Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Voiko nuita ketjukoostumuksia tallentaa mitenkään? Aina kun uusi aikajakso alkaa, joudun ketjut muokkaamaan taas mieleisiksi kun se on itsestään ketjut taas luonut. Ei jaksaisi jokaisen aikajakson alussa laittaa ketjut taas uudestaan.

Ja se St.Louisin GM TEKEE NE VAIHDOT TÄMÄN AIKAJAKSON AIKANA TAI PERUN KAUPAN! V****ako minä tässä odottelen, että milloin voisin treidin laittaa. Sitä paitsi kauppa oli ehdollinen alun alkaen, joten sen voi hyvin perua.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Itellä tuli nyt tällänen ongelma, että en pysty pudottaa ketään AHL:aan koska mulla on jo vähimmäismäärä pelaajia NHL:ssä ja nelosessa on pakki. Ja sitten, en pysty nostamaan ketään AHL:stä, koska palkkakatto tulee vastaan, vapaata tilaa enää 0,350...Että mun on pakko tehdä treidi jossa annan huomattavasti kalliimman pelaajan halvempaan, hyväksykää kiitti!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

coloradosta on lähes kaikki kaupan, löytyy duchenea, statsnya ym.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Jos se st louis bluesin GM tosiian tee niitä SOVITTUJA treidijä tämän aikajakson aikana niin komissaari saisi kyllä antaa kenkää kyselemättä. Itse olisin antanut jo viikko sitten kun saa noita tekstejä lukea päivittäin, että blues tee treidit!! ym. Niin täällä kun myös Gmc:een etusivulla.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

vasenta laituria mä metsästän.
joku senttereistä on ainaki mahdollista saada, ja kaikki varausvuorotkin on kaupan.

E: coloradosta buffaloon matkaa varlamov, landeskog ja stortini. ja toisinpäin bryzgalov, stafford, pysyk ja wellwood.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

STL:n managerin paikka aukeaa, samoin Washingtonin (ei ilmeisesti ole vieläkään laittanut simulointia päälle). Kertokaapa jos siellä vielä muita on, joilla ei simmi ole päällä, kun en itse niitä nää.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

STL:n managerin paikka aukeaa, samoin Washingtonin (ei ilmeisesti ole vieläkään laittanut simulointia päälle). Kertokaapa jos siellä vielä muita on, joilla ei simmi ole päällä, kun en itse niitä nää.

Tuossa kymmenen aikaan ainakin Nashvilleltä puuttui.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Kokoonpanossa jo täydet 23 pelaajaa, mutta ketään ei voi siirtää farmiin ja toiste päin...

Mikä avuks ?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Oisko kauheesti porukkaa laittamassa vastaan, jos noita aikaharppauksia ois neljästi viikossa: ma, ke, pe, la/su. Kyseessähän ei siis ole suuri suurennus, 1 simulointipäivä lisää 2 viikon sisälle, kun nykyään mennään mielestäni joka toinen päivä tahdilla jolloin joka toisella viikolla aikaharppaus päiviä tulee 3 ja joka toisella 4. Ei olisi siis mikään massiivinen muutos, mutta omaan makuun mieleinen, kun ei vaadi paljoa ne pelien simulointi. Saatais näin liigaa vähän eteenpäin ja useampi kausi edes hiukan nopeammin pelattua jolloin niistä myöhäisien vuosien varausvuoroistakin olisi jotain hyötyä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Oisko kauheesti porukkaa laittamassa vastaan, jos noita aikaharppauksia ois neljästi viikossa: ma, ke, pe, la/su. Kyseessähän ei siis ole suuri suurennus, 1 simulointipäivä lisää 2 viikon sisälle, kun nykyään mennään mielestäni joka toinen päivä tahdilla jolloin joka toisella viikolla aikaharppaus päiviä tulee 3 ja joka toisella 4. Ei olisi siis mikään massiivinen muutos, mutta omaan makuun mieleinen, kun ei vaadi paljoa ne pelien simulointi. Saatais näin liigaa vähän eteenpäin ja useampi kausi edes hiukan nopeammin pelattua jolloin niistä myöhäisien vuosien varausvuoroistakin olisi jotain hyötyä.
Itselle ainakin käy.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Oisko kauheesti porukkaa laittamassa vastaan, jos noita aikaharppauksia ois neljästi viikossa: ma, ke, pe, la/su. Kyseessähän ei siis ole suuri suurennus, 1 simulointipäivä lisää 2 viikon sisälle, kun nykyään mennään mielestäni joka toinen päivä tahdilla jolloin joka toisella viikolla aikaharppaus päiviä tulee 3 ja joka toisella 4. Ei olisi siis mikään massiivinen muutos, mutta omaan makuun mieleinen, kun ei vaadi paljoa ne pelien simulointi. Saatais näin liigaa vähän eteenpäin ja useampi kausi edes hiukan nopeammin pelattua jolloin niistä myöhäisien vuosien varausvuoroistakin olisi jotain hyötyä.

Mitä nopeampi tahti sen parempi!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Oisko kauheesti porukkaa laittamassa vastaan, jos noita aikaharppauksia ois neljästi viikossa: ma, ke, pe, la/su. Kyseessähän ei siis ole suuri suurennus, 1 simulointipäivä lisää 2 viikon sisälle, kun nykyään mennään mielestäni joka toinen päivä tahdilla jolloin joka toisella viikolla aikaharppaus päiviä tulee 3 ja joka toisella 4. Ei olisi siis mikään massiivinen muutos, mutta omaan makuun mieleinen, kun ei vaadi paljoa ne pelien simulointi. Saatais näin liigaa vähän eteenpäin ja useampi kausi edes hiukan nopeammin pelattua jolloin niistä myöhäisien vuosien varausvuoroistakin olisi jotain hyötyä.

Rupean noita harppauksia tekemään kahden päivän välein, alkaen tänään. En lupaa että pystyisin niitä aina ihan ajallaan tekemään, mutta otetaan sitten kiinni jos jäädään tuosta tahdista jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Jos noita AI:n heittelemiä suojaamattomia pelaajia ei saakaan poimia, niin Chicago voi sitten treidata meikäläiselle Ryan Carterin, vaikka en siitä alkanut vinkumaankaan.. Peliähän tämä on.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Jos noita AI:n heittelemiä suojaamattomia pelaajia ei saakaan poimia, niin Chicago voi sitten treidata meikäläiselle Ryan Carterin, vaikka en siitä alkanut vinkumaankaan.. Peliähän tämä on.

Mut silti kyl jaksat tullä tänne vinkuu. Varmaan ymmärrät R.carterin ja T.ennisin eron.

Ei vit... jos AI heittaa jonku huippu pelaajan pois niin varmaa ymmärrät et ois ihan kiva saada se takas. Koska en ITSE heittänyt sitä. On sul aikaa tänne tulla piipittää muttei vastata siellä ps..
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Jos joku loukkaantuu niin pistääkö Ai automaattisesti parhaat kentät?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Mut silti kyl jaksat tullä tänne vinkuu. Varmaan ymmärrät R.carterin ja T.ennisin eron.

Ei vit... jos AI heittaa jonku huippu pelaajan pois niin varmaa ymmärrät et ois ihan kiva saada se takas. Koska en ITSE heittänyt sitä. On sul aikaa tänne tulla piipittää muttei vastata siellä ps..

Niin no kirjoitin tuon EASHL:n erätauolla, sieltä on vaikeaa mennä GMC:n pelaajia muuttamaan. Arvo voi olla eri, mutta pelaajia ovat kummatkin.:rolleyes:
 
Ylös Bottom