Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Jos tämä on joku äänestys niin 1v1 lähen itekki mielummin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Tervehdys! Itseänikin kiinnostaisi kyllä mahdollisesti lähteä messiin. :)

Minulla ei ole kokemusta näistä EASHL-peleistä tai sen sellaisista, joten ei ole myöskään managerikokemusta ellei offline Be a GM:ää lasketa. Jos liiga lähtee tuollaisena 1v1 systeemillä käyntiin niin voisin kyllä lähteä kokeilemaan, kertahan se olisi ensimmäinenkin tälläisessä liigassa. Sitten taas jos jengeihin täytyy ruveta ihmispelaajia hommaamaan niin en oikein tiedä kuinka tuo GM:n homma sujuisi minulta. :D

Änäreitä on tullut hakattua 6-7v lähtien eli NHL 2004 oli se ensimmäinen. Ikää on nyt siis 15v ja 9.luokka alkoi juuri ja sen ohella harrastan myös pari-kolme kertaa salibandya viikossa, plus mahdolliset pelit päälle vkloppuna...silti tuollainen 5 pelattavaa peliä viikossa kuulostaa kyllä ihan mahdolliselta ja jos nyt joku viikko siihen en pystyisikään niin sittenhän ne menee simuloimalla...

Joten, mikäs siinä. Kaipa mää voisin siis lähteä mukaan kokeilemaan. Pataan voi kyllä tulla isän kädestä, mutta lätkäähän se vain on! :rolleyes: Elikkäs, Gamertag olisi: FlyerKing88 ja jos nyt rostereista pitäisi valita, että oikeat vai fantasy niin mää sanon kyllä, että...oikeat. :p

Kiitti ja kuitti! :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Mites joukkueidenvaraustilaisuus pidetään ja milloin se on ajankohtainen? Tuurillani saan jonkin 27. :D

Itsellä harrastuksista eli syksystä lähtien KE ja PE olen pyhittänyt salibandylle (+pelit, ilmoitan niistä).

Netin kanssa ollut katkeamisongelmia, mites jos peli katkeaa? Siis tuskin niitä niin hirveän usein on mutta kummiskin. :eek:
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Jhoo se 2 viikon pätkä viikossa kuulostaa juuri sopivalle! Mietin tuossa sitä joukkueiden draftaustilaisuutta. Onko porukka halukas siihen, että arvotaan varausvuorot, vai että arvotaan joukkueet suoraan? Joukkueiden arpomisessa ei olisi ainakaan kellään sitten sanottavaa, mutta toisaalta toi varausmenetelmäkin on hauska juttu heti alkuun! Niin juu ja jos mulle Panthers jätetään, niin enpä mää riemusta kilju, mutta itte otan sen haasteena vaan! Eikähän tarvi sitten selittää miksi Florida löytyy sijalta 15. Itäisessä Konferenssissa ;)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Jhoo se 2 viikon pätkä viikossa kuulostaa juuri sopivalle! Mietin tuossa sitä joukkueiden draftaustilaisuutta. Onko porukka halukas siihen, että arvotaan varausvuorot, vai että arvotaan joukkueet suoraan? Joukkueiden arpomisessa ei olisi ainakaan kellään sitten sanottavaa, mutta toisaalta toi varausmenetelmäkin on hauska juttu heti alkuun! Niin juu ja jos mulle Panthers jätetään, niin enpä mää riemusta kilju, mutta itte otan sen haasteena vaan! Eikähän tarvi sitten selittää miksi Florida löytyy sijalta 15. Itäisessä Konferenssissa ;)

Itse haluaisin kyllä draftata joukkueet... En tiedä miksi mutta jostain syystä.
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Miksei draftia, on tässä vielä pari viikkoa aikaa.

Arvotaan vuorot vain, he jotka epäilevät pääsyään tarpeeksi usein foorumeille, voivat pistää mulle listan tiimeistä preferenssijärjestyksessä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Miksei draftia, on tässä vielä pari viikkoa aikaa.

Arvotaan vuorot vain, he jotka epäilevät pääsyään tarpeeksi usein foorumeille, voivat pistää mulle listan tiimeistä preferenssijärjestyksessä.

Milloin tämä drafti on? Tietäisin että millon pitää olla täällä. Tarvitseeko mitään erikoisjuttuja esim. IRC?
 
NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Otetaan loppuviikko vielä rauhallisesti, jos saadaan porukkaa vielä lisää.

Ei irccejä, hoidetaan täällä foorumilla vain projekti.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Onko muuten mahdollista että aloitettaisiin kausi vaikka 20 joukkueella ja ensi kaudelle otettaisiin ne puuttuvat 10 hyypiötä mukaan? Tämä johtaisi siihen, että ei tarvitsisi olla se viimeinen. Siis toivottavasti saadaan porukkaa mukaan tarpeeksi mutta jos olen se viimeinen niin...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Meikäläinen ilmoittautuu mukaan jos vain suinkin sopii. Ilmeisesti 1vs1 meiningillä mennään?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Eli puhutte nyt joukkueiden draftauksesta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Onko muuten mahdollista että aloitettaisiin kausi vaikka 20 joukkueella ja ensi kaudelle otettaisiin ne puuttuvat 10 hyypiötä mukaan? Tämä johtaisi siihen, että ei tarvitsisi olla se viimeinen. Siis toivottavasti saadaan porukkaa mukaan tarpeeksi mutta jos olen se viimeinen niin...

Ei kai me mitään rajoitella :) Itse voin ottaa puolueettomuuden takaamiseksi viimeisenä tiimin. Ja jos fantasydraft tulee äänestetyksi voittoon, niin järjestyksellähän ei ole mitään pelillistä merkitystä. Vain värien tunnustamista.

Ja juu, tiimien draftista puhutaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Olisiko reilua, että viimeiseksi joukkue draftissa jäänyt saisi varata ensimmäisenä tulokas draftissa ja toiseksiviimmeinen toisena ja sitä rataa?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Olisiko reilua, että viimeiseksi joukkue draftissa jäänyt saisi varata ensimmäisenä tulokas draftissa ja toiseksiviimmeinen toisena ja sitä rataa?

Voi olla että se olisi reilua, katsotaan saako järjestystä valittua :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Voin olla väärässäkin, mutta muistaisin lukeneeni jostain EA:n kirjoituksesta, että Fantasy Draft GM Connected -modessa olisi automaattinen, eli itse ei pääsisi pelaajia valkkaamaan.

edit: Entry Draft on automaattinen, mutta en tähän hätään löydä Fantasy Draftista tekstiä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Voin olla väärässäkin, mutta muistaisin lukeneeni jostain EA:n kirjoituksesta, että Fantasy Draft GM Connected -modessa olisi automaattinen, eli itse ei pääsisi pelaajia valkkaamaan.

edit: Entry Draft on automaattinen, mutta en tähän hätään löydä Fantasy Draftista tekstiä.

Se taisi olla niin että fantasyyn ei ole rajauksia mutta entry on automaattinen mutta voit antaa valitsijoille ohjeita siitä, mitä etsit.

Toivottavasti saataisiin ne vielä muutama puuttuva peluri sisään niin voisi se joukkueiden varaus alkaa. Itse olen jo miettinyt listani valmiiksi.:)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Toivoisin että jokkuedrafti olisi/alkaisi tällä viikolla koska ens viikko on aika täynnä kaikkea. Samoin viikonloppuna on hieman rajoituksia. Jos saisi jonkinnäköisen aikataulun niin voisi vähän hahmottaa milloin pääsisin tänne.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

Toivoisin että jokkuedrafti olisi/alkaisi tällä viikolla koska ens viikko on aika täynnä kaikkea. Samoin viikonloppuna on hieman rajoituksia. Jos saisi jonkinnäköisen aikataulun niin voisi vähän hahmottaa milloin pääsisin tänne.

Eiköhän pysytä aikataulussa, eli maanantaina aloitetaan draftailu. Siihen jää silti kolmatta viikkoa aikaa ennen pelin julkaisua.

Arvon pyhänä valintajärjestyksen siihen mennessä ilmoittautuneille, jos joku tulee perässä joukkoon iloiseen, menee hän listan perälle.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä!

GT: Funloonie / oikeat / 1vs1
 
Ylös Bottom