Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Tiimit valittu! Peliä odotellaan kuumeisesti!
Rosteripäivitys, joka tuli tänään kun lätyn tunki tonne elämänpoistajaan (xbox 360 -konsoli), on sama joka oli early versiossakin. Eli siis mielestäni odotellaan se rosteripäivitys, koska sitten olisi ainakin aluksi oikeat äijät oikeissa paikoissa. Toki tässä sormet syyhyää itse kullakin, mutta maltetaan sen aikaa. Jos käy niin, että toveri EA ei laita päivitystä tulille ensi viikon aikana, niin mun puolesta liiga pystyyn ja niillä mennään.
Keskustelua herättäneestä asiasta sen verran, että olen itte ehdottomasti sitä mieltä, että pelaajia voidaan ottaa mukaan! Kuitenkin randomkaverien laittaminen joukkueisiin tuntuu vähän hölmöltä (joskin reilulta kaikille), koska valmiiksi tutun kaverin kanssa pelaaminen on 1. helpompi järjestää ja 2. huikean hauskaa. 1v1 käy mulle mainiosti, mutta kannatan pelaajien ottamista ehdottomasti!
Pitää kuitenkin muistaa ja miettiä sitä, tuoko pelaajien lisääminen enemmän "keskeyttämisiä". Enemmän väkeä on valitettavasti enemmän ongelmia.
Ei tää oo niin vakavaa, tää on vaan jääkiakkoo.
edit: Floridan ja Ottawan GM:t ovat ylläolevan tekstin kanssa samassa rintamassa.