisaa allekirjoittaneelle joten ymmärrän pienen turhautumisen toisessa päässä. Mutta hieman pani miettimään kun jossain vaiheessa Kingsit taklasivat kaikkea mikä liikkuu, hakkasivat mailalla ja heittelivät kiekkoa katsomoon. Tahallista jäähyjen metsästystä siis, joka nyt oli enemmänkin vain huvittavaa mutta ne niitit ykköskentän hyökkeihin joista pari jopa jouduttiin raahaamaan pukuhuoneeseen eivät olleet yhtä mukavia. Jotenkin ihmeellisesti ei kukaan lopulta joutunut saikulle, mutta hyvin läheltä liippasi.

Laitoin pelin jälkeen kaverille viestiä että "GG, yrititkös tarkoituksella teloa kaikkia pelaajiani? Tuollaisesta on ennenkin porukkaa heitetty pellolle liigasta, mutta minun mielestäni annetaan olla. Seuraaviin hieman urheiluhenkeä!"

Vastaus olikin sitten: "sama, hieno pelata ku haetaan vaa yläkulmarannaria. siin on sitä urheiluhenkeä kans."
Tähän vastasin sitten jotain linjoilta "Voit sitten ensi kerralla lähettää ajoissa sen kiellettyjen maalien listan minulle, yms." Ehkä turhaa provoa, mutta niin.

Kyseinen peli, joka lopussa muistuttikin enemmän painia, päättyi 8-1 Minnesotalle. Kyllä, myönnän tehneeni parit "kielletyt" yläetukulmat. :eek: Mutta oli siellä ihan lämäriä ylämummoon, onetimereitä ja yksin läpi jos oikein muistan. Ihmettelen vain kun välillä osoitellaan sormella jotain tiettyjä maaleja, kuinka ovat epäreiluja. Niinkutsutuista glitch -maaleista en tiedä enkä välitä, kuulemma 100% maaleja? Jos joku osaa voi näyttää? Mielestäni se itse maalinteko on vain se viimeinen ja helpoin osuus rakentamista johon kuuluu puolustaminen, syöttely sekä se itse paikan hakeminen. Ja jos paikka laukaisusektorilla maalin edessä aukeaa niin totta munassa rannaan sen etu- tai takamummoon, enkä ala mitään lämäreitä lataamaan. Toisinaan saatan puikoistakin yrittää. Kauempaa toki lauotaan ja jos maalin edessä puolustus pelaa niin yritetään rikkoa se syöttelyllä.

Sitten vain seurataan maalivahdin liikettä ja lauotaan sille puolelle jolta häkkimestari juuri siirtymässä pois päin, tai voihan sitä myös patjoihin ampua ja rukoilla reboundia. Ja jos kyseessä on joku niinkin tarkka kaveri kuin M. Hossa niin kyllä se 25% vedoista ollut ihan normaalia että uppoaa kun paketti viety alusta loppuun. Ja en todellakaan ole mikään täydellinen pelaaja vaikka jotenkin olen onnistunut heilumaan lännen 1. sijalla. Esimerkiksi Stanley Cup 2. kaudella tällä hetkellä joukkueeni New Jersey Devils heiluu idän 11. sijalla, ja ihan samaa kiekkoa mielestäni pelaan. Tämän liigan joukkue ehkä sopivampi käteeni ja tuolla on jotain hulluja demoneita muutenkin. :D

Avautuminen complete. Mielipiteitä astiaan?

Niinno, etpä ilmeisesti tiedä mutta kun jokainen hyökkäys kulkee samoja latuja pitkin ja rannaria etuyläkulmaan niin on aivan turha valehdella etten tiedä mistään glitch-maaleista. Se että satut tekemään yhden lämärimaalin aloituksen jälkeen ei tuota sun kaavaa paljon kyllä muuta. Kaikki kolme matsia sua vastaan on ollut vain ja ainoastaan tuon yhden toistoa. Lisäksi suht turhaa valehdella noista jäähyistäkin, monta kertaa heitin kiekon katsomoon kun kerta sitä muka harrastin?

Ehkä sun pitää ennen seuraavaa matsia sitten kertoa missä kohtaa kenttää saa taklata tai käyttää mailannostoa kerta pyysit multa listaa millaisia maaleja ei saa tehdä. odotan että kerrot nuo kerta tuon naurettavan itkun nyt aloitit. Tee vielä vaikka lista että ketä sun pelaajia ei saa taklata ollenkaan.

Avautua saat mun puolesta niin paljon kun haluat mutta älä ala paskaa puhumaan.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Niinno, etpä ilmeisesti tiedä mutta kun jokainen hyökkäys kulkee samoja latuja pitkin ja rannaria etuyläkulmaan niin on aivan turha valehdella etten tiedä mistään glitch-maaleista. Se että satut tekemään yhden lämärimaalin aloituksen jälkeen ei tuota sun kaavaa paljon kyllä muuta. Kaikki kolme matsia sua vastaan on ollut vain ja ainoastaan tuon yhden toistoa. Lisäksi suht turhaa valehdella noista jäähyistäkin, monta kertaa heitin kiekon katsomoon kun kerta sitä muka harrastin?

No jos ne on ennalta-arvattavia niin mikset sitten estänyt? Kyllä mua saa näpäyttää virheistäni koska eihän tätä peliä muuten opi. Ja usko tai älä, paljon on vielä opittavaa. Toki mulla kaavamaisuuksia löytyy pelistä, mutta eikös omat kuviot joita osaa käyttää ole ihan okei? Seuraavan kerran vaan mailaa tai miestä väliin niin pitää etsiä toiset ladut. :)

Ehkä sun pitää ennen seuraavaa matsia sitten kertoa missä kohtaa kenttää saa taklata tai käyttää mailannostoa kerta pyysit multa listaa millaisia maaleja ei saa tehdä. odotan että kerrot nuo kerta tuon naurettavan itkun nyt aloitit. Tee vielä vaikka lista että ketä sun pelaajia ei saa taklata ollenkaan.

Avautua saat mun puolesta niin paljon kun haluat mutta älä ala paskaa puhumaan.

No yleensä kiekottomia pelaajia harvoin jyräillään ja lyödään näpeille pari viimeistä erää, jos ne olivat vahinkoja niin pahoittelen väärinkäsitystä. Tiedätkös kun se tekee niille pienille virtuaaliukoille kipeää ja tuomarikin saattaa sanoa pahan sanan väliin. :( Ja lista taklattavista pelaajista: Se kiekollinen tai juuri kiekosta eroon päässyt. Tai näin olen ainakin itse jääkiekon säännöistä tulkinnut.

En mä nyt usko että ihan ilkeyttäsi riehuit siellä jos ei aiemmin ole tullut mitään valitusta pelaamisestasi. Voin ensi kerralla vältellä nuita rannareita sitten niin ei tule kellekään enää mielipahaa, huvin vuoksihan tätä ylipäänsä pelataan.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

No jos ne on ennalta-arvattavia niin mikset sitten estänyt? Kyllä mua saa näpäyttää virheistäni koska eihän tätä peliä muuten opi. Ja usko tai älä, paljon on vielä opittavaa. Toki mulla kaavamaisuuksia löytyy pelistä, mutta eikös omat kuviot joita osaa käyttää ole ihan okei? Seuraavan kerran vaan mailaa tai miestä väliin niin pitää etsiä toiset ladut. :)

Ja edelleen - ei rannaria 4-5 metristä voi pitää glitchimaalina, jos on katsellut oikeaa kiekkoa edes muutaman pelin, ja sama koskee reboundeista tulleita maaleja. Ok ehkä niitä ilman maskia heitettyjä liruja joista jää irtokiekko maalille, voi pitää aika glitchimäisinä. Itse ainakin sain Minnesotalta ihan puhtaasti turpaan eikä kaveri pelannut sillä ärsyttävimmällä tavalla, aka r1+oikea tatti ylös joka avauksessa, vaan pelasi ihan jääkiekolta näyttävää peliä. Noita suurimaalisia tappioita tulee tässä liigassa tod näk ihan jokaiselle, kun 7:llä vedolla voi tehdä 7 maalia. Ja sitten kun sattuu peli, missä mikään ei mene tolppia lähemmäksi voi maalipaikoiltaan tasainen peli päättyä 7-2. Se vaan menee niin, että näillä asetuksilla kannattaa hakea sitä vetopaikkaa pisteitten välistä, koska kiemurtelu on niin helppoa ja pokecheckit ei juurikaan pure - tai paremminkin jostain syystä jättää aina silloin tällöin purematta --> maali. Ja jäähytkin tulee enemmän tai vähemmän arvalla, Myersilla ajoin jotain vastaan ainakin 6 kertaa selästä laitoihin ja ei mitään, vastustaja teki kaks kertaa saman. Sai toisesta 2min ja jälkimmäisestä 5+10=suihku. Yv:llä kolme maalia ja helppo 5:n maalin voitto. En kuitenkaan välttämättä sanoisi, että parempi voitti.

Oman kokemuksen mukaan nuo loukkaantumiset tulevat, jos ovat tullakseen. Porukka levyttää tässä koko ajan ja Havlatin loukkaantumiset tulleet yv:llä bottia vastaan maalinedessä ja yv:llä aloituksesta, joka oli myös botin tekoja. Stuart taisi loukkaantua maalineduskahinassa kanssa. Eli en tiedä pystyykö tässä jahtaamaan ketään saikulle.

Vinkkiosuudessa: ladatkaa ne omat tekoälyt, jos pistätte sumputtaen niin muistakaa, että tässä ei ole koripallosta tuttuja oman alueen kelloja. Karvaukseen potkua, jos haluatte toisen hyökkivän nopeammin.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jos liigassa on yhtään tilaa niin voisin alkaa pelaamaan jollakin joukkueella. Jos ei oo niin ilmottaudun varalle. PSN on veskari25
 
Ylös Bottom