Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pelaillaas sitten perjantaina meidän tuplat poies, eli vs pingviinit.

Mitenkäs mir02k1? Toissapäivänä pahoittelit kun et vastannut mun ps viesteihin ja lupasit että eilen pelattaisiin ottelu pois. Päivystin oikeastaan koko illan, mutta ei näkynyt. Eli otetaanko me nyt millon toi peli?

Niinhan mä lupasin, mutta mutkia tuli matkaan. En päässytkään pleikkarille:mad: Helpompi varmaan, että en lupaa mitään vaan vedän hihasta sit kun pääsen pelaa...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Niinhan mä lupasin, mutta mutkia tuli matkaan. En päässytkään pleikkarille:mad: Helpompi varmaan, että en lupaa mitään vaan vedän hihasta sit kun pääsen pelaa...:rolleyes:

Helpompi varmaa että koitat ny saada niitä pelejä pelattua tai suksia v*t*uun sulla kuitenki niitä pelejä tuntuu ylivoimasesti eniten simuun menevän..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Hoi Liigalaiset! nyt on lupa pelata Floridaa ja Nashvilleä vs konetta vs kun ei tunnu ketään enää kiinnostavan GM:än paikat. Wekinho ja Jontte eilennä jo ensimmäiset pelit Nashvilleä vs pelasi. Joukkueista sen verta että Nashville on noin 20pinnan päässä poffi viivasta Floridalla matkaa noin 30pinnaa.. Ensi kaudella ehkä parempaa menestystä.. Jos joku tahtoo vaihtaa joukkueensa Nashvilleen tai Floridaan niin saa toki tehdä jos sen näkee hyödylliseksi..

Noille joukkueille ei saa tehdä TREIDEJÄ!! Ellei satu olemaan joku fiksu minkä katson hyödylliseksi molemmille. Eli ihan turha sinne heittää Floridalle esim. Varausvuoroja Bergeron:iin tai AHL pelaajia..

Mutta edelleen jos kiinnostaa liigapaikka niin yhteyttä meikäläiseen! n.30peliä olisi fantasy liigan ensimmäistä kautta jäljellä!!

Itse siirryin nyt sitten Tamban GM:äksi kun hölmö poffi jengiä on pitää vapaana eikä tosiaan ole niitä uusia GM:iä löytynyt/ilmaantunut.

Jos jollaa jotaa kommentoitavaa sana vapaa..

-Komitsaari-
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Columbus
2. Coyotes
3. Dallas

3-2-1 syklist iha jees ei ollu huonoi pelii ehkä liian aggressiivesisti pelasin pakeilla huono tuuri oli mukana mut onneks saatiin napattu voittoja hermot gm:ällä koetuksella 4 loukkaantumista ja ahl pelaajat ei kovin kummosia.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Nashvillelle löytyi GM nick täällä: 1PATRIK psn: only4win eli ei muutaku tervetuloa liigaan! Eli eipäs enää pelata konetta vs kun Nashville kyseessä.

Jos jotaa sattuu kiinnostaa niin Florida löytyisi vielä vapaana sitä vs saa pelata konetta vs kunnes löytyy siihen GM.


ps. Tamba haluaa jätti Myers:ista eroon jos kiinnostaa ni yhteyksii toki sielä muitaki kenestä voi tarjoilla. Datsykki Crosby ei välttämättä oo liikuteltavissa..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jep. Pelattu Floridaa vastaan juuri ja seuraavaksi Minnesota ja Kissaku. Milloin peleillä?

Edit: Tämä ilta tosiaan kello 18:00 duuniin. Samoin La.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ja Floridallekkin löyty GM ihmeiden aika ei ole ohitse. Janttu on nick täällä, psn: janttu90 teretulloo.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Philadephian pitää vissiin lopettaa sarja... Jäi sit levy litistyksiin ja paskaksihan se meni.. Uuden ostan jossain vaiheessa ja tulen sitten taaa pelaan eashl:llää... Mutta en ihan heti sitä peliä osta, joten ei mitään järkiä ole jäädä minua oottelemaan..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Rangersilla vielä Philly ja olikohan Boston pelit jäljellä. Philly tuskin saa täks illaks uutta GM joten se menee vissiin simuun mutta mites Boston on tänää linjoilla? Voi olla että itse pääsen vasta klo 21 jälkeen pleikalle.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Joo elikkä nyt sitte vapautu Philly vidddu eihää sille minkään mahra =( mutta se o nyt tietokoneen komennossa ja sitä vs on lupa pelata kunnes löytyy siihen GM. Poffi viivaan noin 30pongoo mutta jos kiinnostaa tulla höntsäilee yhteyttä meikäläiseen!

Toivon mukaa kaikki nyt jaksas kuitenki vääntää loppuun saakka tän kauden ei tässä ny enää niin paljoa oo jälellä.

Korjaus Janttu juuri tahtoi uutena vaihtaa phillyyn joukkueen Florida niillä ei ole kuin 1piste eroa sarjataulukossa mutta suomme vaihdon kun ei vielä kerinnyt pelaamaankaan..

ELI FLORIDA ON KONEEN OHJASTAMANA!!!!


- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

St. Louisilta puuttuu vielä kolme peliä:
-Vancouver
-Calgary
-Anaheim

Itse olen peleillä n. klo 21-23


HUOM! Ja sellainen huomio: eli jos olen online mutta en PSN-chatissa, se tarkoittaa että olen pelissä, eli odota vähän aikaa niin tulen chattiin.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Juuri saamiemme tietojen mukaan Carolinan GM on saanut potkut. Syyksi seura ilmoitti huonon menestyksen, eikä 6.sija tyydytä faneja. Miro kommentoi asiaa näin; "Ei mahra mittee" Carolinaan jäi lauma nälkäisiä pelaajia, jotka janoavat mestaruutta, mutta seuran mielestä Miro ei kykene koutsaamaan päätyyn asti. Mm. Rick Nash, Zack Parise, Dustin Byfuglien ja muut rivimiehet ovat siis nyt ilman GM:ää. Liigan komissaaria voisi hyvin verrata Gary Bettmaniin, lätkästä ei tiedetä mitään, kunhan vain ollaan ja pädetään. Näillä sanoin Miro jättää tehtävänsä ja toivottaa liigan komissaarille jonkunlaista menestystä uudessa joukkueessaan, kun ei pärjännyt Floridassa "huonojen" pelaajien takia. Hauskaa päivänjatkoa, moi!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Columbus
2. Coyotes
3. Dallas

3-2-1 syklist iha jees ei ollu huonoi pelii ehkä liian aggressiivesisti pelasin pakeilla huono tuuri oli mukana mut onneks saatiin napattu voittoja hermot gm:ällä koetuksella 4 loukkaantumista ja ahl pelaajat ei kovin kummosia.

Poika tainnu lintsata kaikki äikän tunnit?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Liigan komissaaria voisi hyvin verrata Gary Bettmaniin, lätkästä ei tiedetä mitään, kunhan vain ollaan ja pädetään. Näillä sanoin Miro jättää tehtävänsä ja toivottaa liigan komissaarille jonkunlaista menestystä uudessa joukkueessaan, kun ei pärjännyt Floridassa "huonojen" pelaajien takia. Hauskaa päivänjatkoa, moi!

Hmmm ihan tahon tietää mihin perustat ton väitteen että lätkästä ei tiedetä mitään? Kiinnostaa lähinnä tuo tossa sun viestissäs.

Mielipiteesi joukkueen vaihdosta olisit toki voinut jo aikaisemmin ilmaista jos olisit viittiny panostaa tähän liigaan vielä, mutta harmi sinällää tältäki oltas vältytty kun ois vaa potkinu sut veke tossa pari viikkoa sihten kun aihetta siihen oli ja ties kyllä että et enää viiti pelata kun "komissaarin" hommat tuntu kiinnostavan niin kovasti niin oma liiga pystyyn oli laitettava. Mutta toivottavasti sulla menee sielä paremmin kun mulla täällä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Hmmm ihan tahon tietää mihin perustat ton väitteen että lätkästä ei tiedetä mitään? Kiinnostaa lähinnä tuo tossa sun viestissäs.

Mielipiteesi joukkueen vaihdosta olisit toki voinut jo aikaisemmin ilmaista jos olisit viittiny panostaa tähän liigaan vielä, mutta harmi sinällää tältäki oltas vältytty kun ois vaa potkinu sut veke tossa pari viikkoa sihten kun aihetta siihen oli ja ties kyllä että et enää viiti pelata kun "komissaarin" hommat tuntu kiinnostavan niin kovasti niin oma liiga pystyyn oli laitettava. Mutta toivottavasti sulla menee sielä paremmin kun mulla täällä.

No eihän sulla oo mitään käsitystä ees miten päin mailaa pidetään...ja lätkä ei oo pelkästää etuylänurkkien jauhamista(tosin et silläkää saanu maaleja).

Mulle se on ihasama missä joukkueessa häviät kun liigasta haluan pois. Ja tiedoks, mun liiga tehty kaverin kaa jossa pelataan vaa keskenää bottien kaa, eikä mitään tällästä missä hakataan veren maku suussa ja aleta kitisemään jos hävitään kun pikkupojat konsanaan. Eli siis hyvin menee. :) Mun elämä ei sentään pyöri pelkästään täällä virtuaalimaailmassa, joten ei tunnu missään vaikka olisinki paskempi komissaari kun sinä ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

No eihän sulla oo mitään käsitystä ees miten päin mailaa pidetään...ja lätkä ei oo pelkästää etuylänurkkien jauhamista(tosin et silläkää saanu maaleja).

:) Mun elämä ei sentään pyöri pelkästään täällä virtuaalimaailmassa, joten ei tunnu missään vaikka olisinki paskempi komissaari kun sinä ;)

Mä säikähin oikeesti että sä vedät tähän vielä oikeen lätkän mukaa kun sanoit etten tiedä lätkästä mitää.. Veteleekö ne SM-liigasa paljo etuylänurkkii?

Mut joo asia o mu osalt loppuu käsitelty. Kiitos paljon kun olit mukana liigassa. Onnea ja menestystä tulevaisuuteen Miro!
 
Ylös Bottom