NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erzac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Larzilla nyt varausvuoro. Tässähän saattaa itsekin päästä vielä joku päivä varaamaan.

Colborne olin unohtanut kokonaa en välttämättä halua luopua. Joo laskin otsekin että siinä menee varmaan, Kings, Blackhawks ja ehkä Bufflo ennen Canucksia ja ehkä San Jose.

Joo, Ihme jollei Chicago mene ennemmin. Kuitenkin löytyy Hossa, Toews, Kane, Keith, Seabrook, Sharp, Bolland, Crafword... Laskin Hawksin ihan Top 10 joukkoon, Loistavia pelaajia nippu täynnä!

Joo, Ihme jollei Chicago mene ennemmin. Kuitenkin löytyy Hossa, Toews, Kane, Keith, Seabrook, Sharp, Bolland, Crafword... Laskin Hawksin ihan Top 10 joukkoon, Loistavia pelaajia nippu täynnä!

Itsekin sijoitin kyllä Chicagon top-kymppiin, mutta Crawfordia en kyllä laskisi plussaksi :D

Itsekin sijoitin kyllä Chicagon top-kymppiin, mutta Crawfordia en kyllä laskisi plussaksi :D

Tarkoitin siis tuolla sitä, että Maalivahtia ei heti tarvitse vaihtaa. NHL 12 Crawfordin overall oli 85. Eiköhän Hawks kuitenkin seuraavaksi mene.

Enää yks ennen mua!! Miten on mahdollista, että Hawks, Canucks, Kings ja nämä ovat vielä jäljellä :confused: Suunnitelmiini tuli muutoksia tämän takia;)

Mukava, että on tullut vähän yllätyksiä! Itsekkin mietin Hawksia, Kingsiä ja Canucksia Bostonin lisäksi, mutta jotenkin Boston vain säväytti eniten. Kingsillä on osaamista ja hallitseva mestari, mutta lopulta mielestäni ei kovin syvä rosteri. Verrattuna esim. juuri Bostoniin. Lisäksi Bostonin prospect-osasto on kovempi.

Hawks olisi ollut hyvä joukkue, mutta ehkä liian lähellä palkkakattoa ja mokkehan sieltä uupuu. Lisäksi kakkossentterin puute on yksi.

Canucksista taas en henkilökohtaisesti itse pidä.

Mulla tää on enää kolmen kauppaa minkä otan, todella vaikeaa päättää....:S

Yksi ennen mua!:) Hiukan epäilyttää (anteeksi nyt vaan) tuo janmagnin ilmottautuminen. Ei oo ainakaa pahemmin kirjotellu tänne tai mitään mutta toivottavasti osoittaa epäilykseni vääräksi ja varaa huomenna :p
Mä luen ja kirjotan jos siltä tuntuu.
Kaikille: D´Agostini ja Reaves ainakin trading blockissa!

Totta, mutta älä huoli en näillä näkymin vie sinun lemppariasi:)

Kyllä harmittaisi, jos nyt joku veisi Canucksin, ihan nenän edestä menee, Jos menee. Toivottavasti Larzi tulisi pian varaamaan vaikka Hawksit, jotta oma jengi vihdoin selviäisi.

Kyllä harmittaisi, jos nyt joku veisi Canucksin, ihan nenän edestä menee, Jos menee. Toivottavasti Larzi tulisi pian varaamaan vaikka Hawksit, jotta oma jengi vihdoin selviäisi.

Oon sen verran reilu kaveri, että mun puolesta annan Canucksit sulle;) Jos Larzi vie Hawksit ni mun joukkue on selvillä :D

Ylös Bottom