Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täytyy minunkin sitten liittyä tähän vaihtokeskusteluun. Mitäköhän mannerheimi mahtaisi haluta Ovechkinista? Siis minkälaisia pelaajia kun joukkuettani en vielä tiedä! Kävisikö esim. 5kpl ensimmäisen kierroksen varauksia
E: Vielä haluaisin vähän purnata tuosta simuloimisesta. Kun nyt kerran pelata ei saa, niin kai nyt edes valmentajana peliä saa katsoa vaikkapa playoffeissa? Olisi kyllä hauska jännätä Stanley Cup finaaleiden Game 7 Edes Vaihtopenkiltä. Olisi kyllä mahtava fiilis nähdä oman joukkueensa nostavan stanley cuppia, Kun on 30 ihmispelaajan kanssa pelannut. Ja se pelin katsominen nyt ei varmasti vaikuta mitenkään lopputuloksiin, kun taktiikat voi säätä jo ennen peliä.
Jos itse olisin mannerheim niin en luopuisi mistään hinnasta.... Todennäkösesti oma joukkueeni tulee olemaan oma suosikkijoukkueeni vuosien takaa eli Edmonton Oilers ellei joku ilkeä ihminen sitä vie ennen minua...Siinä tapauksessa kaikki muut olisivat kaupan paitsi Hall, Eberle, Nugent-Hopksins, Yakupov ja Gagner
No perhana... Sinne meni sitten seuraava vaihtoehto Canucksin jälkeen. Vaikka Nyt Diviisioonavastustajista ei kauheasti voi pitääkään, (itse asiassa jonkinlaisia antipatioita on jo syntynyt oilersia kohtaan, vaikka heittopussina on ollutkin) silti olisin mielelläni oilersilla pelannut, sillä tuolla jengillä huonompikin manageri nostelee Cuppia 10 vuodessa.
Jos Kings mulle jäisi niin johan riemu repeäisi Mutku ei jää...Laitetaan nyt omatkin vaihtoehdot, niitä on 4-5, en rupea kertomaan ettei ilkimykset ryöstä tai yhden voin kertoa. Monien iloksi yksi näistä jengeistä on... Columbus Blue Jackets. Se että kukaan ei ole vielä Kingsejä ottanut kyllä yllättää, noh ehkä täällä ei ole "bandwag.onereja"
^ Hurricanesin hyökkäyskalusto alkaa olemaan melko leveä (2xStaal, Semin, Skinner, 2xSuomalaiset jne.)... Itsehän puntaroin Rangersin ja sen välillä, vaikka kokoajan kyllä tiesin että valinta on AINA rangers kun vaan mahdollista... Heitellään nyt sitten ihan reilusti näitä joukkueita tänne niin kukaan ei enää kohta tiedä minkä joukkueen haluaa ottaa...
Tai Detroit. Datsyuk ja Zeta löytyy vielä mutta kuinka pitkään molemmat alkavat pelaamaan viimeisiä vuosia ja puolustus kaipaa remppaa. Myös Blues olisi mielenkiintoinen, kaksi huippu veskaa ja nuoria löytyy mut, se ykkös cena puttuu.
Itse en halua haastetta mutta Panthers on yksi vaihtoehdoistani kun Canucksia en todennäköisesti tule saamaan. Itäisen konferensin tiimi jolla on ihan kohtuullisia pelaajia.Sit jos haluaa haastetta niin hyppää Panthersin leiviin.
No Detroit olis kyllä perusvarma joukkue millä kyllä tulis menestystä, on kuitenkin sen verran hyviä nuoria kehittymässä Datsyukin ja Zetan perässä. Ja joo Blues kaipais tosiaa ykköscenaa ja mun mielestä Stastny ois hyvä siihen Sit jos haluaa haastetta niin hyppää Panthersin leiviin.
Itse en halua haastetta mutta Panthers on yksi vaihtoehdoistani kun Canucksia en todennäköisesti tule saamaan. Itäisen konferensin tiimi jolla on ihan kohtuullisia pelaajia.
En nyt tiedä kun katsoo miten EA nuo potentiaalit tekee, jos ei ole ykköskierroksen varaus niin ei ole mitäön asiaa B-potentiaaliin.
Jacob Markström, tulevaiauuden veska. Sitten löytyy Huberduppeli, Kulikov, Gudbranson, ja manitsemasi Versteeg, nyt ei muita mieleen tule mutta kun Florida ei paras heti ole niin tulee huvät 2-3 ekaa draftia.Ihan kohtuuhyviä, mutta ei mitään kauheita pistelinkoja, toki Versteeg on yksi potentiaalinen semmonen. Ja en jotenki usko, että sillä maalivahti-kaksikolla pitkälle pötkitään, vaikka eihän sitä koskaan tiedä. Enkä jaksa uskoa, että ekoilla kausilla sillä taistellaan vielä cupista, riippuu toki GM:ästäkin
Tarkoitin siis näitä jotka pelaavat jo Detroitin kokoonpanossa, mm. Mursak, Emmerton, Nyquist ja saa nähdä miten Brunner onnistuu. Mutta totta sekin, että kun Dats, Zeta, Franzen, Bertuzzi lopettaa niin, joukkue heikkenee todella paljon, sehän on aivan selvää. Eläke-ikä häämöttää.
Valitettavasti jos niitä pelejä menee katsomaan, niin sitten homma siirtyy AI:n pelitaitojen varaan simulaatiomallinnuksen sijasta. Tässäkin painoksessa on aika suuri ero tuloksissa riippuen onko sitä peliä katsomassa vai simuloiko sen. Tokihan tuota NHL 13 AI:ta on hypetetty aika paljon, mutta onhan sitä mainostettu aikaisemmissakin versioissa, eikä siitä oikein mihinkään ole ollut, kaikkein vähiten AI vs. AI - matsiin. Olisihan se mahtavaa katsoa ne ratkaisupelit itse, mutta tässä liigassa niin ei tulla tekemään.