Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Dallas jäällä 14-19
vastustajat tulossa?

2x detroit, alperttir
tampa bay, eepi
buffalo, juhis99
los angeles,grezkyy

peleille sillo muute ehk menee simuu thanx
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Boston kans tulee illan mittaa pelailee nii oliskoha torontoo vs x2 ja montreal.sit en muista muita:)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Millon pääsee Toronto ja Rangers peleille? Itse tänään ja huomenna illasta klo 20 jälkeen ja torstaina varmaan klo 16 jälkeen. Pingviinit siis.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Noni toronto is back! tuli oltua pääsiäinen maailmalla, enkä tainnu tänne ilmotella mitään, joten iso pahoittelu! tänää on/off päivystystä koneella varmaankin melko pitkälti koko päivä, ainakin nyt siihen 17 asti.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Rangers myös selvinnyt pääsiäisestä ja tänään illalla linjoilla 20.00 eteenpäin.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Ottawan mänäzeri Azllu on irtisanottu GM:n tehtävistä.

perinnöksi jätetään kelpo rosteri ja 4. sija idässä..

EI vaan aika riitä enää mylisemään kahta liigaa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Capitals tänään mahdollisesti tossa klo 21.30 ja sitten 23.00 jälkeen valmiina myllyttämään. Huomenna paremmin aikaa iltasella 18-19 jälkeen. Torstaina samaten mahdollista pelata 20-21 jälkeen. Vastustajia en nyt muista, mutta huudellaan tänne myöhemmin!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

minnesotakin yrittää päästä jälleen peleille. ollut hieman tässä liigassa motivaatio hukassa, ei suoriutumisen takia missään nimessä, vaan koska harvoin saanut pelattua kaikkia pelejä vaikka kärkkynyt kuin online. :(
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

minnesotakin yrittää päästä jälleen peleille. ollut hieman tässä liigassa motivaatio hukassa, ei suoriutumisen takia missään nimessä, vaan koska harvoin saanut pelattua kaikkia pelejä vaikka kärkkynyt kuin online. :(

Tääl ois toisen liigan puolel pari-kolme äijää valmiina pelaamaan sua vastaan..:(

Sori jos offtopic.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Dallasin gm näköjään poistunut liigasta. Minne menit makezio minne?

Kuha vaa lähin tuskin koskettavaa erokirjettä vaaditaan mutta....
ei riitä motivaatio tämmösee arcade pelleilyyn meinasin jo lähtee viime viikol mut jäin nyt sitte...
toivottavasti saatte paljon uusia pelaajia tokalle kaudelle suht floppihan tuo oli. kiitos ja hei hei. :cool:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kuha vaa lähin tuskin koskettavaa erokirjettä vaaditaan mutta....
ei riitä motivaatio tämmösee arcade pelleilyyn meinasin jo lähtee viime viikol mut jäin nyt sitte...
toivottavasti saatte paljon uusia pelaajia tokalle kaudelle suht floppihan tuo oli. kiitos ja hei hei. :cool:

Jumalauta, et sä ny tolleen voi lähteä... mä olen odottanut revanssia sitten aivan turhaan.. PRKL... :mad:
Toisaalta ymmärrän, viime viikkoina on ollut todella hankalaa saada sovittua pelejä... Kevät/Kesä alkaa viedä näköjään pelaajia mukanaan, ilmeisesti sitten FIFAn pariin...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Jumalauta, et sä ny tolleen voi lähteä... mä olen odottanut revanssia sitten aivan turhaan.. PRKL... :mad:
Toisaalta ymmärrän, viime viikkoina on ollut todella hankalaa saada sovittua pelejä... Kevät/Kesä alkaa viedä näköjään pelaajia mukanaan, ilmeisesti sitten FIFAn pariin...

Heh, en oo jalkapallomiehiä mutta voidaan kyllä revanssi järjestää normipelien puolella vaikka et sä mua voita ;) ja tolla arcadella tarkotin tota naurettavaa rannaripaskaa ja muuta hut tyyppistä taklaushulluutta...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Heh, en oo jalkapallomiehiä mutta voidaan kyllä revanssi järjestää normipelien puolella vaikka et sä mua voita ;) ja tolla arcadella tarkotin tota naurettavaa rannaripaskaa ja muuta hut tyyppistä taklaushulluutta...

Täytyy kyl ottaa joku hetki revanssi, jäi se viimeinen ottelu v##uttamaan kun tuli niin huolella takkiin... muuten aika tasaisista otteluista poiketen :cool:
Joten seuraavalla kerralla kaikki peliin, niin ei ainakaan edellinen toistu :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Tääl ois toisen liigan puolel pari-kolme äijää valmiina pelaamaan sua vastaan..:(

Sori jos offtopic.

Juu tulen kyllä pelaamaan. Ollut vähän kaikkea pääsiäisen alla ja tosiaan kun aikaa oli puolitoista viikkoa niin en ole vielä ollut hädässä asian kanssa. Tänään 10 aikoihin sitten voisin veivailla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Rangers ja Islanders muistaakseni jäljellä. Pääsettekö tänään illasta pelaamaan? Washington kyselee siis.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Hävettää miten vähän on päässyt pelaamaan viimeisen 2 viikon aikana johtuen kyllä itsestä riippumattomien juttujen takia ja osittain ton pääsiäisen. Eli ei siis ole ollut motivaatiosta johtuvaa. Pahoittelut kaikille!!

Tänäänkään Rangers ei pääse linjoille valitettavasti ennen iltakymmentä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Hävettää miten vähän on päässyt pelaamaan viimeisen 2 viikon aikana johtuen kyllä itsestä riippumattomien juttujen takia ja osittain ton pääsiäisen. Eli ei siis ole ollut motivaatiosta johtuvaa. Pahoittelut kaikille!!

Tänäänkään Rangers ei pääse linjoille valitettavasti ennen iltakymmentä.

Iltakymmenen on bueno, pelataan sillon!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1 Kauden viimeinen sykli starttaa! Asetelmat huikeat 60/96 simuun viime syklistä! 4poffi jengiä vapaana!

Nyt olisi hyvä täyttää nuo poffi joukkueet siten että 1vaihtoehto häntäpäästä halukkaat saavat ne. 2vaihtoehto uudet pelurit saavat ne. 3vaihtoehto joku pääsee poffeissa pelaamaan tietokonetta vs ekankiekan..

Vapaana::: Lännen: 7 Colorado 8 Dallas Idästä:: 4 Ottawa ja Carolina 8 (TampaBay todnäk sijoitus 6)

Toivoisin että kukaan ei vielä pelaisi noita joukkueita vastaan syklin viimeisiä pelejä vaan koitetaan saada ensin paikat täytettyä niin kerkiää parin pelin verran tutustua uuteen joukkueeseen. Eli mikäli kiinnostaa niin yhteyksiä meikäläiseen ja voisi sitä tännekkin hihkaista mutta toivoisin tosiaan että saataisiin täytettyä viimeiset paikat ennen poffien alkua!!

Viimeisen syklin DEADLINE on 5päivää jotta saataisiin joukkueet täytettyä jne. Eli tiistaina 9.4 myöhäis illassa syklin vaihto ja Poffit käyntiin!!

Itse olen reissussa käytännössä Ke-Su (ma rapula) niinpä komissaarin hommat siirrän mermer:ille psn: tikru11.. Joten joku saa siis Tampan poffit pelaa!

Kysymyksiä? Mielipiteitä? Sanavapaa!!


- Komitsaari -
 
Ylös Bottom