Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sykli vaihdettu DeadLine lauantaina 30.3 kello noin 23.00.
Edelleen olisi Colorado, Carolina <-- molemmat hyvin pitkälti poffi jengejä vapaana. Mitä mieltä kansa on siitä eikö anneta poffien ulkopuolelle jäävien arvottavaksi vai? Fiksuintahaa olisi tässä vaiheessa joukkueet jo vaihtaa että pelattaisiin konetta vs ketkä olisi tuolla pohjamudissa.
Itse veikkaan että oon reissussa kun alkaa poffit joten voisin myös lahjoittaa Tambankin jollekki ja palata vaikka Floridaa ohjastamaan.
Olen siis 11-13päivä eestissä Lauantai 13päivä menee hörpötellessä. Sunnuntaina (korjataa viel?) ainaki toivutaa ja todnäk maanantaiki toivutaan.
En oo täysin varma millo poffit alkaa ei o tultu laskettuu monesko sykli nyt pyörähti käyntii. Voishaa sen tietty vaikka laskeakkin mut veikkaus ois että 3syklii ois runkosarjaa jälellä. Niin sattuis just päällekkäin reissunkaa.
- Komitsaari -
Sitten kun otetaan huomioon vielä tuo kupin maistuminen joka oli ed.viestissä, niin toki haluan myös vastuullisena työnantajapuolen edustajana pitää huolen, että kaveri ei syrjäydy vaan pysyy myös terassien auetessa hokin parissa... Kaikella rakkaudella.
t.Kaiser
Kaksinaama onko narrit lyöty?? 3-0??? OUUUUUOUUU MINÄ ME LUKKO huuda sinäkin!!!
En nyt ehtis millään tälläseen hei, on vähän kiire näissä rantaleikeissä... Lomalla on kivaa... ***** Kilpeläinen pilas koko setin...
Noo sattuuhan näitä.. Mutta kyllä ehkä sitte 2020luvulla joskus jokerit vielä jotaa nostelee. Or Not.. Mutta peliäkää näkemättä tosta sarjasta täytyy kyllä ihmetellä...
Wekinhoo,Khaleonii ei oo näkyny parii päivää?? Millo pelataa