Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erzac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Onnea yritykseen;) Itellä vieläki kahen kauppaa....

Löytyyhän tuolta Stanley Cup voittaja LA Kingskin vielä, Hawks, suurin yllätys minulle, että on jäänyt varaamatta, Buffalo, Erinomainen joukkue, löytyy maalilta Miller, puolustuksessa Erhoff, Myers, Regher, Weber... Hyökkäyksessä Vanek, Ennis, Gerbe CoHo... LA:lla on taas Johnatan Quick, Richards, Doughty, Gagne, Carter, Kopitar, Voynov, Ja Bernier, jolla varmaan erinomainen vaihtoarvo. Hawksilla Keith, Seabrook, Kane, Toews, Bolland, Hossa, Sharp...

Jos Rebuildaavaa joukkuetta haluaa, niin Winnipeg, ja Colorado olisi hyviä. Jetseissä Burmistrov, Kane, Bogosian, kaikki loistavia tulevaisuuden lupauksia, Coloradolla Duchene, Stastny, O'reilly, Landenskog, Varlamov, Johnson...

Jos nyt Canucks jostain kumman syystä menisi ennen minua, niin kyllä sieltä vielä valinnanvaraa löytyy!

Edit: Ei, Vaan Larzilla 3 tuntia vielä aikaa tulla varaamaan.

Ei, vaan huomisiltaan klo 21:00. Edellisen varattua (tänään) seuraavalla varaajalla on aikaa seuraavan(huomisen) päivän iltaan asti.

Periaatteessa se olisi ylihuomiseen. Eikka varasi Bruinssin tänään ja minä Leafsin. Eikan takaraja olisi tänään ja minun huomenna.

Periaatteessa se olisi ylihuomiseen. Eikka varasi Bruinssin tänään ja minä Leafsin. Eikan takaraja olisi tänään ja minun huomenna.

Periaatteessa ei. Ensimmäisen viestin ensimmäinen varaussääntö sanoo aika selvästi "Edellisen varattua...", eli tässä tapauksessa sinun varauttuasi tänään, seuraavalla on aikaa huomisiltaan. O_O

Edit: Tylyjä viestejä tänään :D

Riipaisen tässä parin päivän sisään uuden ketjun pystyyn treidauspuheita ja sen sellaisia varten.

Voisin ottaa Coloradon.
Ohhoh! Rohkea Varaus! Hienoa, että jotkut uskaltaa tämänkaltaisia joukkueita ottaa näin hyvillä vuoroilla! Tarkoitan juuri Coloradoa ja Torontoa.

Itse pääsen vihdoin mynden jälkeen varaamaan. :)

Mulle voi tarjota taitavaa 2.sentteriä! Grabovski olisi loistava esim.

mir0k1, oliskos Kane myynnisä? :) Tai jos ei Kanea niin sitten joko Sharp tai Hossa. Kanesta luonnollisesti maksaisin hyvän hinnan. Krejcistä sulle hyvä kakkossentteri ja sitte kaikennäköstä sälää päälle? (Sitä sälää sitten miettiä myöhemmin) Ilmoitteleppa jos kiinnostaa!

Myndellä on nyt huomiseen, Klo 21.00 asti aikaa varata, Eikö vain?

Nyt kyllä jännittää... Kyllä ottaisi päähän, jos joku ottaisi aivan nenäni edestä suosikkijoukkueeni. Vielä kun Kings sattuu olemaan vapaana.

Onhan siellä vielä kovia joukkueita tosiaan jäljellä:
-Kings
-Carolina
-Winnipeg
-Anaheim
-Vancouver
-Buffalo

Jos nuista seuraava päättää sen Canucksin ottaa niin pakko sanoa että huono mäihä! Mutta no onhan tuossa muitakin huippujoukkueita joita napata, joten ei sen luulisi kauan kirpaisevan

Jos nuista seuraava päättää sen Canucksin ottaa niin pakko sanoa että huono mäihä! Mutta no onhan tuossa muitakin huippujoukkueita joita napata, joten ei sen luulisi kauan kirpaisevan

Nyt tosiaan jännittää, minkä joukkueen mynde sieltä nappaa. Kyllä se harmittaisi, jos mynde nyt Canucksin ottaisi, Vaikka Kings taitaa silti olla se kovin joukkue.

Mulle voi tarjota taitavaa 2.sentteriä! Grabovski olisi loistava esim.

Alustavasti voisin vaihtaa Grabovskin, Dave Bollandiin tai sitten Johnny Odyuaan. Odyuan kanssa voisi olla myös jokin varaus. Jeremy Morinista olisin myös kiinnostunut.

[Edit]: Voin vaihtaa Kesselin Toewsiin. Tuskin suostut. Kunhan heitin. Ja kuka ikinä ottaa Kingsin niin olen kiinnostunut Jonathan Bernieristä.

[Edit2]: Komissaarille: Kai tässä liigassa odotetaan jos jonkun tilaus myöhästyy tai palkkapäivä on myöhässä että ei ole rahaa peliin yms. Kaikille yleisenä vinkkinä! Kannattaa simuloida yksi kausi GM-modea eteenpäin niin näette ne hyvät prospectit sieltä.

Nyt ollaan Mir02k1 kanssa keskusteltu jo ensimmäisestä treidistä. Toivottavasti nyt vaan mynde ei vie Canucksia. Jännää... Jännää...

Ylös Bottom