Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Mä säikähin oikeesti että sä vedät tähän vielä oikeen lätkän mukaa kun sanoit etten tiedä lätkästä mitää.. Veteleekö ne SM-liigasa paljo etuylänurkkii?

Mut joo asia o mu osalt loppuu käsitelty. Kiitos paljon kun olit mukana liigassa. Onnea ja menestystä tulevaisuuteen Miro!

onko sulla muutakin elämää ku virtuaalimaailma?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

onko sulla muutakin elämää ku virtuaalimaailma?

Riippuu vähä mitä tarkottaa muu elämä ku virtuaalimaailma. Oon mä habbohotellissa siel mul o tyttöystäväki. Sitte oon myös BB-Nikon faniryhmässä mutta hitto seki kyl pääsääntösest liittyy intter netii..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ok, eli mul ois 2x phillyy vs ja carolinaa vs viel täs syklis. Eli pelaanko kaikki konetta vs ku tänää vissii sykli pyörähtää?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ok, eli mul ois 2x phillyy vs ja carolinaa vs viel täs syklis. Eli pelaanko kaikki konetta vs ku tänää vissii sykli pyörähtää?

Janttu on Phillyn GM Carolinaa vs saat pelaa käyn potkimassa sieltä GM:än veke.

ps. Lähen elää mun elämää käyn ostaas kaupasta kaljaa suruun, menee about 30min mut jätän pleikan varuiks päälle anteeks kaikille.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Bostonil oli joku 4 belii vie jälel:/ illast saapuu onlinee varmaa töist pääsee 21.30 jos ei aikasemmi pääsiä
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Janttu on Phillyn GM Carolinaa vs saat pelaa käyn potkimassa sieltä GM:än veke.

ps. Lähen elää mun elämää käyn ostaas kaupasta kaljaa suruun, menee about 30min mut jätän pleikan varuiks päälle anteeks kaikille.

Ohoh, niinpäs tuolla aikaisemmin on mainittukin. Pitäs vaan opetella lukee. Mut hyvä homma että phillylle löytyny uus gm nii pääsee pelailee tuplat poies.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tiedotettavaa!!!

Komissaari, varakomissaari(mermer), varavarakomissaari(Kaksinaama) piti chätissä kokouksen jossa päädyttiin sellaiseen ratkaisuun että nyt kun erot alkavat olla jo suht selviä liigassa ja jos jokin varma poffi joukkue vapautuu:: Liigan häntäpäästä halukas GM saa siirtyä poffi joukkueen GM:äksi ja häntäpään joukkueeseen etsitään uusi GM tai se jää tietokoneen ohjastettavaksi.

Syitä: Eipä sekään nyt järin mukavaa ole että runkosarjaa väännetään 82peliä V*tutus päissään ja katsotaan kun joku tulee syklin viimeisellä kierroksella liigaan mukaan ja viekin sitte poffi jengin ja voittaa koko helahoidon..

Eli tässä tapauksessa Carolinallekkin otetaan liigan sisältä uusi GM halukkaana ainakin: Kaksinaama (Phoenix 11pts 8sijaan 25bliä jäljellä) Muita? Arvalla??


Eli tällä hetkellä GM:ää kaipaa ainakin Florida, mahdollisesti Phoenix? Tai joku muu.. Joka tapauksessa 2paikkaa vapaana.

Mielipiteitä? Sana vapaa..

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tiedotettavaa!!!

Komissaari, varakomissaari(mermer), varavarakomissaari(Kaksinaama) piti chätissä kokouksen jossa päädyttiin sellaiseen ratkaisuun että nyt kun erot alkavat olla jo suht selviä liigassa ja jos jokin varma poffi joukkue vapautuu:: Liigan häntäpäästä halukas GM saa siirtyä poffi joukkueen GM:äksi ja häntäpään joukkueeseen etsitään uusi GM tai se jää tietokoneen ohjastettavaksi.

Syitä: Eipä sekään nyt järin mukavaa ole että runkosarjaa väännetään 82peliä V*tutus päissään ja katsotaan kun joku tulee syklin viimeisellä kierroksella liigaan mukaan ja viekin sitte poffi jengin ja voittaa koko helahoidon..

Eli tässä tapauksessa Carolinallekkin otetaan liigan sisältä uusi GM halukkaana ainakin: Kaksinaama (Phoenix 11pts 8sijaan 25bliä jäljellä) Muita? Arvalla??


Eli tällä hetkellä GM:ää kaipaa ainakin Florida, mahdollisesti Phoenix? Tai joku muu.. Joka tapauksessa 2paikkaa vapaana.

Mielipiteitä? Sana vapaa..

- Komitsaari -
no just...
eli periaatteessa joku voi heittää parhaat pelaajat toiseen joukkueseen ja mennä sillä eteenpäin,kö?
mulla on vaa sellane kutina että tästä tulee vielä sirkus...ei muuta :confused:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

no just...
eli periaatteessa joku voi heittää parhaat pelaajat toiseen joukkueseen ja mennä sillä eteenpäin,kö?
mulla on vaa sellane kutina että tästä tulee vielä sirkus...ei muuta :confused:

Siihen voisi miettiä jonkun, että sen syklin aikaiset vaihdot kumotaan jos näin pääsee käymään. En kuitenkaan tässä tapauksessa jaksa uskoa.
Mieluummin nuo vapautuvat poff joukkueet tosiaan oman liigan jannuilla, kun jokin ulkopuolinen.
Itse taistelen vaikka väkisin poffseihin ja jos vtuiks menee niin ensi kausi on sitten jo ovella samalla legioonalla uusiks... :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

no just...
eli periaatteessa joku voi heittää parhaat pelaajat toiseen joukkueseen ja mennä sillä eteenpäin,kö?
mulla on vaa sellane kutina että tästä tulee vielä sirkus...ei muuta :confused:

Ei tässä mitään päätetty ole, ajatuksena vain lähinnä se menee kategoriaan helmiä sioille kun tulee runkosarjan lopussa mukaan liigaan ja saa varman pleijaripaikan... Nyt vaan kättä ylös joku mahdollisuutensa pleijareihin menettänyt aktiivinen pelaaja (esim. FinnishFlash8) niin saa hyvän tiimin... Mulla ei mikään tarve ole vaihtaa joukkuetta mutta mielestäni se on oikeudenmukaisempaa että nämä hyvin sijouttuneet joukkueet annetaan pelaajille jotka on ansainneet paikkansa ja pelaavat ottelunsa kunnialla...

Toki mielipiteitä on aivan yhtä monta kuin on puhujaakin... Eli sana on vapaa, ilmaiskaa mielipiteenne arvon kolleegat miten toimitaan... Ehdotan itse systeemiä jolla nostetaan huonoiten sijoittunut aktiivinen yli 30 ottelua tässä liigassa mukana ollut GM automaattisesti vapautuvan pof-joukkueen ruoriin... Mikäli GM kieltäytyy vuoro automaattisesti seuraavalle...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sykli vaihdettu DEADLINE ON Tiistai 26.3 klo23 noin.. Tämä on myös viimeinen sykli tehdä treidejä niin sielä taisi lukea kun kirjautu liigaan sisään.

Ja tosiaan kun on niin vähän käytännössä pelejä jälellä niin miksei anneta omalle liigalaisille paikkaa auringossa koska tässä vaiheessa on jo alettu pelaamaan tietokoneita vs? Ni onko järkeä siinä sitte että poffeissa on tietokoneen ohjastama jengi? Tai tosiaan joku tulee pelaamatta käytännössä lainkaa poffeihi ja pelleilee vaikka sielä sitten. Muutenkin kun ajattelee liigaa niin vaihtuvuushan tässäkin on ollut järettömän suuri en ole laskenut montako uutta GM;ää on tullut mutta lähtisin tollasta 10kpl veikkailemaan niin eiköhää alusta asti pelanneille heikommille kuulu palkinto ennemminkuin tosiaan jollekkin uudelle kaverille..

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jontte89 kiitos loistavasta washingtonista.. Seuraavaksi suuntaamme katseemme anaheimin aurinkoon ja sieltä kalastamme punasiiven aamupalaks...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jontte89 kiitos loistavasta washingtonista.. Seuraavaksi suuntaamme katseemme anaheimin aurinkoon ja sieltä kalastamme punasiiven aamupalaks...

Meikäläinen on Washington?:confused::cool:

Capitals tänään illalla peleillä. Aikaa en vielä tarkemmin tiedä, huutelen tänne ku selviää.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

On toi kyl vähän tyhmää et saa poffijoukkueen mut kone poffeis on kyl paskaa. Voisko ihmiset jäädä vaik kuin paljon vituttaa? :rolleyes:
Dallas onlinessa 14-19 la & su pelit käyntiin....
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Meikäläinen on Washington?:confused::cool:

Capitals tänään illalla peleillä. Aikaa en vielä tarkemmin tiedä, huutelen tänne ku selviää.

Huppelispäissään kirjoittelin noista vedonlyöntijutuista, kun tarjosi loistavan tipsin... :)
 
Ylös Bottom