Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Kokeilkaa huviksenne pelata keskenänne pari peliä, ensin toinen hostaa ja sitten toinen. Kaksi mokkulakäyttäjää varmaankin saavat sen huonoimman mahdollisen yhteyden aikaiseksi.

Itse olen seiskan jälkeen boxilla, ja voin jonkun versuksen vääntää jos ei ole kerhopelejä käynnissä. Siellä kun on pleijarit päällä niin pitää pelata jos muita veijareita on linjoilla...

Voin tulla pelailemaan mutta kuten sanoin että netti on hitusen huonopi kuin toinen jonka saan taas huomenna. Mutta tnää käy, sovitaan myöhemmin.

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimien valinta käynnissä! Varasijoille voi ilmoittautua.

Itse vaihtaisin ton säännön pelit johon toinen osapuoli ei pääse, simuloidaan. Mielummin niin, että saa pelata konetta vastaan simuloinnin sijaan.
Muuten pelin voittaa luultavasti se kummalla parempi rosteri. Eli ei mitään EA:n arpajaisia kiitos, vaan mielummin tulokset selvitetään pelaamalla. :)
Simulointiliigan voi tehdä erikseen jos haluaa.

Itse vaihtaisin ton säännön pelit johon toinen osapuoli ei pääse, simuloidaan. Mielummin niin, että saa pelata konetta vastaan simuloinnin sijaan.
Muuten pelin voittaa luultavasti se kummalla parempi rosteri. Eli ei mitään EA:n arpajaisia kiitos, vaan mielummin tulokset selvitetään pelaamalla. :)
Simulointiliigan voi tehdä erikseen jos haluaa.

Kyllä, ymmärrän tuon näkökannan myös. Ongelma on vain siinä, että missä vaiheessa on hyväksyttävää alkaa pelaamaan AI:ta vastaan? Viimeisenä iltana ennen kalenterissa eteenpäin siirtymistä, tuntia ennen takarajaa, kahta tuntia?

Oma ideani oli tuossa simuloinnissa se, että jos kaikki pelaamattomat simuloidaan, voidaan vain katsoa simuloitujen matsien määrä per pelaaja ja sitä kautta korvata heitä aktiivisemmilla.

Jos asia on helposti sovittavissa olen ehdottomasti AI:ta vastaan pelaamisen puolella myös.

Ideoita?

Kyllä, ymmärrän tuon näkökannan myös. Ongelma on vain siinä, että missä vaiheessa on hyväksyttävää alkaa pelaamaan AI:ta vastaan? Viimeisenä iltana ennen kalenterissa eteenpäin siirtymistä, tuntia ennen takarajaa, kahta tuntia?

Oma ideani oli tuossa simuloinnissa se, että jos kaikki pelaamattomat simuloidaan, voidaan vain katsoa simuloitujen matsien määrä per pelaaja ja sitä kautta korvata heitä aktiivisemmilla.

Jos asia on helposti sovittavissa olen ehdottomasti AI:ta vastaan pelaamisen puolella myös.

Ideoita?
Jos sovitaan, että viimesenä päivänä saa pelata konetta vastaan? Jos kahden viikon aikana joku ei ole tullut pelaamaan pelejään niin ne pelit saa sitten pelata pois. Mutta tietenkään niin ei saa tehdä, että ei näyttäydy ollenkaan kahden viikon aikana ja sitten tulee pelaamaan bottia vastaan viimeisenä iltana.

Jos lähetään tuohon, että aletaan konetta vastaan pelaamaan niin voin jättäytä samantien pois tästä. Simuloinnissa sentään vaikuttavat miten olet kentät asettanut, yv, av ja kentissä muutenkin roolit oikein. Ei se mene aina silleen, että parempi joukkue paperilla voittaa :)

Jos lähetään tuohon, että aletaan konetta vastaan pelaamaan niin voin jättäytä samantien pois tästä. Simuloinnissa sentään vaikuttavat miten olet kentät asettanut, yv, av ja kentissä muutenkin roolit oikein. Ei se mene aina silleen, että parempi joukkue paperilla voittaa :)

Itse ajattelin lähinnä niin päin, että jos olen ollut monena iltana pelaamassa ja yrittänyt sopia pelejä ja silti joku ei vastaa viesteihin eikä tule pelaamaan. Niin tuntuu pahalta ottaa tappio toisen pelaajan laiskuuden ja EA:n arvontakoneen takia. Mieluiten palkitsisin aktiivisuuden sillä, että saa näissä tilanteissa itse pelata konetta vastaan.

Mutta kyllä minulle käy pelien simulointikin, jos niin päätetään. :)

Juu, itsekin annan ääneni simuloimiselle niin menee ihan fifty-fifty eikä kellään ole syytä valittaa. :D Toki onhan tuossakin ylempänä ihan hyviä syitä miksi pelattaisiinkin botteja vastaan, mutta voi olla, että tuskin montaan kertaa ainakaa kyse olisi laiskuudesta vaan ihan joistain muista menoista...

Missäköhän muute se maiqqi viipyy...

Ei kiitos simuloinnille. Jokainen sitoutuu pelaamaan sen 3-7 pelii viikko.

Jokainen sitoutuu pelaamaan sen 3-7 pelii viikko.

Ehdottomasti! Itsellä on tavallisesti joka päivä mahdollisuus pelata ainakin yksi peli, ainoat estot arkisin ovat salibandyharjoitukset ja se, että boxini menee arkisin kiinni normaalisti siinä klo 20 aikoihin, koska pikkuveljeni nukkuu meikäläisen huoneessa nykyään ja tämä rajoittaa iltahommiani huoneessa arkisin. Viikonloput on sitten eri juttu, silloin pystyn pelaamaan niin monta peliä yleensä kuin tarve vaatii kunhan vain vastustajakin/vastustajatkin ovat paikalla, ellei sitten ole pelejä tai turnauksia säbässä, jotka vievät tavallisesti melkein koko päivän, vähintään suuren osan siitä. :D

Maiqqi sulla on enään 32min aikaa varata! :p

P.S. Tämä oli mun 100 viestini Konsolifinissä! :cool:

Itse myös simun kannalla. Sen verta vaikeaksi menee liigan gm:llä arvioida muiden pelaajien (oikeat) syyt: tärkeä meno vs. ei ole kiinnostanut pelata. Toki jos simuloituja pelejä alkaa olemaan tyyliin 40 voi alkaa miettimään korvaajaa :) Joku prosenttimäärähän vois olla iha jees kuinka paljon SAA olla pelejä simuttuna?! Eiköhän simutilanteessa se aktiivisempi osapuoli ole täällä ennakkoon jo kysellyt pelejä pelattavaksi, joten ei liene kovin epäselväksi jäisi "kumman piikkiin" tuo simulointi menisi.

Itse olen simuloimisen kannalla syystä että en pidä AI:ta vastaan pelaamisesta ollenkaan. :o Mutta eihän se haittaa mutta simuloiminen toisi pientä jännitystä ehkäpä. ;)

Dallas koska jarski :p

Kohta 20 vuotta "Le Bleu-Blanc-Rouge", eli Montréal Canadiens.

Menihän se Canadienskin sieltä! :D

Mun edellä enään 6 varaajaa, toivotaan, että se YKSI ei tule varatuksi vielä! :cool: K33prin vuoro siis...joka onkin online tällä hetkellä, joten hänen varaus tulloo pian? :)

Ylös Bottom