Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) "Greatest Show On Earth"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Ehkä oftopicia...

Kävin Boksilla katsomassa niin NHL Freak oli lähettänyt viestiä että lisätääs toisemme kavereiksi jo valmiiksi. Tämä oli iloinen yllätys että jo nyt aletaan lisäilemään frendejä. Itse rupean lisäämään vähän ennen ilmestymistä jolloin tiedän että ketkä ovat varmasti mukana. Nämä vain piristävät päivää. :)

Montakos vielä uupuu kolmestakymmenestä?

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

Ainakin viime vuonna ensimmäinen Roster Update tuli viikko pelin julkaisun jälkeen (jossa päivitettiin loppukesän treidaukset, vapaat agentit yms). Niin mietin tulisiko meidänkin odottaa tuo yksi viikko ennen kun luodaan sarja niin saisi oikeat rosterit käyttöön? Vai polkaistaanko sarja käyntiin ilman näitä?

Itsellä tuo season ticket kehissä taas, joten perustan liigan kunhan peli on imuroitu livestä.

Sitä mukaa kun ihmiset saavat pelin, hyväksyvät kutsun liigaan ja pistetään pelit päälle vaikkapa sitten julkaisua seuraavalla viikolla?

Tuskin kukaan hirveästi aikailee pelin oston kanssa ;)

Ainakin viime vuonna ensimmäinen Roster Update tuli viikko pelin julkaisun jälkeen (jossa päivitettiin loppukesän treidaukset, vapaat agentit yms). Niin mietin tulisiko meidänkin odottaa tuo yksi viikko ennen kun luodaan sarja niin saisi oikeat rosterit käyttöön? Vai polkaistaanko sarja käyntiin ilman näitä?

Pitäisi olla vastaus. :cool:

Jos on vielä paikka niin payjay83 eli allekirjoittanut on halukas mukaan. Itselleni löytyisi pelaajia omaan joukkueeseen enemmänkin mutta jos on 1vs1 liiga niin pelaan sitten yksin. Ja itselle on ihan sama onko fantasy vai normaalit kokoonpanot. En edes tiedä miten on fantasy toteutettu mutta jos kaikkien on oltava yhtäaikaa netissä niin se ei ikinä tule onnistumaan. (ja koko paska kestäisi monta tuntia)

NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä mutta paikat käyvät jo vähiin!

25 kehissä, ei hassumpaa.

BattleAxe2598. Mukana ollaan jos 1v1 meiningillä mennään. En omista joukkuekavereita niin jos on enemmän kuin 1 pelaaja joukkueessa niin sitten pitäisi löytyä jostain porukkaa. Valmiiksi ei ole.

Viimeksi muokannut moderaattori:

CptNeksu mukana. Ihan sama onko rosterit fantasy vai oikeat.

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä, KOLME paikkaa jäljellä!

Lähdetäänpäs tähän mukaan.

GT: Jakke La Motta

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä, KAKSI paikkaa jäljellä!

Kaksi paikkaa jäljellä!? Ketkä ehtivät?

Onko nyt oikeasti niin että (joukkueiden)varausten aloitus menee ensi viikolle? Tämä on pienehkö ongelma minulle mutta koitan ehtiä. Parhaat sijat olisivat viiden parhaan joukossa ja sitten n. 15-20.

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä, KAKSI paikkaa jäljellä!

Jos kaksi viimeistä paikkaa menee ennen Sunnuntaita, niin tottakai pistän draftijärjestyksen aiemmin kehiin. Mutta, edelleenkin, ei tässä mitään hätää ole vielä :)

Jos tiimien valinta aikaistuu, laitan privaa kärkipään miehille täällä ja Livessä, ettei tule yllätyksenä.

Minulla on töissä paljon aikaa tapettavana joten ei ole ongelmaa kommunikoinnin suhteen :)

Kaksi paikkaa jäljellä!? Ketkä ehtivät?

Onko nyt oikeasti niin että (joukkueiden)varausten aloitus menee ensi viikolle? Tämä on pienehkö ongelma minulle mutta koitan ehtiä. Parhaat sijat olisivat viiden parhaan joukossa ja sitten n. 15-20.

No jos nuo kaksi viimeistä paikkaa menevät tarpeeksi ripeästi niin mikä sinänsä estäisi sitä, että milesizdead ei voisi arpoa sitten heti vuorot ja varaaminen voisi vaikka alkaa sunnuntaina tai ehkäpä jopa huomen illalla. :rolleyes: Ellei sitten milesizdeadilla ole jotain menoja jonka varaan on laskenut tuon, että sunnuntaina arpoo ja maanantaina starttaa...itselleni tosin on ihan sama milloin varaaminen alkaa. Joka päivä kykenen tänne tulemaan jos on pakko. Jos ei koneella niin sitten androidilla! :D

EDIT. No siinähän milesizdead juuri ylempänä muutama minuutti aikaisemmin kerkesikin jo mainita kuinka homma sitten menee. :)

Jos kaksi viimeistä paikkaa menee ennen Sunnuntaita, niin tottakai pistän draftijärjestyksen aiemmin kehiin. Mutta, edelleenkin, ei tässä mitään hätää ole vielä :)

Jos tiimien valinta aikaistuu, laitan privaa kärkipään miehille täällä ja Livessä, ettei tule yllätyksenä.

Minulla on töissä paljon aikaa tapettavana joten ei ole ongelmaa kommunikoinnin suhteen :)

Silloin sinun ei tarvitse huomioida minua. :D

No ei, kunhan olisi kympin paremmalla puolella niin olen ihmeissäni. Mutta ensi viikolla olen MA-TI aikana ihan suht vapaana mutta loppuviikko on aika täyteläistä. En voi siltikään vastata/ilmoittaa joukkuettani ennen... kolmea? Joo niin se oli. :)

Silloin sinun ei tarvitse huomioida minua. :D

Heh, ettei olisi kyseessä kovaa psyykkausta vain, lähteä mukamas altavastaajana liigaan :)

Kärkipäällä tarkoitin tietenkin varausjärjestystä, itse pelailen 1v1-matseja niin vähän ettei ole tägeistä eikä taitotasosta hajuakaan.

Muutama veijari tuttu tuolta EASHL:n puolelta toki, siellä osataan tatteja vääntää kyllä oikeaan suuntaan.

Itsellä tavoitteena vain pleijareihin pääsy, kotietu olisi jo mahtava yllätys.

Heh, ettei olisi kyseessä kovaa psyykkausta vain, lähteä mukamas altavastaajana liigaan :)

Kärkipäällä tarkoitin tietenkin varausjärjestystä, itse pelailen 1v1-matseja niin vähän ettei ole tägeistä eikä taitotasosta hajuakaan.

Muutama veijari tuttu tuolta EASHL:n puolelta toki, siellä osataan tatteja vääntää kyllä oikeaan suuntaan.

Itsellä tavoitteena vain pleijareihin pääsy, kotietu olisi jo mahtava yllätys.

Oletko nyt aivan varma? ;)

Itsellä ei ole hajuakaan liigan tasosta kun on eka liiga eikä oiken ÈASHL napannut. Plejarit on täälläkin tavoitteena, olen pettynyt jos olen liigan vika (joka on hyvin mahdollista). Saattaa tosiaan mennä se puoli kautta ennen kun saan pelistä kiinni (siis täydellisesti). Mutta jos kävisi ihme ja hyvä numero tippuisi...

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä, YKSI paikka jäljellä!

mukana ku mikimi

gt maiqqi

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Ilmoittautuminen käynnissä, YKSI paikka jäljellä!

Oolrait, liiga täynnä!

Ilmoittautujia otetaan silti vastaan, varapaikoille siltä varalta että joku jättää leikin kesken. Eihän niin tapahdu, eihän :)

Ja ääniä annettiin siis oikeiden rosterien puolelle enemmän, joukkueen valintajärjestys ilmestyy piakkoin ketjun aloitusviestiin!

Vastaus: NHL 13 GM Connected-liiga (360) Liiga täynnä, varasijoille voi ilmoittautua.

Ja järjestyskin jo arvottu, kiitos internet josta löytyy myös satunnaislukugeneraattoreita :)

Supernezza, antaa palaa!

Ylös Bottom