Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erzac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Vielä 8 ennen minua... mutta on kyllä pakko sanoa että olisin mielummin ollut sielä ihan viimeisimmillä sijoilla kuin täällä puolivälin huonommalla puolella (en kuitenkaan tee vaihtokauppoja viimeisten kanssa), koska silloin olisi ollut pakko ottaa se jäljelle jäänyt joukkue! Nyt on se vaikeus että pitää valita huonoista, koska hyvät ovat jo menneet; ja pitää miettiä ottaakko joukkueen jolla on muutama hyvä lupaus yms. jolla voisi pärjätä 1-2 vuoden sisällä josta ei kuitenkaan oikeassa maailmassa pidä! Vai ottaakko joukkue, josta pitää oikeassa elämässä, mutta joukkue pitäisi rakentaa täysin uudelleen.
Suurin suosikkini on jo siis mennyt...siitä mannerheim piti huolen!

Yksi ennen mua!:) Hiukan epäilyttää (anteeksi nyt vaan) tuo janmagnin ilmottautuminen. Ei oo ainakaa pahemmin kirjotellu tänne tai mitään mutta toivottavasti osoittaa epäilykseni vääräksi ja varaa huomenna :p

Yksi ennen mua!:) Hiukan epäilyttää (anteeksi nyt vaan) tuo janmagnin ilmottautuminen. Ei oo ainakaa pahemmin kirjotellu tänne tai mitään mutta toivottavasti osoittaa epäilykseni vääräksi ja varaa huomenna :p

janmagn oli laittanut listan, Naudan vuoro valita omansa.

eikka_y:llä sitten aikaa varata maanantaihin 21:00 asti.

Kiinnostusta laittaa Alex Golikoski liikkeelle?

Ehdottomasti, kunhan hinnasta sovitaan;)

E: Harmi ku ei oo mitään tietoa pelaajien tulevista arvoista ni ei voi tehä hirveesti etukäteen kauppoja... Sais tulla jo peli :)

Entäs Jamie Benn?

"Dallas näkee, kuten muutkin, että Jamie Benn on juuri nousemassa parhaalle tasolleen, niimpä tarvitsemme hänen palveluksiaan, emmekä aio sisällyttää häntä pelaajakauppoihin."

"Dallas haluaa menestyä kehittämällä nuoria pelaajia, ja Jamie Benn on eräs lupaavimmista tyypeistämme..."

"Dallas Stars panostaa tulevaisuuteen, ja Jamie Benn on eräs parhaist blaa blaa blaa."

- NHL 12

Jotai tollast :D

Noei siis tietenki kaikilla on hintansa ;) Jamie Benillä hinta vaan sattuu olemaan aika kova :cool: eli tuskimpa lähtee

"Dallas näkee, kuten muutkin, että Jamie Benn on juuri nousemassa parhaalle tasolleen, niimpä tarvitsemme hänen palveluksiaan, emmekä aio sisällyttää häntä pelaajakauppoihin."

"Dallas haluaa menestyä kehittämällä nuoria pelaajia, ja Jamie Benn on eräs lupaavimmista tyypeistämme..."

"Dallas Stars panostaa tulevaisuuteen, ja Jamie Benn on eräs parhaist blaa blaa blaa."

- NHL 12

Jotai tollast :D

Noei siis tietenki kaikilla on hintansa ;) Jamie Benillä hinta vaan sattuu olemaan aika kova :cool: eli tuskimpa lähtee

haha, suoraan ku NHL 12 Be A Gm:stä :D mut rupesin tossa funtsimaan ni jos mä nyt saan sen jengin minkä haluun ni tarviinki ykköseen OLH:n joka pistää kiekot varmasti reppuun. Toki oon valmis kilpailemaan ton Tzunin kaa Golikoskesta;)

Eikka_y yllättää ja nappaa joukkueen listansa ulkopuolelta. Valinta kohdistuu Boston Bruinsiin!

Jännittävä joukkue yhdistettynä kokemusta Charan, Bergeronin ja Thomasin muodossa (saa nähdä onko Tim mukana joukkueessa sapattivuodestaan huolimatta) ja tulevaisuuden tähtiä Seguinin, Hamiltonin ja Raskin osalta.

Laitetaan vielä, että koskemattomat palaset ovat Chara, Rask, Seguin, Lucic, Bergeron, Hamilton ja varauksin Knight. Thomasin kauppaan mielelläni johonkin maalivahtia kaipaavaan seuraan (mikäli siis löytyy joukkueesta). Lisäksi Krejci lähtee myös myyntiin.

GM juhna ottaa nuoren ja hyvän jengin Kanadasta. Toronto Maple Leafs. Eikka, mitä haluat Thomasista (jos on mukana) ja Krejcistä?

GM juhna ottaa nuoren ja hyvän jengin Kanadasta. Toronto Maple Leafs. Eikka, mitä haluat Thomasista (jos on mukana) ja Krejcistä?

Leafsin olin laskenut takuuvarmana viimeisten 10 joukkueen joukkoon. Eli yhä seuraavalla on yhdeksään asti aikaa varata?

Onkai Phill The Thrill kaupan? :P

Leafsin olin laskenut takuuvarmana viimeisten 10 joukkueen joukkoon. Eli yhä seuraavalla on yhdeksään asti aikaa varata?

Onkai Phill The Thrill kaupan? :P

Phil on kaupan kaikki on kaupan paitsi, Rielly ja McClement.

[Edit]: Ja melkein unohdin, myös tietenkin Jake Gardner ei ole kaupan.

"Trading blockissa" on Garbakovski, eli jos jollain on Taitavalle sentterille käyttöä niin ilmoittaa.

Grabovskista olis erittäin suurta kiinnostusta! Pitää palata asiaan sitte myöhemmin ;)

Phil on kaupan kaikki on kaupan paitsi, Rielly ja McClement.

[Edit]: Ja melkein unohdin, myös tietenkin Jake Gardner ei ole kaupan.

"Trading blockissa" on Garbakovski, eli jos jollain on Taitavalle sentterille käyttöä niin ilmoittaa.

Myöskin Colobornesta olisin kiinnostunut. Paljoa en kyllä suostu maksamaan. Oma vuoroni on 4 pickin päässä, nyt on kyllä suosikkijoukkueen saanti lähellä.

Myöskin Colobornesta olisin kiinnostunut. Paljoa en kyllä suostu maksamaan. Oma vuoroni on 4 pickin päässä, nyt on kyllä suosikkijoukkueen saanti lähellä.

Colborne olin unohtanut kokonaa en välttämättä halua luopua. Joo laskin otsekin että siinä menee varmaan, Kings, Blackhawks ja ehkä Bufflo ennen Canucksia ja ehkä San Jose.

Ylös Bottom