Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Itse olen täysin tiimipelaamista vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Nonni adsl alko rokkaa! Perkele oli puhelin pistokkeessa kytkent tehty ristiin niin siksi ei oo toiminut. Sanotaan se vielä kerran, pidetään tämä 1vs1 ei sekoitettaisiin pakkaa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Mieluummin 1vs1. Eipä tässä muuta.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Koska tämä liigan GM-paikat on täynä kiinostaisko jengiä alottaa toinen liiga??? Ite oisin ainakin messissä, ois kumminkin kiva päästä GMäks eikä vain pelaajaksi.
Eiköhän siihen porukkaa saada, joten ei muuta kuin ketju tulille. Tähänkin liigaan voin pelaajaksi tulla, jos niitä päätetään mukaan ottaa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Rosteripäivitys, joka tuli tänään kun lätyn tunki tonne elämänpoistajaan (xbox 360 -konsoli), on sama joka oli early versiossakin. Eli siis mielestäni odotellaan se rosteripäivitys, koska sitten olisi ainakin aluksi oikeat äijät oikeissa paikoissa. Toki tässä sormet syyhyää itse kullakin, mutta maltetaan sen aikaa. Jos käy niin, että toveri EA ei laita päivitystä tulille ensi viikon aikana, niin mun puolesta liiga pystyyn ja niillä mennään.

Keskustelua herättäneestä asiasta sen verran, että olen itte ehdottomasti sitä mieltä, että pelaajia voidaan ottaa mukaan! Kuitenkin randomkaverien laittaminen joukkueisiin tuntuu vähän hölmöltä (joskin reilulta kaikille), koska valmiiksi tutun kaverin kanssa pelaaminen on 1. helpompi järjestää ja 2. huikean hauskaa. 1v1 käy mulle mainiosti, mutta kannatan pelaajien ottamista ehdottomasti!
Pitää kuitenkin muistaa ja miettiä sitä, tuoko pelaajien lisääminen enemmän "keskeyttämisiä". Enemmän väkeä on valitettavasti enemmän ongelmia.
Ei tää oo niin vakavaa, tää on vaan jääkiakkoo.

edit: Floridan ja Ottawan GM:t ovat ylläolevan tekstin kanssa samassa rintamassa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Kakkonen on ykkönen. Kaksin aina kaunihimpi. Eli 1vs1 kannatusta täältäkin, kuten taisin jo ilmottautumis tekstissäni mainita. Huh kylläpä sitä on ollut päivän peleissä aivan hukassa, kun ei tullut demoa hakattua hirveitä määriä. Flyers lähtee hakemaan korkeaa varausvuoroa :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Kakkonen on ykkönen. Kaksin aina kaunihimpi. Eli 1vs1 kannatusta täältäkin, kuten taisin jo ilmottautumis tekstissäni mainita. Huh kylläpä sitä on ollut päivän peleissä aivan hukassa, kun ei tullut demoa hakattua hirveitä määriä. Flyers lähtee hakemaan korkeaa varausvuoroa :D

Minnesota ilmoittautuu samaan kilpaan.:p
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Alkaa noita sopimuksiakin pikkuhiljaa tippuun tuolla oikeessa NHL:ssä. Doan teki odotetusti jatkosopparin Phoenixiin, Carlson Washingtoniin ja Carlo Cocacola näytti siirtyvän Detroitiin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Alkaa noita sopimuksiakin pikkuhiljaa tippuun tuolla oikeessa NHL:ssä. Doan teki odotetusti jatkosopparin Phoenixiin, Carlson Washingtoniin ja Carlo Cocacola näytti siirtyvän Detroitiin.

Mun puolesta jos noita treidejä/ufa-siirtoja tulee nyt ja ea päivitystä ei ala kuulumaan. (kellään varma tietoa tästä?) Vois noi siirrot toteuttaa myös saunasopimuksella manuaalisesti tyyliin cocacola <-> 7.rounderi.
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Eiköhän EA ole odotellut tätä kirottua sopparin päättymistä,tänään siis, koska tiimit pyrkii tekemään uudet pitkät sopimukset pelaajien kanssa vanhoilla säännöillä.

Voisi toivoa jopa alkuviikon rosteripäivitystä...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Oon mukana myös jos ei kaikki mahdu samaan ja toinen pistetään pystyyn! 1vs1 myös mun sydäntä lähellä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

1vs1 ääni täältäkin.
 
Re: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

1vs1.. toimii


Edit: milloin tämä hässäkkä oli tarkoitus polkaista pystyyn?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Työsulku alkanut, tuleekohan sieltä enää rosteripäivitystä?
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Tiimit teki soppareita kuitenkin vielä eiliseen asti, luulisin että ne päivitetään ainakin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Työsulku alkanut, tuleekohan sieltä enää rosteripäivitystä?

Päivitys tulee viimeistään sillon kun AHL alkaa. Tällöin pitäisi peliin tulla ainakin Tarasenko Bluesiin, Cervenka Flamesiin ja varmaankin Brunner Detroitiin. Luultavasti ennen sitäkin tulee joku rosteripäivitys missä olis nämä viimeisimmät signaukset ja jatkosopimukset. Katsotaan nyt tuleeko ensi viikolla sitä päivitystä vai ei. Jos päivitystä ei tule niin näitä treidejähän voisi tehdä silleen herrasmiessopimus meiningillä niinkun tuossa jo aiemmin mainittiin? Esim. Cocacola Detroitiin ja kukaan ei ala tarjoamaan offer sheettejä pelaajille jotka ovat jo oikeasti tehneet jatkosopimuksen (E Kane, Carlson, Ennis...) :)
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Luulen että herrasmiesmäisesti selviydytään vaik EA ei olisikaan aktiivinen. Odotellaan viikolle ja katsotaan mitä tapahtuu, ideaalisti uusi cba ja rosterit :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!

Onkos komissaarilla uutta tietoa rosteripäivityksestä ? AHL-kauden alkuun asti ei ainakaan jaksaisi odotella.


Pelien herrasmiessääntöjä vois myös hieman tarkentaa, ettei tuu epäselvyyksiä:

Moken päälle hyppimiset tässäkin liigassa luultavasti kielletty! (toimii muuten vieläkin, kiitos EA)
Tässäkin liigassa jannuja mukana, jotka tuota harrastavat ainakin EASHL:n puolella (en kuitenkaan tarkoita LASER HT:n pelaajia tällä kertaa) ;)

Alivoimahyökkääminen sallittu? Mulle ainakin sopii. sillä ylivoimaa ja taktiikoita parannettu.

Hyökkäyspään heittäytymiset? Erään harkkamatsin otin tämän liigan pelaajaa vastaan, ja tätä harrastettiin aika huolella. (realistista hokia) :)

Maalivahdilla estäminen kenttäpelaajaa! Itse en ole tätä vääryyttä kokenut aiemmista liigoista omalle kohdalle, mutta muistaakseni jotkut tätä harrastivat.

Ei nyt muita tuu mieleen. Osalle porukasta vaan noi juustoilut yms. pitää aina vääntää rautalangasta.
Ehdotin sen takia tuota herrasmiessääntöjen tarkennusta, jotta ei liigan alettua tarvitse taas tapella vaan voidaan keskittyä ihan rauhassa vain uuteen pelimuotoon. :)
 
Ylös Bottom