Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Ei tarkempia aikamääreitä siinä sanottu, muuten kuin "The Commish creates a schedule", voihan olla että sitä on rajoitettu. Tuommoinen kuukausi/3 päivää - tahti kuulostaisi hyvältä, ei vie montaa minuuttia illasta, jos käy kuukauden pelit simuloimassa. Ja liigakin etenisi ihan hyvää vauhtia. Mutta pitää näitä katsoa vähän tarkemmin kun peli ilmestyy.

Kuukausi/3 pvää saa täältä kannatusta.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Nyt on meikäläisen tradeblokki tehty, ja sori jos en ole vastaillut noihin yksityisviesteihin. Oon käynyt täälä suurimmaksi osaksi kännykällä jollonka ei oo tajunnu katella niitä viestejä :/ Pyrin vastaamaan tästä lähtien paremmin :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Kuukausi, ehkä kaksi / 3 päivää on melkeinpä nopein tahti mitä pystyisin ajattelemaan... 2 kk päivässä, eli puoli vuotta 3 päivässä on kyllä aivan liian nopea vauhti. Joka ilta siinä peeässän ääressä ei kuitenkaan pysty istumaan. Mitä jos joku on vaikka pitkän viikonlopun jossain menossa, ja siinä välissä vierähtää yksi kokonainen kausi? Ei kiitos, alkaisi käydä työstä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Mitä sitten tapahtuu jos ei oikeasti pääse pleikkarin ääreen 3 päivän aikana?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Älypuhelimillehan on tulossa se GM Connected -sovellus, jolla voi hallita joukkuetta jossain määrin.
Tiedän, mutta sehän on tulossa vain Applen puhelimiin (korjatkaa jos olen väärässä) niin on vähän vaikea käyttää sitä windows phonella!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Tiedän, mutta sehän on tulossa vain Applen puhelimiin (korjatkaa jos olen väärässä) niin on vähän vaikea käyttää sitä windows phonella!

Kukaan ei ole varmistanut että tulee vain Applelle. Mutta uskon itse että tulee vain Applelle, ja sitten myöhemmässä vaiheessa myös Androidille ja Windows puhelimille.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Ilmottaudun varasijalle, voi ottaa yhteyttä jos jossain vaiheessa on tarvetta :)

PSN: mestarikameli
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Darren Dreger Twiittaa omistajien uudesta ehdotuksesta. Palkkakatto on omistajien ehdotuksessa 58 milj, joten jos noin alhaalla oltaisiin, niin menisi aika monella Palkkakaton ylitse. Itse ainakin olin laskenut 70 miljoonaan, joten palkkoja on about 65 milj.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Darren Dreger Twiittaa omistajien uudesta ehdotuksesta. Palkkakatto on omistajien ehdotuksessa 58 milj, joten jos noin alhaalla oltaisiin, niin menisi aika monella Palkkakaton ylitse. Itse ainakin olin laskenut 70 miljoonaan, joten palkkoja on about 65 milj.

Itsellä sama homma, ainakin capgeekissä oli palkkakatoksi merkitty 70milj ja Leafs menisi muutenkin yli rajan kuten varmasti moni muukin jengi.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Jos palkkakatto tosiaan laskee noin alas, niin kumotaanko kylmästi kaikki kaupat ja aloitetaan puhtaalta pöydältä? Omalla joukkueella capgeekin mukaan on jo valmiiksi 68 miljoonaa palkkoja joten niidenkin järjestelyissä menee aikansa.

Vai mites se palkkakatto pelissä on? Peli mennyt jo painoon ja päivitellään sitten varmaan myöhemmin? Jos ei ole päivitetty pelin saapumisesta parin päivän jälkeen (mikäli edes tuo ehdotus menee oikeasti läpi) niin omasta puolesta voitaisiin pelata sillä 70 miljoonalla jos mahdollisuus on
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Jos palkkakatto tosiaan laskee noin alas, niin kumotaanko kylmästi kaikki kaupat ja aloitetaan puhtaalta pöydältä? Omalla joukkueella capgeekin mukaan on jo valmiiksi 68 miljoonaa palkkoja joten niidenkin järjestelyissä menee aikansa.

Vai mites se palkkakatto pelissä on? Peli mennyt jo painoon ja päivitellään sitten varmaan myöhemmin? Jos ei ole päivitetty pelin saapumisesta parin päivän jälkeen (mikäli edes tuo ehdotus menee oikeasti läpi) niin omasta puolesta voitaisiin pelata sillä 70 miljoonalla jos mahdollisuus on

Eihän sillä mitään väliä taida olla kun 15. jengiä ylittää 58miljoonaa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Jos katto laskee, laskevat myös palkat, älkää hätäilkö. Jos siis edes tuota jaksavat peliin laittaa.
 
Ylös Bottom