Colborne olin unohtanut kokonaa en välttämättä halua luopua. Joo laskin otsekin että siinä menee varmaan, Kings, Blackhawks ja ehkä Bufflo ennen Canucksia ja ehkä San Jose.
Joo, Ihme jollei Chicago mene ennemmin. Kuitenkin löytyy Hossa, Toews, Kane, Keith, Seabrook, Sharp, Bolland, Crafword... Laskin Hawksin ihan Top 10 joukkoon, Loistavia pelaajia nippu täynnä!
Itsekin sijoitin kyllä Chicagon top-kymppiin, mutta Crawfordia en kyllä laskisi plussaksi![]()
Millähän perusteella? Vuorosi meni joChicago mulle.
Chicago mulle.
Mulla tää on enää kolmen kauppaa minkä otan, todella vaikeaa päättää....:S
Suosittelen ottamaan sen joukkueen, josta pidät eniten. Älä mieti niitä pelaajia, vaan sitä, mitä tunteita ne joukkueet herättää.
Mä luen ja kirjotan jos siltä tuntuu.Yksi ennen mua!Hiukan epäilyttää (anteeksi nyt vaan) tuo janmagnin ilmottautuminen. Ei oo ainakaa pahemmin kirjotellu tänne tai mitään mutta toivottavasti osoittaa epäilykseni vääräksi ja varaa huomenna
![]()
Totta, mutta älä huoli en näillä näkymin vie sinun lemppariasi![]()
Kyllä harmittaisi, jos nyt joku veisi Canucksin, ihan nenän edestä menee, Jos menee. Toivottavasti Larzi tulisi pian varaamaan vaikka Hawksit, jotta oma jengi vihdoin selviäisi.
Mä luen ja kirjotan jos siltä tuntuu.
Kaikille: D´Agostini ja Reaves ainakin trading blockissa!
Komissaarille: Onko loukkaantumiset päällä vai pois?
HienoaOon sen verran reilu kaveri, että mun puolesta annan Canucksit sulleJos Larzi vie Hawksit ni mun joukkue on selvillä
![]()
Omat top 3 joukkueet ovat vielä onneksi jäljellä. Tosin Canucks nyt ehtii mennä ennen omaa varausvuoroa.HienoaNyt on niin lähellä Vancouverin saanti...
HienoaNyt on niin lähellä Vancouverin saanti...