Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
minnesotakin yrittää päästä jälleen peleille. ollut hieman tässä liigassa motivaatio hukassa, ei suoriutumisen takia missään nimessä, vaan koska harvoin saanut pelattua kaikkia pelejä vaikka kärkkynyt kuin online.
Dallasin gm näköjään poistunut liigasta. Minne menit makezio minne?
Kuha vaa lähin tuskin koskettavaa erokirjettä vaaditaan mutta....
ei riitä motivaatio tämmösee arcade pelleilyyn meinasin jo lähtee viime viikol mut jäin nyt sitte...
toivottavasti saatte paljon uusia pelaajia tokalle kaudelle suht floppihan tuo oli. kiitos ja hei hei.
Jumalauta, et sä ny tolleen voi lähteä... mä olen odottanut revanssia sitten aivan turhaan.. PRKL...
Toisaalta ymmärrän, viime viikkoina on ollut todella hankalaa saada sovittua pelejä... Kevät/Kesä alkaa viedä näköjään pelaajia mukanaan, ilmeisesti sitten FIFAn pariin...
Heh, en oo jalkapallomiehiä mutta voidaan kyllä revanssi järjestää normipelien puolella vaikka et sä mua voita ja tolla arcadella tarkotin tota naurettavaa rannaripaskaa ja muuta hut tyyppistä taklaushulluutta...
Tääl ois toisen liigan puolel pari-kolme äijää valmiina pelaamaan sua vastaan..
Sori jos offtopic.
Hävettää miten vähän on päässyt pelaamaan viimeisen 2 viikon aikana johtuen kyllä itsestä riippumattomien juttujen takia ja osittain ton pääsiäisen. Eli ei siis ole ollut motivaatiosta johtuvaa. Pahoittelut kaikille!!
Tänäänkään Rangers ei pääse linjoille valitettavasti ennen iltakymmentä.