Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Mikäs on aikataulu tässä? Varmaan suurin osa tilannut ennakkoon, mutta itse ainakin haluaisin testailla pari päivää ja mahdollisuus on myös siihen, että toimitus viivästyy. Mikään kiirehän ei ole.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Mikäs on aikataulu tässä? Varmaan suurin osa tilannut ennakkoon, mutta itse ainakin haluaisin testailla pari päivää ja mahdollisuus on myös siihen, että toimitus viivästyy. Mikään kiirehän ei ole.

Mun mielestä simulointi sais starttaa tasan viikko julkkarista eli 19 tai 20 päivä. Liiga voitaisiin kuitenkin avata heti julkkarissa että joukkueen rakennus voisi alkaa ja ehtisi valmistautua kauteen ;)

Mites muuten se kun jotkut on ainakin puhunut että jotkut prospectit ei olisi seuroissaan vielä mukana? Esim joku Yakupov:confused: en sit tiiä onko totta mutta...

E: Jossain puhuttu myös että muuan Nash olisi vielä Columbuksessa, kunnes eka update tulee
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Mun mielestä simulointi sais starttaa tasan viikko julkkarista eli 19 tai 20 päivä. Liiga voitaisiin kuitenkin avata heti julkkarissa että joukkueen rakennus voisi alkaa ja ehtisi valmistautua kauteen ;)

Mites muuten se kun jotkut on ainakin puhunut että jotkut prospectit ei olisi seuroissaan vielä mukana? Esim joku Yakupov:confused: en sit tiiä onko totta mutta...

E: Jossain puhuttu myös että muuan Nash olisi vielä Columbuksessa, kunnes eka update tulee


Prospekteja peliin ei saa laittaa ennen kuin pelaaja on pelannut ensimmäisen pelinsä NHL:ssä, eikös se niin mennyt? Olisiko liian myöhäistä aloittaa sitten kun NHL kausi alkaa?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Prospekteja peliin ei saa laittaa ennen kuin pelaaja on pelannut ensimmäisen pelinsä NHL:ssä, eikös se niin mennyt? Olisiko liian myöhäistä aloittaa sitten kun NHL kausi alkaa?

Onko näin? Ainakin kun Johnny Superbmanin GM Modea katsoin niin Morgan Rielly löytyi Leafsista.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Niin mitä olen noita katsonut, niin joku update on jo tullut, koska early release -version ovat monella käytössä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Mun mielestä simulointi sais starttaa tasan viikko julkkarista eli 19 tai 20 päivä. Liiga voitaisiin kuitenkin avata heti julkkarissa että joukkueen rakennus voisi alkaa ja ehtisi valmistautua kauteen ;)

Mites muuten se kun jotkut on ainakin puhunut että jotkut prospectit ei olisi seuroissaan vielä mukana? Esim joku Yakupov:confused: en sit tiiä onko totta mutta...

E: Jossain puhuttu myös että muuan Nash olisi vielä Columbuksessa, kunnes eka update tulee

Aijai, melkoista jobinpostia Nashin kohdalla meikäläiselle jos näin on, sillä tein kaupat Nashista Rangersien kanssa! :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Aijai, melkoista jobinpostia Nashin kohdalla meikäläiselle jos näin on, sillä tein kaupat Nashista Rangersien kanssa! :D


Sitten vain Columbus treidaa Nashin Rangersiin ja Rangers sinulle, ei se niin hankalaa ole. Jos on sama homma muiden kohdalla niin sitten vain treidaa pelaajat nykyiseen seuraansa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Pelissä on jo nyt rosteripäivitys, jossa on pelaajat siellä missä pitääkin.
 
Pelissä on jo nyt rosteripäivitys, jossa on pelaajat siellä missä pitääkin.

Juttelin EA:n modin kanssa noista, sanoi että täydellinen rosteri tulee pian julkkarin jälkeen.

En ole itse suuremmin tarkastellut tilannetta kun ei ole kerennyt EASHL:n ulkopuolelle vielä :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Valitettavasti joudun perumaan osallistumiseni, on liian monta rautaa tulessa kahden konsolin välillä. :(
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

2BCn Johnny Superbmanin viime videossa (NHL Moments live) taisi olla Justin Schultz kentällä. En ole täysin varma tästä mutta mielestäni hän sielä pyöriskeli.

Hän ei ollut Justin Schultz vaan Nick Schultz. Justin on rightin pelaaja.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Eli kun Pair4You ei osallistukkaan sarjaan niin ilmeisesti minä voin sitten ottaa hänen joukkueensa (montrealin)?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Varalistan ykkönen valmiina!Itse varmasti tämän hankin,mutta jos 19/20. päivä alkaa simulointi niin siihen mennessä en peliä saa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Tässä sitten on se 3d/1w/2w ajanjaksot joilla edetään. Varmastikin siis tuolla 2w jaksoilla mennään, katsotaan millaista tahtia lähdetään painamaan kunhan saadaan liiga polkaistua käyntiin. Jos esim. mennään sillä 1kk/3 päivää - tahdilla, niin on mahdollista vaikka simuloida automaattisesti aina ekat 2w tuosta pätkästä, ja sitten jättää kolmeksi päiväksi se toiset 2w sinne managereiden simuloitavaksi.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Tässä sitten on se 3d/1w/2w ajanjaksot joilla edetään. Varmastikin siis tuolla 2w jaksoilla mennään, katsotaan millaista tahtia lähdetään painamaan kunhan saadaan liiga polkaistua käyntiin. Jos esim. mennään sillä 1kk/3 päivää - tahdilla, niin on mahdollista vaikka simuloida automaattisesti aina ekat 2w tuosta pätkästä, ja sitten jättää kolmeksi päiväksi se toiset 2w sinne managereiden simuloitavaksi.

Mielestäni 2 kuukautta tyyli olisi parempi kun ei siinä yhdessä kuussa saa kunnon kuvaa mikä yoimii ja mikä ei.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom