Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erzac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Tietääkö muuten kukaan että miten tässä muodossa menee vara-maalivahdin peluutus? Itse olen tykännyt yleensä antaa sillekkin pelin silloin tällöin, mutta miten toimii tässä kun ei simuloida päivä kerrallaan vaan useampi. Enkä halua antaa vara-maalivahdille mitään pidempää jaksoa veräjällä.

Vastaan noihin äskeisiin kymysyksiin kohtsillään, mutta juuri nyt on kiire täällä päässä.

Tietääkö muuten kukaan että miten tässä muodossa menee vara-maalivahdin peluutus? Itse olen tykännyt yleensä antaa sillekkin pelin silloin tällöin, mutta miten toimii tässä kun ei simuloida päivä kerrallaan vaan useampi. Enkä halua antaa vara-maalivahdille mitään pidempää jaksoa veräjällä.

Komissaari laittaa aikaa sen X:n verran eteenpäin, sillä välillä olevat pelit voi sitten pelata/simuloida jokainen manageri itsenäisesti peli kerrallaan. Jokaiseen voi ilmeisesti muuttaa kokoonpanoa. Jos joitain pelejä on pelaamatta seuraavaan aikaharppaukseen mennessä, ne simuloidaan automaattisesti. Tässä on vain se ongelma, että jos liigan asetuksista ei voi asettaa pelien simulointia ainoaksi pelitavaksi, kaikilla on mahdollisuus pelata peli itse joukkuettaan kontrolloimalla. Vaikka miten sovittaisiin että niin ei tehdä, joku varmasti antaa kiusaukselle periksi, varsinkin ratkaisevissa peleissä.

Mitenköhän tuo varaustilaisuus toimii tässä ??

AI hoitaa homman. Scouttauksesi perusteella saat asetettua prioriteetteja/toiveita (ilmeisesti hyvinkin tarkkoja toiveita), joiden pohjalta AI sitten hoitaa varaustilaisuuden.

Tässä vielä videonpätkä EA:lta, jossa vähän näkyy millaiselta se näyttää... ei kerro tosin varsinaisista asetusmahdollisuuksista jne. sen enempää.

GM Connected Deep Dive - NHL 13 - YouTube

Onko näin että tätä ei pysty millään valvomaan? Jos ei niin toivotaan että kaikki ovat sitten rehellisiä ja simuloivat..

Toivotaan, että jostain näkyy esim. miten ottelu on pelattu/ratkaistu, tai että liigaa tehdessä saa asetettua sen simuloinnin ainoaksi optioksi.

Järki sanoo Detroit tai Carolina.. Sydän sanoo New Jersey Devils.

Senverran kaikilli tiedoksi, että Kovalchukin cap hit on ihan liikaa, joten on pakkomyynnissä viimeistään trade deadlinella. Parhaan tarjouksen tehnyt voittaa. Takaisin haetaan ykköskentässä pelaamaan kykenevä laituri sekä maalivahti + sälää. Minnesotan GM:n kanssa on jo pientä keskustelua käyty, mutta mitään ei ole lyöty lukkoon niin kauan, kunnes olen nähnyt kaikkien kiinnostuneiden tarjoukset.

Ei tarvi kauaa miettiä kun huomasi mikä joukkue on vapaana :) Eli valinta kohdistuu Los Angeles Kingsiin​.

Eli yks on ennen meikäläistä. Otan sitten ensisijaisesti San Josen. Jos se menee seuraavalle niin sitten Buffalon. Tuskin kerkiän enää tänään/huomenna tänne voorumille kun huomenna tiedossa pitkää päivää töissä ja illalla lähtö rapujuhliin. Rapuja maistelemaan ;)

Eli yks on ennen meikäläistä. Otan sitten ensisijaisesti San Josen. Jos se menee seuraavalle niin sitten Buffalon. Tuskin kerkiän enää tänään/huomenna tänne voorumille kun huomenna tiedossa pitkää päivää töissä ja illalla lähtö rapujuhliin. Rapuja maistelemaan ;)
Sinua ennen on vielä viisi joukkuetta. Pistä YV:llä viiden joukkueen lista Erzacille, ettei taas mene ohitse!

Paahtiksella aikaa klo 21:00 asti!

E: Oliko tässä sama kun 12:ta, että senkun peluutat OL vaikka VL:än paikalla eikä ole mitään eroa ??..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom