Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Anaheimin otti komentoonsa Sikamies psn: Sikamies-

Kahtotaa josko tänää pyöritetään sykliä riippuu miten on pelejä pelattu mut onko järkee simuu jos vaikka 3hemmoa on saanu syklin valmiiks?? Mielestäni ei mut toisaalta ei itselleni ole kyllä mitään väliä.. Mutta tietysti simuja tulee väkisinki 4päivän sykleissä mut idea tietysti menee jos niitä liikaa tulee vaiko?

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kiva mun ja Azllun pelin 3 erän viimeset 8min jälellä nih eiköhä yhteys katkennu molemmilla vastustajaan ja sen jälkee ei enää päästy pelaa vs ku kokeiltii moneen kertaan. ja mää vein vie näytävin lukemin 6-0 ni nyt kummiski simuu ja häviö ja kaikki loukkaantuu taas:D ei maha minkää. pitää kokeilla viel jos toimis
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

jooh tosiaa yhteydet meni poikki.. Pelataa peli loppuun tunnin päästä. Pelihän oli sulle 4-1 ja vika erä jäljellä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Anaheimin otti komentoonsa Sikamies psn: Sikamies-

Kahtotaa josko tänää pyöritetään sykliä riippuu miten on pelejä pelattu mut onko järkee simuu jos vaikka 3hemmoa on saanu syklin valmiiks?? Mielestäni ei mut toisaalta ei itselleni ole kyllä mitään väliä.. Mutta tietysti simuja tulee väkisinki 4päivän sykleissä mut idea tietysti menee jos niitä liikaa tulee vaiko?

- Komitsaari -

Simuun vaan. Ja syklin vaihtoaikaa aikasemmaks(20-21) niin aktiiviset saa pelattua illalla jo ne kolme-neljä peliä pois. Alkanu syklien pituudet venyä nyt. Ja luulen, että osasyynä on se, että syklien vaihtoa on siirretty ja porukka on ajatellut, että niin tehdään jatkossakin.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pahoittelut, että tässä syklissä on tullut oltua epäaktiivinen. On sen verran koulu ja harrastukset painanu niskaan ettei oo tarpeeks usein päässy päivystämään. Eilen ois pystyny jokusen tunnin hieromaan mutta eipä ollu ea yhteystyötuulella ni ohi meni neki tunnit sit. Mun puolesta syklin voi tosiaan laittaa vaihtoon ettei tää nyt enempää veny.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Simuun vaan. Ja syklin vaihtoaikaa aikasemmaks(20-21) niin aktiiviset saa pelattua illalla jo ne kolme-neljä peliä pois. Alkanu syklien pituudet venyä nyt. Ja luulen, että osasyynä on se, että syklien vaihtoa on siirretty ja porukka on ajatellut, että niin tehdään jatkossakin.

No syklejä on tietysti venetetty EA:aan puolesta aika vahvasti.. Ja kyllä ne aktiiviset varmaa kerkiää pelaa iha riittävästi vaikka ois vasta 24.00 syklin vaihto. 4päivä sykleissä ei ois oikee varaa pitää EA:n puolesta yhtä vapaa päivää. Se ainakin on minun mielipide..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pahoittelut, että tässä syklissä on tullut oltua epäaktiivinen. On sen verran koulu ja harrastukset painanu niskaan ettei oo tarpeeks usein päässy päivystämään. Eilen ois pystyny jokusen tunnin hieromaan mutta eipä ollu ea yhteystyötuulella ni ohi meni neki tunnit sit. Mun puolesta syklin voi tosiaan laittaa vaihtoon ettei tää nyt enempää veny.

Et nyt kerkiis ottaa WSH vastaan?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Minnesotalla vain Anaheim uusine gm:neen vastassa. Pääsen kotia päivystämään tosin vasta illalla tätä vuorokautta joten saattaa pahimmillaan tulla kauden eka simulaatio. Voipi voittoputki katketa sitten arvonnan takia. :eek:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Sykli vaihdettu 20/94pelii simuu :cool: seuraavaks ois sit tarkotus vaihrella Torstaina 14.3 sykliä. Koittakkee saada pelattua.

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Saisko syklin vaihdon tällä kertaa ajoissa... Vaikka klo 20 niinkuin zordokin ehdotti?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

dallas linjoilla 16-19 tiistaina ja torstaina 16-19 matsit sillon kiitos. ilmotelkaaa yv:eel millo pelaillaan
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Coyotes linjoilla kello 2045 ---- > 0100

Syklissä pelejä

LA Kings *2
Pittsburgh
Detroit
Edmonton
Columbus
 
Ylös Bottom