Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erzac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Jacob Markström, tulevaiauuden veska. Sitten löytyy Huberduppeli, Kulikov, Gudbranson, ja manitsemasi Versteeg, nyt ei muita mieleen tule mutta kun Florida ei paras heti ole niin tulee huvät 2-3 ekaa draftia.

Minäkin.

Kylläkyllä, Floridakin on yksi niistä tulevaisuuden menestyjistä ja kunhan nuo jannut saa kokemusta lisää ja kehittyy lisää niin voi mennä vaikka mitenkä pitkälle. Ja tarkoitinkin siis lähinnä, että eka kausi Floridalla on haastavin todennäkösesti.

Saattaa olla muuten vähän riskialtista tuo draftaaminen kun ei tiedä kuka on ns. super-prospect, kuten eaim. Trent Lofthouse oli A- potentiaalilla. Voi ollea näitä Pavel Datsyukkeja taivsitten tulee joku ihan turha ekalla kierroksella.

Itellä varaus 6 pykälän päässä, melkein kaikki oman listan kärkiseurat jo menneet :D Viisi aika varmaa vaihtoehtoa on mitkä voisin ottaa, joten minun tuurilla ne kaikki 5 ovat juuri menneet.

Jos pitäisi laittaa tämän hetkinen järjestys, niin olisi kenties tälläinen
1. Edmonton
2. Chicago
3. Vancouver (tämän saatan jättää muille, tai mikäli tämän varaan, myyn lähes kaikki starat. Sedinit eivät nappaa. Pelimerkeiksi sopisi kylläkin)
4. Tampa Bay/Los Angeles
5. Carolina/Anaheim

Noista se varmaan muodostuu. Viisi ekaa huolisin mielellään, Anaheim ja Carolina vähän sellaisia ei mitään kivoja seuroja, mutta hyviä pelaajia löytyy molemmista. Canuckseista en pidä yhtään, joten kuten sanoin ainoa syy sen varaamiseen olisi hyvien pelimerkkejen saanti.

Edmonton olisi mielekkäin, mukava olisi saada vielä rebuildaava joukkue, jolla kuitenkin hyvät tulevaisuuden pelaajat.

Itellä varaus 6 pykälän päässä, melkein kaikki oman listan kärkiseurat jo menneet :D Viisi aika varmaa vaihtoehtoa on mitkä voisin ottaa, joten minun tuurilla ne kaikki 5 ovat juuri menneet.

Jos pitäisi laittaa tämän hetkinen järjestys, niin olisi kenties tälläinen
1. Edmonton
2. Chicago
3. Vancouver (tämän saatan jättää muille, tai mikäli tämän varaan, myyn lähes kaikki starat. Sedinit eivät nappaa. Pelimerkeiksi sopisi kylläkin)
4. Tampa Bay/Los Angeles
5. Carolina/Anaheim

Noista se varmaan muodostuu. Viisi ekaa huolisin mielellään, Anaheim ja Carolina vähän sellaisia ei mitään kivoja seuroja, mutta hyviä pelaajia löytyy molemmista. Canuckseista en pidä yhtään, joten kuten sanoin ainoa syy sen varaamiseen olisi hyvien pelimerkkejen saanti.

Edmonton olisi mielekkäin, mukava olisi saada vielä rebuildaava joukkue, jolla kuitenkin hyvät tulevaisuuden pelaajat.

Oilersin täällä haluaa todella moni muukin. Itse olisin ottanut sen jopa ykkösvarauksena ;) Jännää tämä spekulaatio, kun jengi paljastelee haluamiaan joukkueita tosi avoimesti.

Oilersin täällä haluaa todella moni muukin. Itse olisin ottanut sen jopa ykkösvarauksena ;) Jännää tämä spekulaatio, kun jengi paljastelee haluamiaan joukkueita tosi avoimesti.
Onhan se totta, että yllättävän paljon on paljasteluja tullut. Kuitenkin omaa iloa ei voida täysin pilata, koska pakosti saan jonkun listaltani :D Eihän tässä vain jaksa odottaa omaa varausta niin pitäähän sitä ilmoitella millaista joukkuetta pukkaa.

Tärkeintä on välttää Detroit , Montreal, Ny rangers , Pittsburgh ja NJ Devils. Siinä taidan onnistua. :)

Oma valintani meni Kingsien, Wildin ja Oilersin väliltä. Lopputuloksen näette tuolta avauspostista. Minnesotaan päädyin hyvän nykytilanteen ja prospectien takia. Löytyy hyvää kauppatavaraa ja pakistossa tulevat breikaamaan Brodin ja Dumba. Hyökkäykseen Granlund pääsee jo ensimmäisellä kaudella ja parilla treidillä on helppo vahvistaa joukkuetta tulevaisuutta myöden. Mieluiten olisin ottanut silti Penguinsin :o

Mitähän mahtaa minulle jäädä? Mitkähän on 3-5 ei halutuinta joukkuetta ? :)

Luulen, että Ottawa, Columbus, Anaheim, Colorado ainakin, oma mielipide siis.

Colorado? Vau! Eli siis ketään ei kiinnosta, O' Reilly, Duchene, Statsny, Johnson, Landy ja muut nuoret herrat ja tietenkin pappa-Hejduk, maalissa kelpo veska Varlamov.

Jos pitäisi miettiä ei halutuimmat sen perusteella, kuinka helposti pystyy jälleenrakentamaan ja prospectien perusteella, listaisin ei halutuimpien joukkoon:
1. Columbus
2. Phoenix
3. Montreal?
4. Nashville? (Rinne ja Weber saattavat kuitenkin pelastaa paljon)
5. Calgary (saattaisi taistella cupista ensimmäisena vuotena, muuten ikääntyvät pelaajat ja suht huonot prospectit)

Nämä ovat omia veikkauksia, ja näitä menestyksen takia pyrkisin välttämään. Todennäköisesti muilla on erilaiset listat :)

Colorado? Vau! Eli siis ketään ei kiinnosta, O' Reilly, Duchene, Statsny, Johnson, Landy ja muut nuoret herrat ja tietenkin pappa-Hejduk, maalissa kelpo veska Varlamov.

Mielestäni sanoin tossa, että se oli mun mielipide, koska ite en oikeen välitä Coloradosta:)

Jaaha, olut_olkun vuoro tais just mennä ohi... näinköhän nää kaverit meinaa edes tulla pelaamaan sitten tässä liigassa? :confused:

Totta, mutta silti Northwestissä Colorado joutuu pelaamaan huippujoukkue Canucksin kanssa, ja Tulevaisuuden huippujengin Edmontonin kanssa. En kyllä Itse valitsisi Coloradoa, vaikka pari pelaajaa jo mainitsitkin, joista pidän. Varsinkin Landenskogin ja O'Reillyn haluaisin omaan joukkueeseeni. Mutta en usko, että valitsisin omalla vuorollani. Colorado menee varmaankin vuorojen 20-30 välissä.

Edit: Voi perhana nyt sentään. Nyt vaan varamiehiä riittävästi tilalle, voi olla, että joku jättää sen takia leikin kesken, koska hyvä vuoro meni ohitse. Juhalla siis aikaa 23h, 40 min. ;)

Ylös Bottom