Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton


Edmontonin sykli tais valmistua eilen ja playoff haaveet ovat karisseet. 11 peliä jäljellä ja toiveissa olis, että toinen kausi jaksettas pelata, vaikka kevät puskee päälle koko ajan. Onko porukalla mielenkiintoa pelata vielä toinen kausi jos se olis treeniä nhl14 ajatellen? Itse voisin pelailla ainakin yhtä liigaa ainakin..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kai tätä voi pelata niin kauan kunnes se 14 tulee. Nsh peleillä huomen iltana. Nyt yöksi töihin.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Edmontonin sykli tais valmistua eilen ja playoff haaveet ovat karisseet. 11 peliä jäljellä ja toiveissa olis, että toinen kausi jaksettas pelata, vaikka kevät puskee päälle koko ajan. Onko porukalla mielenkiintoa pelata vielä toinen kausi jos se olis treeniä nhl14 ajatellen? Itse voisin pelailla ainakin yhtä liigaa ainakin..

Montrealilla jäljellä vielä tuplamatsit azllu:n Ottawaa vastaan.Voitais tänään koittaa vaikka kahdeksan jälkeen pelata pois?

Niin ja Montreal luovuttaa tän kauden jälkeen paikkansa sitä janoavalle.GM vetää hanskat käteen heti kun ilmat sen sallii ja kuluttaa suuremman osan keväästä/kesästään röttelönsä kimpussa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton


Edmontonin sykli tais valmistua eilen ja playoff haaveet ovat karisseet. 11 peliä jäljellä ja toiveissa olis, että toinen kausi jaksettas pelata, vaikka kevät puskee päälle koko ajan. Onko porukalla mielenkiintoa pelata vielä toinen kausi jos se olis treeniä nhl14 ajatellen? Itse voisin pelailla ainakin yhtä liigaa ainakin..

Washington ja GM wekinho ainakin jatkaa ens kaudella. Ehkä syklin pituutta vois pidentää viikkoon yms. muuten omasta puolesta kaikki ok.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Edmontonin sykli tais valmistua eilen ja playoff haaveet ovat karisseet. 11 peliä jäljellä ja toiveissa olis, että toinen kausi jaksettas pelata, vaikka kevät puskee päälle koko ajan. Onko porukalla mielenkiintoa pelata vielä toinen kausi jos se olis treeniä nhl14 ajatellen? Itse voisin pelailla ainakin yhtä liigaa ainakin..

Saat ainaki hoitaa kesällä komissaarin hommat itellä tuppaa kesät olee työn puolesta kiireistä aikaa.. ja voi olla että huomee taas tuuraus keikkaa pukkaa :D aamusta eka kiekkoturnaus sit joskus illal ku sieltä kotiutuu ni täytyy varmaa juhlistaa muutaman päivän eukkovapautta :D unohin tosin laittaa sut äske komissaariks vaikka piti jo mut koitan keretä laittaa huome illal jos vaan aika piisaa ni pääset sykliä pyörittää jos oot paikalla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Boston
2. Edmonton


Edmontonin sykli tais valmistua eilen ja playoff haaveet ovat karisseet. 11 peliä jäljellä ja toiveissa olis, että toinen kausi jaksettas pelata, vaikka kevät puskee päälle koko ajan. Onko porukalla mielenkiintoa pelata vielä toinen kausi jos se olis treeniä nhl14 ajatellen? Itse voisin pelailla ainakin yhtä liigaa ainakin..

Yhtä liigaa vois pelatakin, mut tätä fantasy settiä en ole mukana pelaamassa sen jälkeen kun kausi päättyy. Aidoilla joukkueilla on aivan eri tunnelma...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Meen Eepi töihin ens yöks (la-su), et voi olla syklin vaihto epätodennäköinen.. Mut su aamuna voin sen vaihtaa kyl..
Ja voin kesäliigas olla komissaarina juu, kun lomailen 10viikkoo ;).

Mut kuuma kysymys on et fantasyt vai ei..
Itse olisin fantasyn puolel, mut niin et jengit tasais heti ekas syklis.. Mutta käy normitkin ja viikon sykleillä, ei sitä kesäl varmasti tuu pelailtuu ihan hirveesti ni ei oo kiirettä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Meen Eepi töihin ens yöks (la-su), et voi olla syklin vaihto epätodennäköinen.. Mut su aamuna voin sen vaihtaa kyl..
Ja voin kesäliigas olla komissaarina juu, kun lomailen 10viikkoo ;).

Mut kuuma kysymys on et fantasyt vai ei..
Itse olisin fantasyn puolel, mut niin et jengit tasais heti ekas syklis.. Mutta käy normitkin ja viikon sykleillä, ei sitä kesäl varmasti tuu pelailtuu ihan hirveesti ni ei oo kiirettä.

Siis hä, eikö alunperin ollut puhetta että 2 kautta mennään näillä tiimeillä jä tätä liigaa..?

Ite ainaki tehny vaihtoja niin että ens kaudelle tulossa hyvä tiimi. Jos nyt päätetään että ei pelatakkaan niin menee vähän maku. Kokonaan uuteen liigaan en taida lähteä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Siis hä, eikö alunperin ollut puhetta että 2 kautta mennään näillä tiimeillä jä tätä liigaa..?

Ite ainaki tehny vaihtoja niin että ens kaudelle tulossa hyvä tiimi. Jos nyt päätetään että ei pelatakkaan niin menee vähän maku. Kokonaan uuteen liigaan en taida lähteä.

Oli puhetta ja itsekin menisin tällä jengillä mieluusti toisen kauden.. Nyt vaan toivois et via dolorosalta kotiutuvat laittavat vähän infoa tänne et kiinnostaako toinen kausi..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Itse ainakin mukana toisella kaudella ja vankasti kannatan sitä että näillä joukkueilla jatketaan. Muuten mene vähän maku kuten wekinhokin sanoi. Toivotaan että porukka innostuu.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kojootit kaukalossa kello 1830 alkaen:

Vastaan odotetaan vielä

TampaBay
Carolina
Nashville
St.Louis
Toronto

C´mon game ooon!!!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Voisko Fanttius/Toronto ilmotella millon sopis pelit? Niin harvoin miestä näkee ainakaan tuolla liigan chatissä. Viimekskin tais mennä simuun. 2x olis sua vastaan.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Iltaa liigalaiset komissaari on tänää vapaalla niin valitettavasti menee huomenna vasta sykli vaihtoon (varakomissaarin vika kun ei osaa työaikoja sopia :p)

Jos jollaa tarvetta avautua asiasta niin antaa tulla. Illan jatkoja!

- Komissaari-
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sykli vaihdettu ennätys tais tulla simuissa 50/100! Seuraavaks sihte torstaina 4.4 kello 23suunnilleep..

- Komitsaari -
 
Ylös Bottom