Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voisin tulla myös varasijalle!
Itse odottelisin kyllä rosteripäivitystä. Saadaan Komarovin Lexakin mukaan. ja muut puuttuvat pelaajatKyselin tuossa aamulla EA:lta noista rosteripäivityksistä, ei vieläkään osanneet antaa arviota milloin ensimmäinen saapuu jakeluun.Mitäs mieltä ihmiset ovat? Pistetäänkö maanantaina liiga pystyyn jos ei ole kuulunut mitään uutisia vielä silloinkaan?Eihän nuo nyt niin kaukana ole totuudesta tälläkään hetkellä...
Malttia nyt vaan. Odotellaan ihan rauhassa sitä rosteripäivitystä.
Olen kyllä sitä mieltä, että tehtäisiin ihan oma liiga tälle EASHL touhulle. Vääristää aika paljon sarjataulukkoakin kun osa peleistä pelataan tiimipeleinä ja osa 1vs1.The more the merrier!
Kiinnostaako varasijalaisia tiimeihin liittyminen jos gm:t ovat rehtiä miehiä ja pysyvät liigassa?
Olen edelleen sen kannalla että halutessaan pelejä voisi pelata useammalla pelaajalla, he jotka haluavat pysyä 1v1-meiningissä voivat niin tehdä. Joutumatta pelaamaan siis useampaa ihmistä vastaan Eli kaikki pelit pelattaisiin tasamäärillä ihmisiä.
Olen edelleen sen kannalla että halutessaan pelejä voisi pelata useammalla pelaajalla, he jotka haluavat pysyä 1v1-meiningissä voivat niin tehdä. Joutumatta pelaamaan siis useampaa ihmistä vastaan Eli kaikki pelit pelattaisiin tasamäärillä ihmisiä.
En nyt aivan ymmärrä miten ihmispelaajien määrä vaikuttaa sarjataulukkoon jos ihmispelaajien määrä pidetään aina samana? Silloinhan kenellekään ei tule tilannetta vastaan jossa pitäisi pelata eri määrää vastaan.
Vai meinaatteko, että joku värväisi parempia pelaajia tiimiinsä ollessaan pleijareiden ulkopuolella, nostaakseen omaa rankingiään?
Ei tässä ole tarkoituksena mitään kavereita lisäillä tiimiin, vaan olisi vapaita agentteja kerättynä tuonne toiseen ketjuun siihen asti että kaikkiin tiimeihin saataisiin yksi mies lisää. Ja ihan satunnaisestihan se lisäys tapahtuisi, kuten tiimien jakokin.
Ja silloinkin jos pelin alkaessa toisella tiimillä on vain toinen pelaaja paikalla niin toinen ei saa ottaa kakkosmiestä kehiin.
Pureskelkaa nyt ajatusta ennen täyttä tyrmäystä, alunperinhän tämä oli useamman pelaajan liiga, 1v1-meininkiin siirryttiin koska ilmoittautuneita oli niin vähän.
"Columbus joko voittaa tai häviää minun peukkujeni kautta" -kapise