Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Onko tässä joku takaraja milloin pitää olla liittynyt? Ei ole nyt oikeen mitään liigassa tapahtunut. Mistä muuten näkee, onko ehdottamaa kauppaa toinen GM hyväksynyt? Pari sovittua kauppaa olen lähettänyt, muttei mitään vahvistusta ole tullut takaisin.
 
Voisiko mr. Erzac hyväksyä minut liigaan niin pääsisi treidaamaan noita sovittuja treidejä?

E. Millä tavoin noita varausvuoroja voi lisätä treidiin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Vielä puuttuu Coloradon(Larzi), Nashvillen(Kruusi), sekä Ottawan(Olut_Olkku) managerit. Tiistaina simuloin ensimmäiset kaksi viikkoa, katsotaan miten pahasti liiga bugaisee kun kaikki treidit prosessoidaan. On kuulunut vähän soraääniä tämän GM Connectedin toimivuudesta, joten katsotaan saadaanko tässä jotain aikaiseksi, vai räjähtääkö koko homma tuon ensimmäisen aikaskippauksen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Minkähän takia multa (buffalo) ei löydy tämän 2012 1st ruond #14 Zemgus Girgensonsia mistään, mutta kuitenkin 2012 1st ruond #12 Mikhail Grigorenko löytyy.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Minkähän takia multa (buffalo) ei löydy tämän 2012 1st ruond #14 Zemgus Girgensonsia mistään, mutta kuitenkin 2012 1st ruond #12 Mikhail Grigorenko löytyy.

Koska Girgensons pelasi Latviassa ja Grigorenko CHL:ssä, jos Girgensons olisi pelannu esim. WHL:lässä, niin hän olisi pelissä mukana.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Onko kaikki käynyt nyt valitsemassa joukkueensa? Jos on niin eiköhän potkaista liiga käyntiin!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Millaisella systeemillä pelit jatkossa simuloidaan? Nyt oli varmaankin kaikilla simuloitu kahden viikon pelit. Loukkaantumiset ainakin saattavat aiheuttaa ongelmia, jos menee monta peliä niin, ettei pääse välillä itse säätämään. Esim. mulla oli ilmeisesti pari pakkia paikannut loukkaantuneita hyökkääjiä. Ja varmaan olis kiva muokata taktiikkaa tai ketjuja muutaman tappion jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Nyt porukka hereille että pääsee simuloimaan noita pelejä! Vain yksi seuraavan 2viikon vastustajistani oli käynyt painaan sen "ota joukkuettani vastaan pelattavat tietokonevastustajaottelut ja simuloidut ottelut käyttöön". Tämä siis pitää käydä painamaan kaikkien pikimmiten päälle ja se onnistuu seuraavasti: GMC valikossa näkyy oikealla niitä pelaamattomia pelejä, valitse jokin ja äskenainitun valinnan pitäisi pompsahtaa esiin.

Se ainoa oli tosiaan komissaari Erzac ketä vastaan pääsi simuloimaan ja peli päättyi naapurin hyväksi 3-2 jatkoajalla :p

Lisäksi olen lähettänyt Eikalle ja Myndelle vaihtotarjoukset, tarkastakaa ne, tarvitsen kipeästi 2-3 ketjuun hyökkääjää!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Itse piti käydä laittamassa mutta en löytäny sitä, mutta se onkin noin yksinkertaisessa paikassa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Sovitut treidit toteutuivat Tzunin ja Kiurun kanssa. mir02k1:n kanssa tehty treidi ei jostain syystä onnistunut? Olen kyllä hyväksynyt sen pariinkin otteeseen ja hän tietääkseni myös? St.Louisin managerin kanssa en voinut vaihtoa laittaa, koska hänellä liikaa molareita rosterissa. Elikkä hän voisi sopia muut treidinsä ensin!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Nyt porukka hereille että pääsee simuloimaan noita pelejä! Vain yksi seuraavan 2viikon vastustajistani oli käynyt painaan sen "ota joukkuettani vastaan pelattavat tietokonevastustajaottelut ja simuloidut ottelut käyttöön". Tämä siis pitää käydä painamaan kaikkien pikimmiten päälle ja se onnistuu seuraavasti: GMC valikossa näkyy oikealla niitä pelaamattomia pelejä, valitse jokin ja äskenainitun valinnan pitäisi pompsahtaa esiin.

Tämä^^

Tarkistakaa myös ne treidinne, osa ei todella mennyt läpi, vaikka kaikki vastaan tulleet hyväksyinkin. Jos niissä treideissä toisella/itsellä on liikaa pelaajia, lisätkää niihin jotain turhia yhden vuoden sopparilla olevia jamppoja mukaan, ne voi sitten potkia seuraavan kauden alussa pois.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Olen itse laittanut parikin treidiä menemään, mutta ne kenelle olen niitä laittanut ilmoittavat, että eivät ole saaneet mitään vaihto tarjousta ?

Ja siis pitääkö tuossa "etusivulla" painelle jtn, että simuloi ne kaikki jakson ottelut.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Eikö porukka oikeesti osaa käydä laittaa sitä asetusta päälle? Täällä sitä kailotin jo päivällä ja katsoin, että pelaamatta olevista vastustajistani oli päivällä aiemmin 2 onlinessa, laitoin heille pleikallakin viestiä, että laittakaa se asetus päälle. Äskön kävin katsomassa, ei kummaltakaan vastausta ja kumpikaan ei vaivautunut niitä laittamaan päälle. Ottaa hermoille kun kolmatta päivää saikulla ja ei mitään tekemistä niin olis nyt ees päässy simuloimaan niitä pelejä! :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Laitan äskenmainitun aetuksen päälle ku pääsen tuonne pleikkarin ääree :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Jep nyt jengi valoja tauluun! Saadaan kunnolla alkuun tämä liiga :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Laitan asiat kuntoon heti kun pääsen tällä netillä tohon liigaan sisälle :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Varmaan tunnin rukkasin tuolla pleikalla, että meni servereiltä sisään nimenomaan GM Connectediin.. Pahoitteluni siis, jos meikäläisen takia hidastui hommat.
 
Ylös Bottom