Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Carolina etsii puolustajaa riveihinsä. Vaihtotarjouksia saa laittaa tulemaan. Brian Boucher on kaupan ja muihin pelaajiin saa vapaasti ehdottaa.

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Onko pelissä siirtorajoituksia pelaajilla? NTC ja NMC?

Tyhmä kysyy, mitä noi NTC ja NMC tarkottaa?

Pitäisköhän jonkun fiksumman avata ihan oikea treidi ketju?

NHL.comin kokoonpanot on varmaan aika faktapitosia?

Ovatkos nuo joukkueiden pelaajat niissä joukkueissa missä ne olivat juuri ennen entry draftia vai niissä missä ne ovat nyt?

Osalla NHL-pelaajista on sopimuksissaan NTC tai NMC pykälä, joka estää pelaajan treidaamisen ilman pelaajan suostumusta. Esim. Rick Nashillä oli sopimuksessaan NTC pykälä ja Nash pyysi itse siirtoa ja luetteli Columbukselle, että mihin seuroihin hän suostuu siirtymään.

CapGeek.com :: The definitive source for NHL salary cap data and player contracts :: FAQ

Pitäisköhän jonkun fiksumman avata ihan oikea treidi ketju?

NHL.comin kokoonpanot on varmaan aika faktapitosia?

edit: too slow

NTC = no trade clause
NMC = no movement clause

Kyseessä siis pelaajan sopimuksen mahdollinen pykälä/t.

NTC, pelaajaa ei saa kaupata ilman pelaajann lupaa
NMC, pelaajaa ei saa kaupata, eikä siirtää farmiin, ilman pelaajan lupaa.

Voisin tulla varasijalle jonon jatkoksi..

Aloitusviestiin laitettu alustavia ajatuksia pelisäännöistä, kiitos Ollicas muistutuksesta.

Kommentteja vain kehiin jos tulee jotain mieleen.

Duunin ohessa näitä tekstejä vääntelen niin punainen lanka katoaa aina välillä...

Juustopelityyli? Ei aukee vanhukselle :confused: Toivottavasti liiga pelataan loppuun 1 vs 1 tyylillä.

Juustopelityyli? Ei aukee vanhukselle :confused: Toivottavasti liiga pelataan loppuun 1 vs 1 tyylillä.

Juustona on perinteisesti pidetty pelityyliä joka käyttää hyväkseen pelin koodin heikkouksia. Aiemmissa hokeissa on esimerkiksi suhteellisen mahdotonta saada kiekkoa pois vastustajalta 1v1-matseissa jos toinen johtoasemassa alkaa omassa päässä pyörimään kiekollisena.

Periaatteessa jos virtuaalikiekko näyttää suht samalta kuin oikeakin niin tuskin tulee ongelmia :)

Eiköhän tässä 1v1 mennä, ja ei tarvi koskaan pelata useampaa ihmistä vastaan vaikka jotkut kavereitaan värväisikin tiimiinsä. Aina mennään tasamäärillä ihmispelaajien suhteen.

Onkos tuolla maiqqilla aikaa ilta 9 varata tai tippuu listan viimmeiseksi?

Saa nähdä ilmestyykö tämä maiqqi vai tuleeko jo toinen "unohdus". :rolleyes: Käynyt kuitenkin eilen illalla täällä viimeksi, joten luulisi tulevan, mutta varmaan illemmasta jos on töissä tai vastaavaa.

Itse en ainakaan näitä vaihtokauppoja rupea hirveästi hieromaan, kunnes joukkue on varattu ja peli on käsissä. Tietenkin jotain kauppoja voi suunnitella ja pari ehkä toteuttaa, mutta ei niilläkään mitään kiirettä ole. :D

Itse en yhdy tuohon Ei mokkuloita-sääntöön. Syy on seuraava: Pelaan itse mokkulayhteydellä ja viimeinen pätkiminen on heinäkuun lopusta ja tavarakin siirtyy mukavan 10-20 megan nopeudella jolla olen pelannut mm. NHL 12 ja IV. Mutta ymmärrän että kaikkia 1 megan nettejä vois ehkä vältellä.

Itse en yhdy tuohon Ei mokkuloita-sääntöön. Syy on seuraava: Pelaan itse mokkulayhteydellä ja viimeinen pätkiminen on heinäkuun lopusta ja tavarakin siirtyy mukavan 10-20 megan nopeudella jolla olen pelannut mm. NHL 12 ja IV. Mutta ymmärrän että kaikkia 1 megan nettejä vois ehkä vältellä.

Jep, voitaisiin vaikka kokeilla tällä vanhalla hokilla pari peliä joku päivä. Tuo download vauhti ei niinkään ole ratkaiseva nettipelaamisen suhteen, latenssi tärkeämpi.

Jos kokeilupelit menee sujuvasti niin mikäs siinä sitten, lägäily ja yhteyden katkeamiset vievät sitä kuuluisaa peli-iloa eniten, siksi mokkulapelaaminen on tabu.

Suosittelen kyllä vaihtamaan kiinteään yhteyteen jos verkossa pelaaminen maistuu, sitä lägiä ei edes välttämättä huomaa ennen kuin on pelannut kunnon yhteydellä. Ero on suuri.

Jep, voitaisiin vaikka kokeilla tällä vanhalla hokilla pari peliä joku päivä. Tuo download vauhti ei niinkään ole ratkaiseva nettipelaamisen suhteen, latenssi tärkeämpi.

Jos kokeilupelit menee sujuvasti niin mikäs siinä sitten, lägäily ja yhteyden katkeamiset vievät sitä kuuluisaa peli-iloa eniten, siksi mokkulapelaaminen on tabu.

Suosittelen kyllä vaihtamaan kiinteään yhteyteen jos verkossa pelaaminen maistuu, sitä lägiä ei edes välttämättä huomaa ennen kuin on pelannut kunnon yhteydellä. Ero on suuri.

Joops, pitäisi ehkä tulla ensi kesään mennessä uusi netti mutta ei ole varmaa. Mutta haluan tulla liigaan vaikka mikä olisi.

Itselläkin on mokkula, mutta on toiminit moitteettomasti ainakin edellisissä änäreissä. Voin tulla pelaamaan myös vanhaa hokkia jos haluat varmistaa.

Itselläkin on mokkula, mutta on toiminit moitteettomasti ainakin edellisissä änäreissä. Voin tulla pelaamaan myös vanhaa hokkia jos haluat varmistaa.

Sama täällä. Nyt käytän vähän huonompaa nettiä mutta huomenna vaihdan takaisin nopeampaan. :) Harmittaisi että joutuisin pois liigasta.

Kokeilkaa huviksenne pelata keskenänne pari peliä, ensin toinen hostaa ja sitten toinen. Kaksi mokkulakäyttäjää varmaankin saavat sen huonoimman mahdollisen yhteyden aikaiseksi.

Itse olen seiskan jälkeen boxilla, ja voin jonkun versuksen vääntää jos ei ole kerhopelejä käynnissä. Siellä kun on pleijarit päällä niin pitää pelata jos muita veijareita on linjoilla...

Ylös Bottom