Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erzac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Ymmärsit oikein. Azze tippui eilen joten seuraavalla varaajalla on seuraavan päivän iltaan asti aikaa varata, toisin sanoen tänään klo 21:00 asti.

Jos vielä pystyt päivittämään aloitusviestiä silloin tällöin varausjärjestyksen muutoksista, niin myöhemmin varaavat ja harvemmin foorumia lukevat löytävät tarvittavan infon suoraan ensimmäisestä viestistä. Eli tässä tapauksessa 2. varausvuoro -> 30. varausvuoro, ja 3. varausvuoro jatkaa.

Itselläni ei ole ongelmaa tämän suhteen, seuraan foorumia useasti ja olen tänään klo 21 jälkeen joukkueeni huutanut jos et listasta sitä ole silloin jo ehtinyt lisäämään. :p

Voisiko joku tarkentaa tuota millä systeemillä nuo pelit simuloidaan? Tyhmä kysymys, mutta kun jäi vaan epäselväksi :confused:

Eihän siinä kovin montaa systeemiä ole millä sen voi tehdä. Kelataan sitä aikaa aina x:n verran eteenpäin, peli sitten simuloi sille välille sattuvat ottelut. Toimii uskoakseni aika lailla kuin nykyisessäkin painoksessa.

Päivitin tuota varauslistaa, mikkoj:lla aikaa varata huomiseen klo 21:00 asti.

EDIT: formulafanilla aikaa huomiseen klo 21:00 asti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eihän siinä kovin montaa systeemiä ole millä sen voi tehdä. Kelataan sitä aikaa aina x:n verran eteenpäin, peli sitten simuloi sille välille sattuvat ottelut. Toimii uskoakseni aika lailla kuin nykyisessäkin painoksessa.

niijoo, olikin vähän tyhmä kysymys. Mutta eihän siinä, innolla odotellaan, et pääsee näyttää GM-taitoja;)

Kyllä sai Osmose nyt Loistavan joukkueen, mitä on helppo muokata oman näkoisekseen. Jos nyt jotain suosikkipelaajia haluaa omaan jengiin, niin kauppatavaraa löytyy vaikka kuinka: Kukapa nyt vaikka ei haluaisi Ryan Callahania omaan joukkueeseensa? Löytyy myös Gaborik ja nash, jotka tarvittaessa voi kuitenkin vaihtaa eteenpäin vaikka millaiseen pelaajaan :)

Ja kuka haluaisi liigan vihatuimman joukkueen Vancouver Canucksin? HYI! Siis aivan oksettava jengi! Älkää nyt vaan valitko sitä! Sedinit, Burrows, Lapierre, Kesler, ihme pellejä koko remmi! ihmettelen kyllä jos joku tuollaisen joukkueen ottaa ennen 17. ( :D) vuoroa!

ÄLKÄÄ NYT VAAN VARATKO CANUCKSIA!

Ja kuka haluaisi liigan vihatuimman joukkueen Vancouver Canucksin? HYI! Siis aivan oksettava jengi! Älkää nyt vaan valitko sitä! Sedinit, Burrows, Lapierre, Kesler, ihme pellejä koko remmi! ihmettelen kyllä jos joku tuollaisen joukkueen ottaa ennen 17. ( :D) vuoroa!

ÄLKÄÄ NYT VAAN VARATKO CANUCKSIA!
Itse kyllä ottaisin mutta olen vasta sijalla 23.
EDIT: Nyt huomasin ideasi. Pitääpä sitten itse ottaa itäisen konferensin joukkue jotta ei canucksia vastaan joudu pelaamaan sillä se on minunkin suosikkitiimi.

Itse kyllä ottaisin mutta olen vasta sijalla 23.
EDIT: Nyt huomasin ideasi. Pitääpä sitten itse ottaa itäisen konferensin joukkue jotta ei canucksia vastaan joudu pelaamaan sillä se on minunkin suosikkitiimi.

Liian kivuliasta antaa omille turpiin :rolleyes: Toivottavasti sieltä joku idästä sitten löytyy vielä, jolla voisi Cupin voittaa muutamassa vuodessa.

Kyllä sai Osmose nyt Loistavan joukkueen, mitä on helppo muokata oman näkoisekseen. Jos nyt jotain suosikkipelaajia haluaa omaan jengiin, niin kauppatavaraa löytyy vaikka kuinka: Kukapa nyt vaikka ei haluaisi Ryan Callahania omaan joukkueeseensa? Löytyy myös Gaborik ja nash, jotka tarvittaessa voi kuitenkin vaihtaa eteenpäin vaikka millaiseen pelaajaan :)

Ja löytyyhän tuolta hyökkäyksen rosterista myös Richards ja Stepan... Puhumattakaan puolustuspään kalustosta (Staal, Del Zotto jne...). Ja Henke maalilla... :p
No tulevaisuus näyttää saanko tuosta jengistä mitään irti...

Ja löytyyhän tuolta hyökkäyksen rosterista myös Richards ja Stepan... Puhumattakaan puolustuspään kalustosta (Staal, Del Zotto jne...). Ja Henke maalilla... :p
No tulevaisuus näyttää saanko tuosta jengistä mitään irti...

Niin, Ja Kreider hyökkäyksessä, puolustuksessa vielä Girardi, joka on erinomainen Kahden suunnan puolustaja. Heti kun oma jengi varmistuu, haluan kyllä lähteä tarjoamaan Callahanista, jos sopii :D

Niin, Ja Kreider hyökkäyksessä, puolustuksessa vielä Girardi, joka on erinomainen Kahden suunnan puolustaja. Heti kun oma jengi varmistuu, haluan kyllä lähteä tarjoamaan Callahanista, jos sopii :D

Tottakai tarjota saa, ja kaikki on periaatteessa kaupan (oikeaan hintaan tietty) :cool:.

Täälläkin on kyllä kauppoja jo suunniteltu... En todellakaan ole ainoa joka suunnittelee kauppoja jo valmiiksi. Pitäisiköhän näille kauppa-asioille draftin jälkeen perustaa oma ketju? Hankintalistani on lyhyt kun Wildilla onkin laajempi rosteri kuin muistinkaan... Ja prospectit NHL:n parhaita kokonaisuutena :cool:

Jos nyt saat Canucksin ni onko mitään mahiksia tarjota Luongosta?:)

Arvoisat palstaveljemme eivät varmaankaan jätä Canucksia minulle, mutta jos he hyvää hyvyyttään niin tekisiviät, niin Luongo olisi kaupan. Scheinds tulisi viemään luongon paikan, ja vaihdossa haluaisin Ykköspakin tai Laiturin. ainoa, ketkä ei liikkuisi olisi Schneider ja Kesler.

E: Vielä haluaisin vähän purnata tuosta simuloimisesta. Kun nyt kerran pelata ei saa, niin kai nyt edes valmentajana peliä saa katsoa vaikkapa playoffeissa? Olisi kyllä hauska jännätä Stanley Cup finaaleiden Game 7 Edes Vaihtopenkiltä. Olisi kyllä mahtava fiilis nähdä oman joukkueensa nostavan stanley cuppia, Kun on 30 ihmispelaajan kanssa pelannut. Ja se pelin katsominen nyt ei varmasti vaikuta mitenkään lopputuloksiin, kun taktiikat voi säätä jo ennen peliä.

Arvoisat palstaveljemme eivät varmaankaan jätä Canucksia minulle, mutta jos he hyvää hyvyyttään niin tekisiviät, niin Luongo olisi kaupan. Scheinds tulisi viemään luongon paikan, ja vaihdossa haluaisin Ykköspakin tai Laiturin. ainoa, ketkä ei liikkuisi olisi Schneider ja Kesler.

Jees, kunhan joukkueeni varmistuu niin voisin jo heittää vähän tarjousta pöytään ja palaillaan asiaan:)

Jees, kunhan joukkueeni varmistuu niin voisin jo heittää vähän tarjousta pöytään ja palaillaan asiaan:)
Surun murtamana joudun nyt kyllä toteamaan, että en saa pelata pitkäaikaisella suosikkijoukkueellani; Vancouver Canucksilla. :( Nämä ovat vaikeita aikoja minulle, joten en nyt hirveän pitkää tekstiä jaksa kirjoittaa. Päätän Vollotukseni kehottamalla sinua kääntymään jonkun toisen, Onnekkaan, Rikkaan, Ja mahtavan puoleen.

Surun murtamana joudun nyt kyllä toteamaan, että en saa pelata pitkäaikaisella suosikkijoukkueellani; Vancouver Canucksilla. :( Nämä ovat vaikeita aikoja minulle, joten en nyt hirveän pitkää tekstiä jaksa kirjoittaa. Päätän Vollotukseni kehottamalla sinua kääntymään jonkun toisen, Onnekkaan, Rikkaan, Ja mahtavan puoleen.

Mistäs tiiät?:eek: Eihän sitä ole kukaan varannut vielä? Mutta jokatapauksessa kun joukkueet varmistuu niin olen aktiivinen siirtomarkkinoilla ja varmasti sinunkin tulevasta tähtisikermästä löytyy minun kokoonpanoon hyvin istuva pelaaja:)

Kyllähän se harmittaa kun on useita vuosia pelannut kausia Canuckseilla ja kun tulee tälläinen pelimuoto niin sitä ei saa.

Ylös Bottom