Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jhoo se 2 viikon pätkä viikossa kuulostaa juuri sopivalle! Mietin tuossa sitä joukkueiden draftaustilaisuutta. Onko porukka halukas siihen, että arvotaan varausvuorot, vai että arvotaan joukkueet suoraan? Joukkueiden arpomisessa ei olisi ainakaan kellään sitten sanottavaa, mutta toisaalta toi varausmenetelmäkin on hauska juttu heti alkuun! Niin juu ja jos mulle Panthers jätetään, niin enpä mää riemusta kilju, mutta itte otan sen haasteena vaan! Eikähän tarvi sitten selittää miksi Florida löytyy sijalta 15. Itäisessä Konferenssissa
Miksei draftia, on tässä vielä pari viikkoa aikaa.
Arvotaan vuorot vain, he jotka epäilevät pääsyään tarpeeksi usein foorumeille, voivat pistää mulle listan tiimeistä preferenssijärjestyksessä.
Onko muuten mahdollista että aloitettaisiin kausi vaikka 20 joukkueella ja ensi kaudelle otettaisiin ne puuttuvat 10 hyypiötä mukaan? Tämä johtaisi siihen, että ei tarvitsisi olla se viimeinen. Siis toivottavasti saadaan porukkaa mukaan tarpeeksi mutta jos olen se viimeinen niin...
Olisiko reilua, että viimeiseksi joukkue draftissa jäänyt saisi varata ensimmäisenä tulokas draftissa ja toiseksiviimmeinen toisena ja sitä rataa?
Voin olla väärässäkin, mutta muistaisin lukeneeni jostain EA:n kirjoituksesta, että Fantasy Draft GM Connected -modessa olisi automaattinen, eli itse ei pääsisi pelaajia valkkaamaan.
edit: Entry Draft on automaattinen, mutta en tähän hätään löydä Fantasy Draftista tekstiä.
Toivoisin että jokkuedrafti olisi/alkaisi tällä viikolla koska ens viikko on aika täynnä kaikkea. Samoin viikonloppuna on hieman rajoituksia. Jos saisi jonkinnäköisen aikataulun niin voisi vähän hahmottaa milloin pääsisin tänne.