Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sykli vaihdettu DeadLine lauantaina 30.3 kello noin 23.00.

Edelleen olisi Colorado, Carolina <-- molemmat hyvin pitkälti poffi jengejä vapaana. Mitä mieltä kansa on siitä eikö anneta poffien ulkopuolelle jäävien arvottavaksi vai? Fiksuintahaa olisi tässä vaiheessa joukkueet jo vaihtaa että pelattaisiin konetta vs ketkä olisi tuolla pohjamudissa.

Itse veikkaan että oon reissussa kun alkaa poffit joten voisin myös lahjoittaa Tambankin jollekki ja palata vaikka Floridaa ohjastamaan.
Olen siis 11-13päivä eestissä Lauantai 13päivä menee hörpötellessä. Sunnuntaina (korjataa viel?) ainaki toivutaa ja todnäk maanantaiki toivutaan.

En oo täysin varma millo poffit alkaa ei o tultu laskettuu monesko sykli nyt pyörähti käyntii. Voishaa sen tietty vaikka laskeakkin mut veikkaus ois että 3syklii ois runkosarjaa jälellä. Niin sattuis just päällekkäin reissunkaa.

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Muistutus maalivahti säännöstä joka sovittiin kauden alussa::: Maalivahti sääntö: 1 Veskari max70 ottelua runkosarjassa.

Eli kattokaas sieltä miten ootte 2veskaa peluuttanu!! Sääntö rikkeeksihän sovittiin että 2maalivahti pelaa poffeissa sen verta kun on 1maalivahti ylittänyt 70ottelusta!

Veikkaisin että moni ei oo muistanu peluuttaa 2veskaa niin tässä vaiheessa kun vielä voi asialle tehä jotain niin muistutetaampas.

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pistepörssin ykkönen Joe Thornton rikkoi ensimmäisenä pelaajana tällä kaudella 100 pisteen rajan. New Jerseyn ottelussa Winnipegiä vastaan Jumbo Joe sai syöttöpisteen Patrick Marleaun viimeistelemään 2-0 maaliin. NJ voitti ottelun Winnipegiä vastaan 4-1 ja Jumbo Joe teki ottelussa tehot 0+2 nousten 101 pisteeseen.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Coyotes pahoittelee 2 päivän epäaktiivisuutta, olen ollut sen verran rankassa tuiskeessa ettei edes televisiota nähnyt kunnolla... tänään ja huomenna peleillä taas tuttuun ilta-aikaan...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sykli vaihdettu DeadLine lauantaina 30.3 kello noin 23.00.

Edelleen olisi Colorado, Carolina <-- molemmat hyvin pitkälti poffi jengejä vapaana. Mitä mieltä kansa on siitä eikö anneta poffien ulkopuolelle jäävien arvottavaksi vai? Fiksuintahaa olisi tässä vaiheessa joukkueet jo vaihtaa että pelattaisiin konetta vs ketkä olisi tuolla pohjamudissa.

Itse veikkaan että oon reissussa kun alkaa poffit joten voisin myös lahjoittaa Tambankin jollekki ja palata vaikka Floridaa ohjastamaan.
Olen siis 11-13päivä eestissä Lauantai 13päivä menee hörpötellessä. Sunnuntaina (korjataa viel?) ainaki toivutaa ja todnäk maanantaiki toivutaan.

En oo täysin varma millo poffit alkaa ei o tultu laskettuu monesko sykli nyt pyörähti käyntii. Voishaa sen tietty vaikka laskeakkin mut veikkaus ois että 3syklii ois runkosarjaa jälellä. Niin sattuis just päällekkäin reissunkaa.

- Komitsaari -


Varakomissaari on sitä mieltä, että nuo paikat perii kaksi liigan alusta asti ollutta kaveria jotka hoitaneet pelit moitteetta ja joilla on ollut hyvä ote myös täällä kuten psn chatissakin.
Oma ehdotus on, että FinninFlash saa valita noista joukkueista kumman haluaa, koska on aivan huikea kaveri pelien jälkeisissä keskusteluissa, vaikka olisi saanut pataan. Iso rispekti, ja kuten kauden alussa jo julistin niin Lady Bing Trophy sinne suuntaan.
Toisen paikan kilvoittelussa olisi mukana 2-3kaveria, mutta nostan ylimmäksi heistä Kaksinaaman, jolla myös loistava tatsi tähän liigaan. Sitten kun otetaan huomioon vielä tuo kupin maistuminen joka oli ed.viestissä, niin toki haluan myös vastuullisena työnantajapuolen edustajana pitää huolen, että kaveri ei syrjäydy vaan pysyy myös terassien auetessa hokin parissa... Kaikella rakkaudella. ;)

Ja jos Eepi sattuu niin ikävävästi menee, että joudut sinäkin pahoille teille pleijareiden alussa, niin jengi jakoon jollekin, ettei mee bottia vastaan pelaamiseksi.

Viesti kirjoitettu siis omana mielipiteenä, unohtakaa tittelit...
t.Kaiser
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sitten kun otetaan huomioon vielä tuo kupin maistuminen joka oli ed.viestissä, niin toki haluan myös vastuullisena työnantajapuolen edustajana pitää huolen, että kaveri ei syrjäydy vaan pysyy myös terassien auetessa hokin parissa... Kaikella rakkaudella. ;)

t.Kaiser

Tässähän melkeen juoppokin alkaa liikuttumaan, kiitos kauniista sanoista ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jeps kiitoksia vaan kauniista sanoiista,nenäliinaa täälläkin tarvitaan:eek: mutta haluaisin pelata kauden loppuun näillä mun jengeillä,vaikka kausi tuota pikaa onkin paketissa ,se siitä ja kohta ollaan taas linjoilla noin klo 18.30
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Hmm 5 belii 5 voittoo täs syklis jäljel Los Angeles (onlinessa 14-19 perjantaina?)

ihme tasotus st louisia vastaan 8.7 sec jäljel, mitäpä turhaa jatkoajalle mennä 1.6 sec 4-3 johtoon. Heh heh.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Coyotes kaukalossa kello 2045 alkaen

MapleLeafs
Blues
Sharks
Wild
BlueJackets
Lightning
Hurricanes
Predators

tulkaahan haastamaan!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Olisi kiva päästä mukaan pelaamaan Coloradolla tai Carolinalla jos ovat vielä auki.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kaksinaama onko narrit lyöty?? 3-0??? OUUUUUOUUU MINÄ ME LUKKO huuda sinäkin!!!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

En nyt ehtis millään tälläseen hei, on vähän kiire näissä rantaleikeissä... Lomalla on kivaa... ***** Kilpeläinen pilas koko setin...

Noo sattuuhan näitä.. Mutta kyllä ehkä sitte 2020luvulla joskus jokerit vielä jotaa nostelee. Or Not.. Mutta peliäkää näkemättä tosta sarjasta täytyy kyllä ihmetellä...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Noo sattuuhan näitä.. Mutta kyllä ehkä sitte 2020luvulla joskus jokerit vielä jotaa nostelee. Or Not.. Mutta peliäkää näkemättä tosta sarjasta täytyy kyllä ihmetellä...

No solis sama ku pelais ilman veskaa... Tuohimaa olis vaan pitänyt laittaa tänään alusta asti, mut tää on spekulointia enää... Yks hyökkääjä ja muuri maalilla voi voittaa koko joukkueen...
 
Ylös Bottom