Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Re: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Hola amigos. Meikäläinen ilmoittautuu varalle. :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Voisin tulla myös varasijalle!

The more the merrier!

Kiinnostaako varasijalaisia tiimeihin liittyminen jos gm:t ovat rehtiä miehiä ja pysyvät liigassa?

Olen edelleen sen kannalla että halutessaan pelejä voisi pelata useammalla pelaajalla, he jotka haluavat pysyä 1v1-meiningissä voivat niin tehdä. Joutumatta pelaamaan siis useampaa ihmistä vastaan :) Eli kaikki pelit pelattaisiin tasamäärillä ihmisiä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Kyselin tuossa aamulla EA:lta noista rosteripäivityksistä, ei vieläkään osanneet antaa arviota milloin ensimmäinen saapuu jakeluun.

Mitäs mieltä ihmiset ovat? Pistetäänkö maanantaina liiga pystyyn jos ei ole kuulunut mitään uutisia vielä silloinkaan?

Eihän nuo nyt niin kaukana ole totuudesta tälläkään hetkellä...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

näyttäis iphonelle tullu tää sovelluskin, sisältää myös hut setit.

EDIT: onks täs nyt ideana että joissain joukkueessa pelais useampia pelaajia? Minusta se ei oo ollenkaan reilua vaikka ei pelaisikaan mua vastaan kuin yksi pelaaja mutta konetta vastaan saa aika paljon hyötyä jos on useampia pelaajia...

ja odotetaan rosteri päivitystä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Kyselin tuossa aamulla EA:lta noista rosteripäivityksistä, ei vieläkään osanneet antaa arviota milloin ensimmäinen saapuu jakeluun.Mitäs mieltä ihmiset ovat? Pistetäänkö maanantaina liiga pystyyn jos ei ole kuulunut mitään uutisia vielä silloinkaan?Eihän nuo nyt niin kaukana ole totuudesta tälläkään hetkellä...
Itse odottelisin kyllä rosteripäivitystä. Saadaan Komarovin Lexakin mukaan. ;) ja muut puuttuvat pelaajat
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Malttia nyt vaan. Odotellaan ihan rauhassa sitä rosteripäivitystä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

The more the merrier!

Kiinnostaako varasijalaisia tiimeihin liittyminen jos gm:t ovat rehtiä miehiä ja pysyvät liigassa?

Olen edelleen sen kannalla että halutessaan pelejä voisi pelata useammalla pelaajalla, he jotka haluavat pysyä 1v1-meiningissä voivat niin tehdä. Joutumatta pelaamaan siis useampaa ihmistä vastaan :) Eli kaikki pelit pelattaisiin tasamäärillä ihmisiä.
Olen kyllä sitä mieltä, että tehtäisiin ihan oma liiga tälle EASHL touhulle. Vääristää aika paljon sarjataulukkoakin kun osa peleistä pelataan tiimipeleinä ja osa 1vs1.

Ja mitä rostereihin tulee niin maltan kyllä odottaa sitä ensimmäistä rosteripäivitystä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Olen edelleen sen kannalla että halutessaan pelejä voisi pelata useammalla pelaajalla, he jotka haluavat pysyä 1v1-meiningissä voivat niin tehdä. Joutumatta pelaamaan siis useampaa ihmistä vastaan :) Eli kaikki pelit pelattaisiin tasamäärillä ihmisiä.

Itse olen aivan ehdottomasti tätä ehdotusta vastaan. Omissa silmissäni (kovana tilastofriikkinä) kaikilta tilastoilta katoaisi pohja, jos osa peleistä on pelattu esim. juuri 3vs3 peleinä. En tiedä olenko vanhanaikainen, mutta muutenkin jos pelejä pelataan millä pelaajamäärillä milloinkin niin koko tilanteen hahmottaminen ja sarjataulukkojen äärimmäisen hieno merkitys katoaa aivan totaalisesti. 1vs1 peleissä syntyy loistavia joukkueiden välillä huikeita taistelutilanteita ja jos yht`äkkiä joukkue joka on rämpinyt alkukauden kutsuukin tiettyihin peleihin kolme kaveria mukaan niin ainakin itellä siinä on aika vaikea hahmottaa joukkueen todellista tasoa ja GM:n kykyä luotsataja joukkuetta jos joukkueen runko on milloin mitäkin. Ja tästä tässä on minun mielestäni pohjimmiltaan kyse. Manageri vs manageri niin tilastot ja koko homma pysyy selkeänä ja mielekkäänä.

Ymmärrän täysin intosi useamman ihmispelaajan välisiä GM connected pelejä kohtaan, mutta mielestäni näitä ei pitäisi missään nimessä sekoittaa keskenään.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Koska tämä liigan GM-paikat on täynä kiinostaisko jengiä alottaa toinen liiga??? Ite oisin ainakin messissä, ois kumminkin kiva päästä GMäks eikä vain pelaajaksi.

Ja toki minut voi lisätä tähänkin liigaan varasijalle vaikkakin lista on jo aika pitkä :( zemilon nimellä pelailen livessä
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

En nyt aivan ymmärrä miten ihmispelaajien määrä vaikuttaa sarjataulukkoon jos ihmispelaajien määrä pidetään aina samana? Silloinhan kenellekään ei tule tilannetta vastaan jossa pitäisi pelata eri määrää vastaan.

Vai meinaatteko, että joku värväisi parempia pelaajia tiimiinsä ollessaan pleijareiden ulkopuolella, nostaakseen omaa rankingiään?

Ei tässä ole tarkoituksena mitään kavereita lisäillä tiimiin, vaan olisi vapaita agentteja kerättynä tuonne toiseen ketjuun siihen asti että kaikkiin tiimeihin saataisiin yksi mies lisää. Ja ihan satunnaisestihan se lisäys tapahtuisi, kuten tiimien jakokin.

Ja silloinkin jos pelin alkaessa toisella tiimillä on vain toinen pelaaja paikalla niin toinen ei saa ottaa kakkosmiestä kehiin.

Pureskelkaa nyt ajatusta ennen täyttä tyrmäystä, alunperinhän tämä oli useamman pelaajan liiga, 1v1-meininkiin siirryttiin koska ilmoittautuneita oli niin vähän.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

En nyt aivan ymmärrä miten ihmispelaajien määrä vaikuttaa sarjataulukkoon jos ihmispelaajien määrä pidetään aina samana? Silloinhan kenellekään ei tule tilannetta vastaan jossa pitäisi pelata eri määrää vastaan.

Vai meinaatteko, että joku värväisi parempia pelaajia tiimiinsä ollessaan pleijareiden ulkopuolella, nostaakseen omaa rankingiään?

Ei tässä ole tarkoituksena mitään kavereita lisäillä tiimiin, vaan olisi vapaita agentteja kerättynä tuonne toiseen ketjuun siihen asti että kaikkiin tiimeihin saataisiin yksi mies lisää. Ja ihan satunnaisestihan se lisäys tapahtuisi, kuten tiimien jakokin.

Ja silloinkin jos pelin alkaessa toisella tiimillä on vain toinen pelaaja paikalla niin toinen ei saa ottaa kakkosmiestä kehiin.

Pureskelkaa nyt ajatusta ennen täyttä tyrmäystä, alunperinhän tämä oli useamman pelaajan liiga, 1v1-meininkiin siirryttiin koska ilmoittautuneita oli niin vähän.


Vaikka itse olen varasijalla vasta, niin olen kyllä täysin vastaan tämmöistä tiimipelaamista. 1vs1-meiningillä vain eteenpäin niin kuin on ollut alusta asti puhe. Uuden liigan voi laittaa pystyyn sitten ihan erikseen näille tiimipelaajille.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Pureskeltuani pakkoa sanoa että kuulostaa jotenkin vielä järjettömämmältä :D Musta tuntuu hurjalta ajatukselta että joukkue mistä otan täyden vastuun ja luomisen niin sit siinä pyörisi yht`äkkiä joku random-kaveri kenenkä kanssa ei ole minkäänlaista yhteistä pelikokemusta tai muutenkaan minkäänlaista visiota siittä että minkälainen seura MINUN Winnipeg Jets on.

Sarjataulukon pohjan katoamisella meinaan sitä että että se ei vain tunnu yhtä realistiselta ja aidolta kun osa peleistä olisi pelattu 1vs1 peleinä ja osa peleistä olisi pelattu erinäisissä kokoonpanoissa "kaverin" kanssa, jota et edes tunne. Äärimmäisen ikävä ja vaikea olisi arvioida esim tulevan vastustajan iskukykyä kun osan peleistään hän olisi pelannut yksin ja osan tiimikaverin kanssa.

Homma on lähtenyt upeasti toimimaan tiimien varauksesta ja treidiketjusta lähtien, ei pilata tätä turhalla pelaajamäärän lisäämisellä. Useat pelaajista oli alunperinkin mukana sillä prioriteetillä että liiga pelataan 1vs1 peleinä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Äänekkäitä vastustajia ainakin :) Hyvä että GM:t tuovat mielipiteensä pöytään!

Muistuttaisin nyt kuitenkin että alunperin kyseessä ei ollut 1v1-liiga, aloitusviestistä on siivottu vain tekstejä pois. Alkuperäistä viestiä ja kommentteja näkyypi tuolla ensimmäisellä sivulla:
- Kerätään 30 kapteenia joukkueille
- Kapteenit tietenkin mielellään "konkareita", joilla on jo kokemusta esim. EASHL-puolelta tiimien manageroinnista. Tiimin pyörittämiseen pitää kuitenkin uhrata aikaa ja energiaa enemmän kuin monissa muissa pelimuodoissa
-Pelit pelataan 2-6 ihmispelaajalla
Jos porukkaa ei riitä mihinkään suurempaan, niin mikäs tätäkään estää H2H-liigaksi muuttamista.

Jos osallistujat vaikkapa huomaavat pelimuodon toimivan/koukuttavan niin värväävät tuttuja messiin muuttaen liigan samalla co-op liigaksi.

Uusi pelimuoto kun kyseessä niin kaikkihan menee vähän kokeilun puolelle, onneksi kuitenkin GM:ien poisto ja uusien värväys on tehty helpoksi joten ei tarvitse aina uutta GMC:tä aloittaa.

Mutta, kuten aina, demokratia puhuu tässä liigassa. Ei ole aikeissa puskea mitään läpi väkisin osallistujille :) Muuta kuin rehdin pelaamisen tärkeys.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Joo kyllä peesaan näitä edeltäviä kommentoijia. Minunkin mielipiteeni on se, että pidetään formaatti 1vs1-muodossa. Ollaan tosiaan saatu sopivasti porukkaa plus sopivasti muutama varahenkilö jos epäaktiivisuus yllättää jonkun osallistujan. Jos haluttaisiin tehdä tästä useamman pelaajan joukkuein pelattava liiga, olisi kaikki tehtävä uudestaan ja haalittava ihan eri malliin pelaajia, josta seuraa epäaktiivisten ja asiattomien pelaajien määrän kasvu ja liigan pyörittäminen vaikeutuu huomattavasti. Voihan sellaisen be a pro -tyyppisen liigankin pistää pystyyn, mutta mielestäni ei ole hyvä sotkea sitä nyt tähän. En ole kiinnostunut pelaamaan muita kuin tätä 1vs1 formaattia..

"Columbus joko voittaa tai häviää minun peukkujeni kautta" -kapise
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

"Columbus joko voittaa tai häviää minun peukkujeni kautta" -kapise


Heh, good one!

Vastustus yllätti kyllä, kai kun on tuota EASHL:ää tahkonnut mieluummin kuin versuksia niin ei ymmärrä miten ihmiset eivät kaikki pelaa EASHL:ää :)

Mutta jos osallistujien tahto kallistuu 1v1-liigan puolelle, niin pahoittelut heille jotka saattoivat innostua useamman pelaajan peleistä.

Peace out!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

EASHL:ää tulee pelattua eniten, mutta itse ainakin haluan pitää sen erillään tästä. Ei tästä sen enempää :)

Tänään tuli joku rosteripäivitys, kun iskin levyn sisään. (Season ticketillä pelattu ja siellä jo ladattu ensimmäinen päivitys).
 
Ylös Bottom